[باکس آفیس] فروش چشمگیر «‌ثور: راگناروک» در بازارهای خارجی

در آخر این هفته فیلم «‌ثور: راگناروک» (Thor: Ragnarok) با اکران شدن در نیمی از بازارهای خارجی بیش از ۱۰۷ میلیون دلار فروش داشته است. بنابراین جدیدترین اثر مشترک دیزنی و مارول تا به این لحظه بهتر از فیلم‌هایی چون «نگهبانان کهکشان ۲» (Guardians of the Galaxy ۲) و «دکتر استرنج» (Doctor Strange) عمل کرده است.

[باکس آفیس] فروش چشمگیر «‌ثور: راگناروک» در بازارهای خارجی

در آخر این هفته فیلم «‌ثور: راگناروک» (Thor: Ragnarok) با اکران شدن در نیمی از بازارهای خارجی بیش از 107 میلیون دلار فروش داشته است. بنابراین جدیدترین اثر مشترک دیزنی و مارول تا به این لحظه بهتر از فیلم‌هایی چون «نگهبانان کهکشان 2» (Guardians of the Galaxy 2) و «دکتر استرنج» (Doctor Strange) عمل کرده است.

 

قسمت سوم «ثور» در کشورهایی چون کره‌ی جنوبی (15٫5 میلیون دلار)، استرالیا (8٫4 میلیون دلار) و برزیل (8٫3 میلیون دلار) رکوردها را شکسته است و به عنوان پرفروش‌ترین فیلمی که در ماه اکتبر تمام دوران‌ها اکران شده شناخته می‌شود. لازم به ذکر است که بیشترین میزان فروش خارجی این فیلم از سینماهای بریتانیا (15٫8 میلیون دلار) حاصل شده است.

ساخت این اثر بر عهده‌ی کارگردانی نیوزلندی به نام تایکا وایتیتی بوده که فیلمی متفاوت به مجموعه‌ی «ثور» اضافه کرده است. در «‌راگناروک» ثور (کریس همسورث)، برادرش لوکی (تام هیدلستون) و هالک (مارک رافولو) به مبارزه‌ی الهه‌ی مرگ، هِلا (کیت بلانشت) می‌روند. لازم به ذکر است که ادریس البا و آنتونی هاپکینز نیز در این فیلم به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

«‌ثور: راگناروک» روز جمعه در آمریکای شمالی اکران خواهد شد و انتظار می‌رود که فروشی بین 100 تا 125 میلیون دلار برای این فیلم ابرقهرمانی رقم بخورد. علاوه بر این، «راگناروک» هنوز در بازارهای خارجی مهمی مانند چین، ژاپن، مکزیک، آلمان و روسیه اکران نشده و در طی چند روز آینده فروش حاصل از این بازار‌ها و هم‌چنین سینماهای آمریکای شمالی می‌تواند این فیلم را به یکی از پرسود‌ترین آثار مشترک دیزنی و مارول تبدیل کند.

این هفته انیمیشن جدید پیکسار با عنوان «کوکو» (Coco) همزمان با روز مردگان (Dia de los Muertos) در مکزیک اکران شد و فروشی معادل با 8٫4 میلیون دلار را تجربه کرد که در نوع خود بی‌نظیر محسوب می‌شود.

با اضافه شدن میزان فروش قسمت سوم «ثور» و انیمیشن «کوکو» به آمار کلی، میزان فروش جهانی آثار دیزنی بار دیگر از مرز 4 میلیارد دلار عبور کرده است. بنابراین این کمپانی برای پنجمین سال متوالی به این رقم شگفت انگیز دست یافته و رکورد جدیدی ثبت نموده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان