سیلوستر استالونه کارگردانی قسمت دوم «کرید» را به عهده خواهد داشت

قسمت اول «کرید» (Creed) با بازی سیلوستر استالونه و مایکل بی.جردن نفسی تازه در روح مجموعه‌ی «راکی» (Rocky) دمید و ۱۷۳٫۶ میلیون دلاری هم که از فروش آن حاصل شد، شرایط ساخت «کرید ۲» را فراهم کرد. حال پستی که استالونه در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته حاکی از آن است که کارگردانی «کرید ۲» بر عهده‌ی خودش خواهد بود.

سیلوستر استالونه کارگردانی قسمت دوم «کرید» را به عهده خواهد داشت

قسمت اول «کرید» (Creed) با بازی سیلوستر استالونه و مایکل بی.جردن نفسی تازه در روح مجموعه‌ی «راکی» (Rocky) دمید و 173٫6 میلیون دلاری هم که از فروش آن حاصل شد، شرایط ساخت «کرید 2» را فراهم کرد. حال پستی که استالونه در صفحه‌ی اینستاگرامش به اشتراک گذاشته حاکی از آن است که کارگردانی «کرید 2» بر عهده‌ی خودش خواهد بود.

 

با این که استالونه به عنوان یک کارگردان تجربه‌ی کافی دارد، به عهده داشتن این همه نقش در ساخت فیلم (او علاوه بر ظاهر شدن در نقش «راکی»، نویسنده، تهیه کننده و کارگردان هم است) می‌تواند برای طرفداران نگران کننده باشد. فراموش نکنید که انرژی و نوآری «رایان کوگلر» در نویسندگی و کارگردانی قسمت اول عامل اصلی موفقیت آن بود.

 

تاکنون فقط حضور دوباره‌ی مایکل بی.جردن در نقش «آدونیس کرید» تایید شده است. هم‌چنین استالونه از تمایلش برای آوردن پسر «ایوان دراگو» (مردی که آپولو کرید در حین مبارزه با او کشته شد) به این فیلم نیز صحبت کرده است. هم اکنون تاریخ اکرانی برای این فیلم تعیین نشده است، ولی بر اساس گفته های استالونه، فیلمبرداری «کرید 2» (Creed 2) از سال میلادی آینده آغاز خواهد شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان