معرفی برترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس ios

یکی از نقاط قوت تلفن‌های اپل قطعا دوربین و لنزهای با کیفیت استفاده شده در آن‌هاست که به کاربران این اجازه را می‌دهند به راحتی ذوق عکاسی خود را با ثبت تصاویری خارق العاده بوسیله تلفن هوشمند خود پرورش دهند

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس ios

یکی از نقاط قوت تلفن‌های اپل قطعا دوربین و لنزهای با کیفیت استفاده شده در آن‌هاست که به کاربران این اجازه را می‌دهند به راحتی ذوق عکاسی خود را با ثبت تصاویری خارق العاده بوسیله تلفن هوشمند خود پرورش دهند. هرعکس خوب نیاز به ویرایش دارد، مهم‌ نیست چقدر با دنیای حرفه‌ای عکاسی آشنایی دارید اما اگر برای ویرایش تصاویرتان علاقه‌ای به انتقال آن‌ها به کامپیوتر شخصی ندارید می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن‌های متنوعی که در دنیای بزرگ فروشگاه اینترنتی اپل پیدا می‌شوند نیاز خود را برطرف کنید. اما همانطور که اشاره شد، در این دنیای بزرگ انتخاب‌های متعدد و مختلفی وجود دارد که کار را برای شما سخت می‌کنند. در این مقاله به معرفی و بررسی برترین اپلیکیشن‌های ویرایش عکس در ios می‌پردازیم، اگر از علاقه‌مندان به طراحی و نیازمند یک برنامه ویرایش عکس قدرتمند و کارآمد هستید تا پایان همراه ما باشید!

1967

 

اگر به دنبال یک اپلیکیشن فوق العاده ساده هستید که بتواند جدیدترین و مدرن‌ترین افکت‌های عکاسی روز دنیا را به تصاویر شما اضافه کند، می‌توانید 1967 دریافت کنید. 1967 قطعا یکی از خاص‌ترین ظاهرها و محیط کاربری‌ها را در میان دیگر اپلیکیشن ویرایش عکس دارد و به سادگی شما را راهنمایی می‌کند  با مراحل تفکیک شده خود و ارائه به موقع و به جای هر تنظیم اجازه نمی‌دهد گیج شوید. به همین ترتیب شما پس از آپلود عکس مورد نظرتان در مرحله اول به سراغ تعیین اندازه و ابعاد آن رفته و تنظیماتی مانند کراپ کردن یا تغییر ابعاد در اختیار شما قرار می‌گیرد، سپس به مرحله فیلترگذاری وارد می‌شوید و از میان تمام 65 فیلتر پیش فرض در برنامه (که با پرداخت کمتر از یک دلار می‌توان تمام آن‌ها را آزاد کرد) فیلتر مورد نظر خود را انتخاب می‌کنید. اما کار ویرایش تصاویر به پایان نرسیده چرا که شما می‌توانید عمق و جزئیات هر افکت را نیز به راحتی و با بالا کشیدن صفحه پیش از انتخاب فیلتر از میان تمام تنظیمات موجود تغییر دهید. 1967 مخصوص افرادیست که تحمل فضای شلوغ دیگر برنامه‌ها را نداشته و به سرعت می‌خواهند به سراغ ویرایش و افکت گذاری برروی تصاویرشان بروند. شما می‌توانید 1967 را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Snapseed

 

Snapseed با قابلیت‌های متنوع و بسیار زیاد خود قطعا تمام کاربران را سورپرایز می‌کند چرا که می‌توان آن را یکی از نزدیک‌ترین اپلیکیشن‌ها از نظر کاربرد و تنظیمات حرفه‌ای به فتوشاپ CC دانست. تنظیمات و ویژگی‌های ویرایش عکس آنقدر در Snapseed متنوع است که به شما احساس ویرایش تصویر برروی یک تلفن هوشمند داده نمی‌شود بلکه کاملا احساس می‌کنید با نرم افزار فتوشاپ برروی کامپیوتر کار کرده و تمام ابزار مورد نیازتان را در اختیار دارید. اما Snapseed تنها مختص عکاسان و کاربران حرفه‌ای نیست بلکه ساده‌ترین کارهای ممکن مانند اضافه کردن متن یا فیلترگذاری نیز به آسانی با استفاده از این برنامه قابل انجام است. تنوع فیلترهای موجود در برنامه نیز بسیار بالاست و همچون برنامه‌هایی مانند اینستاگرام یا VSCO می‌توانید فیلترهایی نظیر Vintage، HDR Scapes، Grainy Film و… را به سادگی برروی تصاویرتان اضافه کنید. اما از ویژگی‌های خاص Snapseed نیز می‌توان به تنظیمات مخصوص ویرایش صورت آن اشاره کرد که به شما کمک می‌کنند پوست خود را صاف و شفاف نشان داده یا رنگ آن را تغییر دهید، چشمانتان را مطابق سلیقه ویرایش کنید و… . Snapseed بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت و استفاده است.


RNI Films

 

تصویر مورد علاقه‌تان برای قرار گیری در اینستاگرام را انتخاب کنید و با استفاده از RNI Film و استفاده از تنظیمات مخصوص آن را ویرایش کنید یا با افکت‌های سینمایی و  خاص آن جلوه متفاوتی به تصویرتان بدهید! RNI مخفف Really Nice Image است و این دقیقا تصویری است که پس از ویرایش شدن بوسیله RNI Films به دست شما می‌رسد. در این برنامه دسته بندی‌های متنوعی از فیلترها ارائه شده است که این فیلترها بر اساس انوع فیلم‌ها یا دوربین‌های عکاسی در دسته‌های مختلف قرار گرفته‌اند. شما می‌توانید دسته بندی‌های مختلفی همچون Vintage، سیاه و سفید، Instant، Slide و نگاتیو را مشاهده کنید و برحسب سلیقه و با وارد شدن به هریک به بررسی فیلترهای موجود بپرازید. ویژگی مثبت RNI این است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی فیلتر مورد علاقه‌تان را برروی تصویر مورد نظرتان قرار دهید و سپس به تغییر تنظیمات مربوط به فیلتر بپردازید تا میزان عمق و وضوح فیلتر برروی تصویرتان کاملا به عهده خودتان باشد. قابلیت Dust نیز یک لایه از تکسچرهای خاص را به تصویر شما اضافه می‌کند که جلوه متفاوتی به آن اهدا می‌کند. RNI Films بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است و برای دسترسی به فیلترهای بیشتر می‌بایست از قابلیت پرداخت درون‌ برنامه‌ای آن استفاده کنید.


Lens Distortions

 

شاید شما هم جزو آن دسته از کاربران باشید که با دیدن ابزار مختلف ویرایش عکس و تنظیمات و افکت‌های تکراری و شبیه به هم خسته شده‌اید و حوصله وقت گذاشتن برای ویرایش یک عکس را ندارید و ترجیح می‌دهید سریعا به نتیجه مطلوبتان برسید! اگر اینطور است، Lens Distortions یا به اختصار LD می‌تواند اپلیکیشن مناسبی برای شما باشد. LD برخلاف دیگر برنامه‌ها با ارائه افکت‌ها و فیلترهای رنگارنگ سعی در غیرواقعی جلوه دادن تصاویر شما نمی‌کند، بلکه تمرکز بیشتر آن برروی تغییر حالت نور و عمق رنگ در تصاویر است که با تنظیماتی همچون Lens Flare، Principle Lights، Camera Distortion و… به شما کمک می‌کند تصاویرتان را طوری ویرایش کنید که بنظر برسد با یک دوربین حرفه‌ای عکس برداری ثبت شده‌اند. در این برنامه نیز می‌توانید پس از انتخاب کردن افکت از تنظیمات مربوطه شدت آن را تغییر دهید تا محصول نهایی کاملا مطابق خواسته‌تان باشد. شما می‌توانید LD را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای برای دریافت افکت‌های بیشتر از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Filmborn

 

نه تنها می‌توانید از Filmborn برای ثبت تصاویری با تنظیمات دلخواه مانند White Balance، Film Line Preview (که به شما اجازه میدهد نتیجه عکس خود با افکت دلخواهتان را حتی پیش از ثبت تصویر نگاه کنید) و… استفاده کنید بلکه می‌توانید از آن برای ویرایش تصویرتان و تبدیل آن به یک شاهکار عکاسی نیز استفاده کنید. برای ثبت عکس شما می‌توانید لنز دلخواهتان را نیز انتخاب کنید و از بین Fujifilm، Kodak Camera و… یکی را به دلخواه انتخاب کنید. شما می‌توانید مشهورترین افکت‌هایی که عکاسان مشهور دنیا از آن‌ها برای ویرایش تصاویر خود استفاده می‌کنند بهره‌مند شوید و به سادگی آن‌ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید. تنظیمات معمولی و پیش پا افتاده برنامه‌های عکاسی نیز در Filmborn وجود داشته و درصورت نیاز می‌توانید از آن‌ها نیز استفاده کنید. Filmborn بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است اما برای دسترسی به ویژگی‌ها و امکانات بیشتر می‌بایست از پرداخت درون برنامه‌ای استفاده کنید.


Mextures

 

Mexture ادعا می‌کند تنها برنامه‌ای است که ادعا می‌کند میتوانید بوسیله آن انواع و اقسام افکت‌ها و فیلترهای ویرایش عکس با تم فیلم‌ها را برروی تصاویرتان اعمال کنید و از خلاقیت و سرعت عمل خودتان لذت ببرید. با استفاده از Mexture دست شما برای استفاده از هر نوع تکسچر، فیلتر یا افکت باز می‌باشد و می‌توانید به دلخواه هر نقطه از تصویرتان را ویرایش کنید یا رنگ‌های آن را بر حسب سلیقه‌تان تغییر دهید. ترکیب تمام این قابلیت‌ها با یکدیگر می‌تواند ختم به یک محصول خارق العاده شود که رسیدن به آن نیازمند صرف وقت و حوصله زیادی است. شما می‌توانید علاوه بر استفاده از تکسچرها و افکت‌های موجود و پیش فرض در برنامه از افکت‌ها و تکسچرهای ساخته شده توسط کاربران نیز برای ویرایش عکس خود استفاده کنید. شاید در برخورد اول Mexture کمی پیچیده بوده و کار کردن با آن سخت باشد، اما قطعا پس از مدتی سر و کله زدن با آن می‌توانید راه‌های مختلف برای رسیدن به نتیجه‌ای دلخواه را پیدا کنید. Mexture با قیمت 1٫99 دلار و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از طریق فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان