ماهان شبکه ایرانیان

[باکس آفیس] فروش آخر هفته‌ی Blade Runner ۲۰۴۹ تنها چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار بوده است

بر خلاف تمام پیش‌بینی‌های انجام شده توسط کارشناسان باکس آفیس، میزان فروش تازه‌ترین اثر علمی-تخیلی «دنی ویلنوو» تنها چیزی بین ۳۰ تا ۳۵ میلیون دلار بوده است که افتتاحیه‌ای ضعیف برای یک فیلم پرهزینه (بودجه= ۱۵۰ میلیون دلار) محسوب می‌شود.

[باکس آفیس] فروش آخر هفته‌ی Blade Runner 2049 تنها چیزی بین 30 تا 35 میلیون دلار بوده است

بر خلاف تمام پیش‌بینی‌های انجام شده توسط کارشناسان باکس آفیس، میزان فروش تازه‌ترین اثر علمی-تخیلی «دنی ویلنوو» تنها چیزی بین 30 تا 35 میلیون دلار بوده است که افتتاحیه‌ای ضعیف برای یک فیلم پرهزینه (بودجه= 150 میلیون دلار) محسوب می‌شود.

 

انتظار می‌رفت که دنباله‌ی فیلم محبوبBlade Runner  در افتتاحیه‌اش بیش از 50 میلیون دلار فروش داشته باشد؛ اما بر اساس بررسی‌های انجام شده نهایت توان این اثر که 4058 سالن هم در اختیار داشت، تنها چیزی بین 30 تا 35 میلیون دلار بود.

 

بیش از 71 درصد تماشاگران این فیلم (که مدت زمان پخش آن 163 دقیقه است) مرد بوده‌اند و 63 درصد از کل تماشاگران نیز بالای 35 سال سن داشته‌اند.

 

علی‌رغم نقدهای مثبت و نمره‌ی A در سینما اسکور، فیلم Blade Runner 2049 انتظارات را برآورده نکرد و اکنون باید میزان فروش کمش را در بازارهای خارجی جبران کند. این فیلم هفته‌ی آینده در اکثر بازارهای خارجی مهم (از جمله چین، ژاپن و کره‌ی شمالی) که می‌توانند این فیلم را نجات دهند، اکران خواهد شد. بنابراین پیش بینی می‌شود تا هفته‌ی آینده میزان فروش خارجی این فیلم به چیزی بین 48 تا 52 میلیون رسیده باشد.

 

این هفته Blade Runner 2049 رقبای چندانی ندارد. ظاهرا انیمیشن My Little Pony: The Movie با کسب مبلغی بین 10 تا 12 میلیون دلار در رتبه‌ی دوم باکس آفیس قرار خواهد گرفت. رتبه ی سوم هم احتمالا به فیلم The Mountain Between Us خواهد رسید؛ درامی جدید با بازی «کیت وینسلت» و «ادریس البا» که میزان فروش آن در نزدیکی 10 میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

 

لازم به ذکر است که انیمیشن My Little Pony: The Movie و فیلم The Mountain Between Us هر دو نمره‌ی A- از سینما اسکور دریافت نموده‌اند.

 

فیلم It ظاهرا در هفته‌ی پنجم اکرانش 9 میلیون دلار کسب خواهد کرد و در جایگاه چهارم باکس آفیس قرار خواهد گرفت. میزان فروش داخلی این فیلم ترسناک اکنون از 300 میلیون دلار عبور کرده که در نوع خود رکوردی تازه محسوب می‌شود.

 

فیلم جدید «تام کروز» که American Made نام دارد برای جایگاه پنجم رقابت تنگاتنگی با Kingsman: The Golden Circle خواهد داشت؛ چراکه بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، میزان فروش هر دو فیلم 8 میلیون دلار تخیمن زده می‌شود.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان