ماهان شبکه ایرانیان

جنرال موتورز قول بیست خودرو تمام برقی را تا سال ۲۰۲۳ می‌دهد!

شرکت جنرال موتورز می‌گوید که این شرکت به آینده تمام برقی باور دارد. این خودرو ساز تا سال ۲۰۲۳ حداقل ۲۰ خودرو جدید تمام برقی را معرفی خواهد نمود

جنرال موتورز قول بیست خودرو تمام برقی را تا سال 2023 می‌دهد!

شرکت جنرال موتورز می‌گوید که این شرکت به آینده تمام برقی باور دارد. این خودرو ساز تا سال 2023 حداقل 20 خودرو جدید تمام برقی را معرفی خواهد نمود. به دنبال مدل شورولت بولت که در سال 2016 روانه بازار شد دو مدل جدید برقی دیگر تا سال 2018 عرضه خواهند شد. این شرکت همچنین برای رفع نیاز‌های مشتریان عمده خود پیگیر یک استراتژی برقی سلول سوختی هیدروژنی خواهد بود.

 

شرکت جنرال موتورز روز دوشنبه از برنامه بلند پروازانه‌ای پرده برداری کرد که هدف آن تبدیل شدن به یک خودرو ساز تمام برقی با استفاده از استراتژی که در آن خودرو‌های برقی تغذیه شده توسط باطری با خودرو‌های برقی که از سوخت سلولی استفاده می‌کنند ترکیب می‌شوند، می‌باشد. این حرکت ثابت می‌کند که کمپانی ژنرال موتورز نه تنها به دنبال باقی ماندن در عرصه رقابت است بلکه از آن جاییکه صنعت خودرو جهانی توسط تمایل به برقی شدن و همچنین ورود شرکت‌های نو ظهور مانند تسلا تغییر یافته است، به طور جدی به دنبال تبدیل شدن به رقیبی جدی در زمینه خودرو‌های برقی است. نایب رئیس اجرایی توسعه محصول جهانی ژنرال موتورز یعنی مارک ریوس بعد از به اشتراک گذاری جزییات طراحی‌های آینده و رونمایی از مهندسی باطری جدید در کنفرانسی با خبرنگاران گفت “ این شرکت باور دارد که آینده تماما برقی خواهد بود”. انتشار اطلاعیه برنامه‌های این کمپانی 109 ساله در ایالت دیترویت صورت گرفت. وی همچنین بعد از تاکید بر این موضوع که مدیر عامل این شرکت یعنی مری بارا به مدت چندین سال در حال پیوند دادن اهداف تکنولوژی بدون آلودگی و سواری خودکار بوده است افزود “ این کلمات تنها حرف‌هایی در میان نبرد گزارشات مطبوعاتی نیست”. این شرکت با عرضه مدل تمام برقی شورولت بولت خود و پیشرفت در زمینه خودرو‌های تمام خودکار از طریق استفاده از تکنولوژی کروز اتوماسیون و ایجاد برند سواری مشترک مِیوِن این موضوع را اثبات کرده است. به گفته ریوس این شرکت با تولید دو خودرو تمام برقی دیگر تا سال 2018 مایل به ادامه دادن راه مدل بولت که سال گذشته وارد بازار شد می‌باشد. این شرکت همچنین وعده روانه ساختن 20 خودرو تمام برقی به بازار تا سال 2023 را داده است. به دنبال تغییرات مقرراتی و این احتمال که بازار‌های رشد اصلی به خصوص چین، استفاده از موتور‌های احتراق داخلی را منع خواهند نمود، شرکت‌های خودروساز وادار به تلاش برای تثبیت جایگاه خود در زمینه برقی سازی محصولات خود شده‌اند که این موضوع علت ایجاد همهمه در صنعت خودرو را توضیح می‌دهد.

 

 

ریوس همچنین به اقدامات انجام توسط خودرو سازانی همچون ولوو در زمینه ایجاد یک آینده تمام برقی اشاراتی نمود اما در کنفرانس خبری که با مطبوعات داشت از شرح دادن برنامه زمانی این شرکت خودداری نمود. او به این موضوع اشاره کرد که در صورتیکه یک شرکت خودرو ساز پیش بینی‌هایی از این قبیل انجام می‌داد به احتمال زیاد خط تولیدی به بزرگی خط تولید این شرکت که از محدوده‌ خودرو‌های کوچک تا کامیون‌های سنگین را تشکیل می‌دهد، ندارند. وی همچنین با اضافه کردن این موضوع که شرکت ژنرال موتورز به افزایش کارآمدی موتور‌های درون حریقی تا زمانیکه آینده تمام برقی سر برسد ادامه خواهد داد گفت “ نمی‌توان تنها با فشردن یک کلید، دنیا را به دنیایی تمام برقی تبدیل نمود”. رویکرد برقی سازی دو طرفه این شرکت غیر منتظره بود اگر چه طی این سال‌ها این کمپانی نشان دادن است که تکنولوژی سلول سوختی هیدروژنی می‌تواند به امیدوار کنندگی تکنولوژی‌های نیروی محرکه تمام برقی باشد. شرکت ژنرال موتورز همچنین از یک معماری باطری جدید رونمایی کرد که به گفته این شرکت انعطاف پذیری بهتری در خودرو‌ها و کامیون‌های مهندسی در پاسخ به تقاضا مشتریان فراهم می‌کند. اما این کمپانی در کنار آن اعلام کرد که “ رسیدن به اینده بدون انتشارات گازی به چیزی بیشتر از تنها تکنولوژی برقی باطری نیازمند است”. برای رسیدن به این هدف این شرکت از یک طراحی در زمینه پلتفرم خودرو سنگین جدید به نام SURUS که توسط سلول سوختی و موتور‌های برقی دوگانه تغذیه می‌شود رونمایی کرد. به گفته این شرکت “ SURUS با وجود قابلیت و معماری انعطاف پذیر خود می‌توانند به عنوان خودرو تحویل بار, کامیون یا حتی آمبولانس مورد استفاده قرار گیرد که آلودگی تولید شده توسط همگی آن‌ها صفر خواهد بود”. سهام این شرکت شاهد رشد 4 درصدی بوده که قیمت آن را تا 42 دلار افزایش می‌دهد. اگر چه اخبار منتشر شده درباره این شرکت سهم زیادی در این افزایش قیمت داشته است. سهام این شرکت از آغاز سال 2017، حدود بیست درصد افزایش یافته است.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان