تیم‌های حاضر در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه

کره‌جنوبی؛ به دنبال احیای غرور

نتایج ضعیف کره جنوبی در انتخابی جام جهانی، موجب نگرانی هوادران فوتبال این کشور شده و عده‌ای امیدواری کمی به نسل جدید بازیکنان کره‌ای دارند.

کره‌جنوبی؛ به دنبال احیای غرور

به گزارش ایسنا، ضعیف‌ترین کره‌جنوبی سال‌های اخیر هم ترسناک است. افت فوتبال کره‌جنوبی در سال‌های اخیر منجر به صعود نه چندان قدرتمند این تیم به جام جهانی شد اما آن‌ها خیلی زود دست به تغییر زدند و هر طور که بود سهمیه جام جهانی را گرفتند. صعود ضعیف کره به این معنی نیست که آن‌ها در جام جهانی موفق نخواهند بود چرا که نگاهی به ادوار گذشته جام جهانی نشان می‌دهد، آن‌ها موفق ترین تیم آسیا هستند و با قرار گرفتن در رده چهارم این رقابت‌ها در سال 2002 به عنوان تیمی به مسابقات می‌روند که حداقل به دنبال صعود از گروه خواهند بود.

 * ستاره

سون هیونگ مین

سون هیونگ مین

در دورانی که فوتبال کره جنوبی قدرت سال‌های گذشته را ندارد، سون هیونگ مین به عنوان لژیونری که در لیگ برتر جزیره بازی می‌کند، از تجربه ارزشمندی به عنوان مهاجم تیم ملی این کشور برخوردار است. مین در نبود بازیکنان بزرگ تاریخ کره جنوبی مانند پارک جی سونگ، وظیفه سنگینی بر عهده دارد و باید تیمش را به سمت تکرار موفقیت‌های گذشته هدایت کند.

* سرمربی

شین تائه گوک

شین تائه گوک

نتایج ضعیف و دور از انتظار کره با اولی اشتیلکیه در انتخابی جام جهانی، مدیران فوتبال این کشور را مجاب به انتخاب یک مربی وطنی کرد و آن‌ها بازیکن موفق سال‌های نه چندان دور کشورشان یعنی شین تائه گوک را برگزیدند. شاید یونگ در چند بازی پایانی کشورش در اتخابی جام جهانی موفق نبود اما هر طور که بود این تیم را به رقابت‌های جام جهانی رساند. با این صعود، یونگ چند ماه وقت دارد تا با شناخت بیشتر از تیمش و آماده‌سازی خوب، کره‌جنوبی را به در حد و قواره‌های موفق‌ترین تیم آسیا در جام‌های جهانی هدایت کند.

 *تیم ملی کره جنوبی در یک نگاه 

افتخارات: مقام چهارم جام جهانی و دو قهرمانی آسیا

بهترین گلزن: چا بوم کون (56 گل)

بیشترین بازی: هونگ میونگ بو (136 بازی ملی)

نحوه صعود: صعود به عنوان تیم دوم گروه A در آسیا

عملکرد دوره قبل: حذف در مرحله گروهی

هم‌گروه‌ها: آلمان، سوئد، مکزیک

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر