ماهان شبکه ایرانیان

[باکس آفیس] «بلید رانر ۲۰۴۹» صدر جدول را از دست داد

در ادامه‌ی موفقیت‌های فیلم‌های ترسناک، «روز مرگ مبارک باد» (Happy Death Day) در سینماهای آمریکای شمالی چیزی نزدیک به ۲۶ میلیون فروش داشت و عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته را تصاحب کرد.

[باکس آفیس] «بلید رانر 2049» صدر جدول را از دست داد

در ادامه‌ی موفقیت‌های فیلم‌های ترسناک، «روز مرگ مبارک باد» (Happy Death Day) در سینماهای آمریکای شمالی چیزی نزدیک به 26 میلیون فروش داشت و عنوان پرفروش‌ترین فیلم آخر هفته را تصاحب کرد.

 

در این فیلم جسیکا راثی نقش دانشجویی را بازی می‌کند که مجبور است هویت قاتلش را پیدا کند و تا زمانی که موفق به انجام این کار نشود، هر بار توسط نیرویی عجیب زنده شده و به روز مرگش باز می‌گردد. کارگردانی این اثر توسط کریستوفر لندان انجام شده و رده بندی سنی آن نیز PG-13 است.

 

نکته‌ی جالب توجه اینجاست که میزان فروش «روز مرگ مبارک باد» تقریبا دو برابر فیلم پرهزینه‌ی «بلید رانر 2049» (Blade Runner 2049) بوده است؛ میزان فروش قسمت دوم مجموعه‌ی «بلید رانر» در هفته‌ی دوم اکران افت 56 درصدی داشته و به حوالی 14 میلیون دلار رسیده است. بنابراین 32٫8 میلیون دلار نهایت توان این فیلم 150 میلیونی بود و رتبه‌ی دوم باکس آفیس نیز به آن رسید.

 

فیلم اکشن-هیجانی «غریبه» (The Foreigner) با در اختیار داشتن 2515 سالن در افتتاحیه‌اش 12 میلیون دلار فروش داشته و رتبه‌ی سوم باکس آفیس را تصاحب کرده است. این افتتاحیه برای یک فیلم 35 میلیون دلاری عالی محسوب می‌شود؛ در ضمن نباید فراموش کرد که این فیلم تاکنون 88 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته است.

 

فیلم «غریبه» با کارگردانی مارتین کمبل از سینما اسکور نمره‌ی A دریافت نموده و در آن جکی چان نقش یک فرمانده نظامی بازنشسته را بازی می‌کند که پس از کشته شدن دخترش توسط تروریست‌ها دوباره به میدان نبرد بازگشته است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان