ماهان شبکه ایرانیان

رونمایی از مدل برقی مینی شرکت BMW در سال ۲۰۱۹!

نسخه برقی مدل مینی شرکت ‌BMW رسماً در راه است. این شرکت تصاویری از کانسپت برقی مینی خود را پیش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت که در ۱۶ سپتامبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت منتشر کرده است. هنوز جزئیات نهایی این خودرو نامعلوم است اما ما نگاهی اجمالی به این خودرو که در سال ۲۰۱۹ عرضه خواهد شد داشته‌ایم:

رونمایی از مدل برقی مینی شرکت BMW در سال 2019!

نسخه برقی مدل مینی شرکت ‌BMW رسماً در راه است. این شرکت تصاویری از کانسپت برقی مینی خود را پیش از نمایشگاه خودرو فرانکفورت که در 16 سپتامبر در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت منتشر کرده است. هنوز جزئیات نهایی این خودرو نامعلوم است اما ما نگاهی اجمالی به این خودرو که در سال 2019 عرضه خواهد شد داشته‌ایم:

 

این خودرو قابل ستایش که مینی E نام گذاری شده دارای قطعات بدنه زرد رنگ و چراغ‌های جلو عریض و بیضی شکل است.

 

 

قسمت جلویی این خودرو در تصویر زیر قابل مشاهده است. چراغ‌های برجسته این خودرو نسبت به بدنه کوچک آن اندازه بزرگی دارند.

 

 

کریستوفر ویل مدیر طراحی خارجی مدل مینی در مصاحبه‌ای با وبسایت اتوکار اعلام کرد به منظور کمک به مدیریت جریان هوا و کاهش کشش، در مقابل چرخ عقبی یک اسپویلر کوچک قرار گرفته است.

 

 

چرخ‌های این خودرو نیز بشدت تحت تاثیر طراحی خودرو دهه 1980 قرار گرفته و به شکل X نامتقارن طراحی شده است. این چرخ‌ها همچنین برای هماهنگی با باقی بدنه دارای کمی رنگ زرد است.

 

 

در مدل مینی از هیچ گونه کروم استفاده نشده است که در مدل‌های قبلی یک ویژگی استاندارد به شمار می‌رفت. به گفته ویل این کانسپت می‌بایست یک زیبایی مدرن‌تری را کشف می‌کرد اما آن چه در نسخه نهایی شاهد آن خواهیم بود هنوز نامعلوم است.

 

 

پروژه مدل مینی E بخشی از تلاش شرکت فولکس واگن برای ورود به بازار خودرو برقی است. شرکت BMW همچنین یک مدل برقی به نام مدل X3 را در سال 2020 و مدل iNext را در سال 2021 روانه بازار خواهد کرد.

 

 

در واقع شرکت BMW از اولین شرکت‌های خودرو ساز در بازار خودرو‌های برقی بود، حتی با وجود این که تلاش‌های این شرکت از آن زمان با شکست مواجه شده است. این خودروساز آلمانی برای اولین بار با رونمایی از مدل Mini E در سال 2008 به بازار خودرو‌های برقی وارد شد.

 

 

مدل 2008 مینی E تحت تاثیر آزمون و خطای گسترده‌ای قرار گرفت که در نهایت منجر به تولید BMW i3 شد. مدل i3 از سال 2013 تنها خودرو برقی در خط تولید شرکت BMW بوده و دارای محدوده تقریبا 100 مایلی است.

 

 

شرکت BMW همچنان جزئیات دقیقی از مدل مینی E را منتشر نکرده اما انتظار می‌رود این خودرو دارای حداقل مشخصات مدل i3 باشد. در صورتیکه این خودرو خواهان رقابت در بازار داغ خودرو‌های برقی باشد نیازمند محدوده‌‌ی حداقل 200 مایلی است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان