BMW M در نهایت تبدیل به یک خودرو برقی خواهد شد!

مدل کاملا جدید M۵ شرکت BMW یک خودرو خارق العاده است. این خودرو همچنین اولین خودرو شاخه M شرکت BMW است که مدل پایه آن از دو دیفرانسیل بهره می‌برد

BMW M در نهایت تبدیل به یک خودرو برقی خواهد شد!

مدل کاملا جدید M5 شرکت BMW یک خودرو خارق العاده است. این خودرو همچنین اولین خودرو شاخه M شرکت BMW است که مدل پایه آن از دو دیفرانسیل بهره می‌برد. اما این تنها تغییری نیست که در خط تولید BMW M ایجاد خواهد شد. فرانک ون میل، مدیر عامل شاخه M این شرکت در مصاحبه‌ای در نمایشگاه خودرو فرانکفورت 2017 گفت “ در آخر تمامی خودرو‌ّای برقی خواهند شد. تنها مسئله زمان آن است. برای ما داشتن شاخه i به عنوان پرورنده اتومبیل‌های برق در این شرکت کمک بزرگی است”.  

 

 

وی افزود “ ما رابطه‌ی نزدیکی با این شاخه داریم چرا که ما همواره به دنبال قدم‌های بعدی در زمینه تکنولوژی، تراکم قدرت، باطری‌ها، و وزن هستیم. چرا که امروزه چگونگی وزن الکتریکی، برای فلسفه نسبت قدرت به وزن و وزن کلی بیش از حد زیاد است و ما میخوام طبق فلسفه خود پیش برویم. در حال حاضر راه حلی در دست نداریم اما در آینده به راه حل‌هایی خواهیم رسید”.  در حقیقت مدیر عامل شرکت BMW یعنی هرالد کروگر هفته پیش اعلام کرد که تمامی خودرو‌های شرکت BMW برقی خواهند شد. ون میل تایید کرد که “ این برقی سازی خودرو شامل شرکت‌های رولز روی و BMW M می‌شود. بنابراین تنها مسئله زمان مطرح است”. ما همچنین موضوع حالت لودیکروس شرکت تسلا را مطرح کردیم که چگونه در مسیر‌های مستقیم عملکرد خوبی دارد اما فاقد ظرافت یک خودرو مسابقه‌ای است.

 

 

این تنها یکی از زمینه‌های عملکرد خودرو‌های برقی است که در انتظار حل شدن است اما به گفته ون میل “ ما بی وقفه در حال آزمایش کردن هستیم”. این صحبت‌های شخصی است که نه تنها در زمینه خودرو‌های پرفورمنس بالا بلکه همچنین در کلیات این صنعت تخصص دارد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر