رونمایی پورشه از ۹۱۱ جدید خود!

در سال ۲۰۱۶ شرکت پورشه مدل ۹۱۱R ویرایش محدود دیفرانسیل عقب که دارای سیستم انتقال قدرت دستی است را معرفی نمود

رونمایی پورشه از 911 جدید خود!

 در سال 2016 شرکت پورشه مدل 911R ویرایش محدود دیفرانسیل عقب که دارای سیستم انتقال قدرت دستی است را معرفی نمود. برای متعصبان 911 این خودرو یک عامل دل خوشی در عصر موتور‌های توربو، گیر بکس‌های دو کلاجه و سیستم‌های دو دیفرانسیل بود. اما با گذشت زمان و پیدایش هایپر خودرو چند میلیون دلاری 918 پیدا کردن مدل 911R به امری دشوار تبدیل شد و هواداران این خودرو را در انتظار و نا امیدی رها کرد. (مدل 911R در وب سایت‌های مزایده با دو برابر قیمت اصلی 900,184 دلاری خود به فروش می‌رسند). اما در نهایت شرکت پورشه سعی در راضی نگه داشتن طرفداران خود را دارد. روز دوشنبه این شرکت از مدل 911 GT3 جدید به همراه پکیج تورینگ رونمایی کرد. پکیج تورینگ از بسیاری از جهات مدل GT3 را به یک 911R و البته بدون قیمت فاحش این خودرو تبدیل می‌کند.

 

 

درست همانند 911R، پکیج تورینگ مدل GT3 دارای سیستم انتقال قدرت شش سرعته در کنار سیستم دیفرانسیل عقب است. موتور شش سیلندر چهار لیتری فلت بکار رفته در این خودرو دقیقا در مدل‌های 911RSR، خودرو مسابقه‌ای 911 GT3 Cup، و 911R نیز استفاده شده و قدرتی معادل 500 اسب بخار را تولید می‌کند.

 

 

طبق ادعای این شرکت مدل GT3 به همراه پکیج تورینگ قادر است در تنها 3.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسیده و دارای سرعت اوجی برابر با 196 مایل در ساعت است. به لحاظ زیبای، چشمگیرترین تغییر ایجاد شده در پکیج تورینگ این خودرو جایگزین کردن اسپویلر ثابت بزرگ مدل  GT3 با یک نمونه جمع شدنی است.

 

 

محیط داخلی در پکیج تورینگ به سادگی مدل 911R که فاقد رادیو و تهویه هوا بود نیست. در کنار استفاده شدن از پارچه آلکانترا و چرم در وسایل، این خودرو از سیستم سرگرمی PCM جدید شرکت پورشه نیز بهره مند است. این خودرو به همراه پکیج تورینگ آن هم اکنون برای سفارش آماده است و انتظار می‌رود تحویل سفارشات این خودرو تا اوایل 2018 صورت گیرد. مدل GT3 به همراه پکیج تورینگ در حدود 143,600 دلار قیمت گذاری شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر