ماهان شبکه ایرانیان

استیون اسپیلبرگ سریال «داستان‌های‌ شگفت انگیز» را به تلویزیون باز می‌گرداند

اسپیلبرگ سریال «داستان‌های‌ شگفت انگیز» (Amazing Stories) را در دهه‌ی ۱۹۸۰ به تلویزیون آورد و طی آن مدت کوتاهی که این سریال از شبکه‌ی «ان‌بی‌سی» به نمایش درمی‌آمد، جوایز فراوانی نیز به آن اهدا شد. حال خبر می‌رسد که کمپانی بزرگ اپل قصد دارد تا با زنده‌کردن سریال فراموش شده‌ی اسپیلبرگ به جمع کمپانی‌های سریال‌ساز اضافه شود.

استیون اسپیلبرگ سریال «داستان‌های‌ شگفت انگیز» را به تلویزیون باز می‌گرداند

اسپیلبرگ سریال «داستان‌های‌ شگفت انگیز» (Amazing Stories) را در دهه‌ی 1980 به تلویزیون آورد و طی آن مدت کوتاهی که این سریال از شبکه‌ی «ان‌بی‌سی» به نمایش درمی‌آمد، جوایز فراوانی نیز به آن اهدا شد. حال خبر می‌رسد که کمپانی بزرگ اپل قصد دارد تا با زنده‌کردن سریال فراموش شده‌ی اسپیلبرگ به جمع کمپانی‌های سریال‌ساز اضافه شود.

 

فعلا مشخص نیست که اسپیلبرگ تا چه اندازه با این سریال در ارتباط خواهد بود، اما برایان فولر (که سریال‌هایی چون «هانیبال» (Hannibal) و «خدایان آمریکایی» (American Gods) را در کارنامه دارد) به صورت رسمی به این پروژه اضافه شده است. بد نیست بدانید که در ابتدا قرار بود «ان‌بی‌سی» این سریال را به تلویزیون بر‌گرداند، ولی تامل طولانی مسئولان آن شبکه و انجام نشدن اقدام جدی از سوی آنان باعث شد تا اپل این فرصت را تصاحب کند. ظاهرا این کمپانی بزرگ می‌خواهد به یک سرویس پخش ویدئو مانند نتفلیکس، آمازون و هولو تبدیل شود.

 

هنوز تاریخ مشخصی برای پخش سریال، یا حتی شروع فیلمبرداری آن اعلام نشده است، ولی می‌توان مطمئن بود که اپل این پروژه را به آسانی رها نخواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان