ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی از کانسپت اسپورت جدید مزدا در نمایشگاه خودرو توکیو!

این حقیقت که شرکت مزدا در حال کار بر روی یک موتور دوار جدید برای استفاده در یک خودرو تولیدی می‌باشد به یکی از راز‌های فاش شده این شرکت بدل شده است

رونمایی از کانسپت اسپورت جدید مزدا در نمایشگاه خودرو توکیو!

این حقیقت که شرکت مزدا در حال کار بر روی یک موتور دوار جدید برای استفاده در یک خودرو تولیدی می‌باشد به یکی از راز‌های فاش شده این شرکت بدل شده است. ما شواهدی مبنی بر چنین پروژه‌ای را به خصوص کانسپت RX ویژن که سال‌ها پیش در نمایشگاه خودرو ژنو از آن رونمایی شد مشاهده کرده‌ایم. از آن زمان شرکت مزدا تولید این خودرو را نه تایید و نه تکذیب کرده است، اما شواهد جدیدی در دست است. ما در مصاحبه‌ای با نایب رئیس شرکت مزدا یعنی تاناکا سان متوجه شدیم که برنامه توسعه موتور اسکای اکتیو این شرکت شامل برنامه‌هایی برای یک موتور دوار جدید نیز می‌شود.

 

 

به گفته او “ موتور دوار تنها یکی از پیشرفت‌های در حال انجام در موتور اسکای اکتیو است. در حال حاضر تمرکز این شرکت بر روی موتور اسکای اکتیو X است اما ما دارای یک برنامه چند ساله در زمینه موتور‌های خود پیش از هیبرید شدن یا برقی شدن نهایی داریم”. با توجه به این گفته‌ها اکنون این سوال مطرح می‌شود که در کدام یک از خودرو‌های آینده این شرکت از موتور دوار استفاده خواهد شد. به گفته وبسایت اتو اکسپرس، شرکت مزدا از کانسپت به روز رسانی شده RX ویژن خود در نمایشگاه خودرو توکیو که در ماه آینده برگزار خواهد شد رونمایی خواهد کرد. از آنجاییکه شرکت‌های خودرو ساز اغلب بعد از رونمایی از یک خودرو کانسپت و نمایش آن در تعدادی از نمایشگاه‌ها آن را کنار می‌زنند این خبر خوبی محسوب می‌شود. در مورد شرکت مزدا استفاده از یک خودرو کانسپت تکمیل شده و نزدیک به تولید بر اساس مدل پیشین خود، نشانه واضحی است که رسیدن به مرحله تولید محتمل است.

 

 

با قرار دادن توسعه موتور دوار و نسخه دوم کانسپت RX ویژن در کنار یکدیگر اهداف این شرکت آشکار می‌شوند. البته این شرکت هنوز اطلاعات رسمی منتشر نکرده است اما همیشه این احتمال می‌رود که شرایط در دقیقه آخر موقعیت‌های پیش بینی نشده تغییر کند. اما از طرفی فروش محصولات شرکت مزدا در شرایط خوبی قرار دارد و وجود سرمایه، به حقیقت پیوستن پروژه‌های جذابی مانند یک موتور دوار جدید و در کنار آن یک سوپر اسپورت به روز رسانی شده را ممکن می‌سازد. پیش بینی می‌کنیم که از این پروژه‌ها در سال 2020 و در صدمین سالگرد تاسیس شرکت مزدا به طور رسمی رونمایی شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان