ماهان شبکه ایرانیان

[باکس آفیس] قسمت دوم مجموعه‌ی Kingsman با ۳۹ میلیون دلار به صدرنشینی It پایان داد

این هفته در آمریکای شمالی فیلم Kingsman: The Golden Circle با نمایش در ۴۰۰۳ سالن ۳۹ میلیون دلار فروش داشت و به سهولت عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته را ازآن خود کرد. درست است که این فیلم کمتر از حد انتظار فروش داشت، ولی عملکرد افتتاحیه‌ی آن از قسمت اول (Kingsman: The Secret Service با فروشی معادل ۳۶٫۲ میلیون دلار) بهتر بود.

[باکس آفیس] قسمت دوم مجموعه‌ی Kingsman با 39 میلیون دلار به صدرنشینی It پایان داد

این هفته در آمریکای شمالی فیلم Kingsman: The Golden Circle با نمایش در 4003 سالن 39 میلیون دلار فروش داشت و به سهولت عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته را ازآن خود کرد. درست است که این فیلم کمتر از حد انتظار فروش داشت، ولی عملکرد افتتاحیه‌ی آن از قسمت اول (Kingsman: The Secret Service با فروشی معادل 36٫2 میلیون دلار) بهتر بود.

 

در جایگاه سوم باکس آفیس این هفته انیمیشن خانوادگی The Lego Ninjago Movie از استودیوی برادران وانر قرار دارد که افتتاحیه‌ی بسیار ضعیفی داشت و با نمایش در 4047 سالن تنها موفق به کسب 21٫2 میلیون دلار گردید. این در حالیست که فیلم It که اکنون در هفته‌ی سوم اکران به سر می‌برد 30 میلیون دلار فروش داشته و در جایگاه دوم جدول قرار دارد.

 

فروش خارجی Kingsman: The Golden Circle در حدود 61 میلیون دلار تخمین زده می‌شود (11 میلیون فقط از بریتانیا). بنابراین فروش جهانی این فیلم در هفته‌ی اول اکران 100 میلیون دلار بوده است. مسئول انتشارات داخلی کمپانی 20th Century Fox، «کریس آرونسون» می‌گوید:«هر بار که افتتاحیه‌ی یک فیلم از فیلم قبلی آن مجموعه بهتر باشد، می‌دانیم که با افراد درستی سر و کار داریم. این موفقیت را مدیون نبوغ بدون مرز میتو وان در فیلمسازی هستیم.»

 

در قسمت دوم مجموعه‌ی Kingsman «تارون اگرتون» و «کالین فرث» همانند قسمت اول به ایفای نقش می‌پردازند و بازیگران جدید نیز شامل «چنینگ تیتوم»، «پدرو پاسکال»، «هاله بری»، و «جف بریجز» می‌شوند. منتقدان این فیلم را به اندازه‌ی قسمت اول تایید نکردند، ولی در سینما اسکور تماشاگران به آن نمره‌ی B+ دادند(درست مانند قسمت اول). 58 درصد از کسانی که بلیط این فیلم را خریداری کرده‌اند نیز مرد بوده‌اند.

 

فیلم ترسناک It این هفته با کسب 38 میلیون دلار در سطح جهانی موفق شد فروش کلی خود را به 478 میلیون برساند و اکنون به عنوان یکی از موفق ترین آثار اکران شده در ماه سپتامبر تمام دوران‌ها شناخته می‌شود.

 

در جایگاه چهارم باکس آفیس این هفته فیلم American Assassin قرار دارد که در هفته‌ی دوم اکرانش 6٫2 میلیون دلار کسب کرده و فروش کلی آن در آمریکای شمالی چیزی نزدیک به 26٫2 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

فیلم جدید «دارن آرونوفسکی» که mother! نام دارد و جنجال‌های زیادی هم به پا کرده این هفته افتی 58 درصدی در میزان فروش تجربه کرد؛ این فیلم با کسب 3٫26 میلیون دلار اکنون در جایگاه ششم باکس آفیس قرار دارد و فروش کلی آن پس از دو هفته اکران 13٫4 میلیون دلار تخمین زده می‌شود. این در حالیست که فیلم Home Again با بازی «ریس ویترسپون» در هفته‌ی سوم اکرانش با در اختیار داشتن 2685 سالن 3٫31 میلیون دلار کسب کرده و در جایگاه پنجم باکس آفیس قرار دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان