معرفی برترین بازی‌های ios در تمام سبک‌ها

ساعت‌ها بازی و تفریح برروی سیستم عامل ios تنها چند کلیک تا دانلود و آماده شدن فاصله دارد، اما سوال اصلی این است که از بین تعداد چشم چشمگیر این بازی‌ها در فروشگاه آیتونز، دریافت و تجربه کدام یک ارزش وقت و اوقات فراغت شما را دارد؟ طبیعیست که هر کاربر بسته به سبک مورد علاقه خود بازی‌های مختلفی را می‌پسندد و به دنبال پیدا کردن عناوینی مشابه است تا آن‌ ...

معرفی برترین بازی‌های ios در تمام سبک‌ها

ساعت‌ها بازی و تفریح برروی سیستم عامل ios تنها چند کلیک تا دانلود و آماده شدن فاصله دارد، اما سوال اصلی این است که از بین تعداد چشم چشمگیر این بازی‌ها در فروشگاه آیتونز، دریافت و تجربه کدام یک ارزش وقت و اوقات فراغت شما را دارد؟ طبیعیست که هر کاربر بسته به سبک مورد علاقه خود بازی‌های مختلفی را می‌پسندد و به دنبال پیدا کردن عناوینی مشابه است تا آن‌ها را تجربه کند. در این مقاله به معرفی برترین بازی‌های ios در تمام سبک‌ها از جمله رانر خودکار یا تمام نشدنی، ورزشی، نقش آفرینی یا RPG، پلتفورمر، استراتژی، جهان باز یا Open World، مستقل و ساده یا Indie و در نهایت پازل می‌پردازیم. اگر فارغ از هر سبکی به دنبال پیدا کردن بازی مناسب جهت پر کردن اوقات فراغتتان هستید، توصیه می‌کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

 

Alto’s Adventure

یکی از بازی‌های موفق سال 2016 که از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است Alto’s Adventure نام دارد. این بازی ساده داستان یک روستایی در بالای قله اورست را تعریف می‌کند که ناگهان لاماهای او فرار کرده و شروع به دویدن به سمت پایین تپه ‌می‌کنند. سپس شخصیت بازی چوب‌های اسکی خود را به پا کرده و در سراشیپی قله به دنبال لاماهای خود می‌رود. این پایانی نداشته و در اصطلاح Runner محسوب می‌شود، بدین معنا که شما با مقابله با موانع موجود و رد کردن آن‌ها باید تلاش کنید بیشترین امتیاز ممکن را به دست آورده و رکورد خود را ثبت کنید. Alto’s Adventure بصورت رایگان و با پرداخت درون‌ برنامه‌ای 3٫99 دلاری از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Super Mario Run

شخصیتی که بسیاری از کاربران ایرانی با نام قارچ‌خور می‌شناسند، یا همان ماریو، اینبار حضور موفقی برروی پلتفورم‌های دستی داشته و ابتدا با عرضه برروی ios و مدتی بعد اندروید توانست بسیاری از رکوردهای مربوط به سریع‌ترین یا بیشترین میزان دریافت را بشکند و جابجا کند. در این بازی شما در نقش ماریو باز هم می‌بایست به نجات پرنسس دزدیده شده بروید و در این مسیر دشمنان و موانع پیش روی خود را از سر راه بردارید و به جمع آوری سکه بپردازید. علاوه بر بخش چند نفره بخشی برای بازی چند نفره به صورت آنلاین نیز وجود دارد و کاربران می‌وانند بوسیله سکه‌های جمع آوری شده اقدام به ساخت مراحل خود کنند. شما می‌توانید Super Mario Run را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید اما برای باز کردن تمامی مراحل آن می‌بایست بوسیله پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ 9٫99 دلار پرداخت کنید.


Snowboard Party: World Tour Pro

Snowboard Party: World Tour Pro از آن دسته بازی‌هایی است که به شکل غیر منتظره‌ای خوب از آب درآمده‌اند و بیشتر از آنچه فکر می‌کنید می‌توانند شما را سرگرم کنند. یکی از خصوصیات مهم در موفقیت Snowboard Party: World Tour Pro توجه ویژه سازندگان به تنوع محتوای آن است و در همین راستا پنج حالت مختلف برای بازی کردن، پنجاه حرکت نمایشی برای اجرا و 16 شخصیت گوناگون برای استفاده در بازی بصورت پیش‌فرض قرار داده‌اند تا ساعت‌ها شما را سرگرم نگه دارند. درحالیکه مدت نسبتا زیادی از زمان عرضه بازی می‌گذرد، اما همچنان جلوه‌های بصری و طراحی بازی مناسب است و سازندگان آن نیز پس از گذشت این مدت بازی را رها نکرده‌اند همچنان به انتشار بروز رسانی‌های مختلف برای آن مشغولند. Snowboard Party: World Tour Pro نزدیک‌ترین بازی به عناوین مشهور SSX که برروی کنسول‌های بازی طرفداران زیادی دارند است. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Super Stickman Golf 3

یکی از جذاب‌ترین سبک بازی‌های ورزشی برای تلفن‌های هوشمند که طرفداران بسیار زیادی هم دارد عناوین مرتبط با ورزش گلف است که طی سال‌های گذشته بازی‌های مختلفی را دیده‌ایم که با سبک‌های مختلف اقدام به عرضه محتوای یکسانی کردند و درنهایت این سلیقه کاربران بود که به موفقیت آن‌ها انجامید. Super Stickman Golf 3 به زیبایی و موفقیت دو قسمت اولیه خود است و از نظر محتوا نه تنها چیزی کم ندارد بلکه سازندگان آن محتوای بسیار بیشتری را نیز برای آن درنظر گرفته‌اند. Super Stickman Golf 3 یک بازی آنلاین مفرح است که به خوبی از پتانسیل‌های یک بازی گلف استفاده کرده است. مکانیزم‌های فانتزی بازی و قابلیت‌هایی همچون استفاده از توپ یخی برای منجمد کردن دریاچه‌ها یا توپ‌های چسبنده برای استفاده برروی جزایر معلق و تلاش برای در امان ماندن از دست دشمنان و موانعی که باعث باخت شما می‌شوند موجب می‌شوند تا از تجربه بازی خسته نشوید. شما می‌توانید Super Stickman Golf 3 را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Fire Emblem Heroes

نینتندو با ساخت Fire Emblem Heroes به استقبال تمام طرفداران سری بازی‌های Fire Emblem آمده است و با استفاده از تمام المان‌های موفق و محبوب این سری در آن کاری کرده است که همه از آن لذت ببرند. با وجود اینکه Fire Emblem Heroes یک بازی رایگان با پرداخت‌های درون برنامه یا به عبارتی Freemium محسوب می‌شود تقریبا میتوان گفت تمام محتوای بازی از طریق پیشروی در آن قابل دسترس است و از این حیث می‌توان Fire Emblem Heroes را یک بازی استاندارد و ایده‌آل برای تمام دوست‌داران بازی‌های نقش آفرینی دانست. گرافیک و جلوه‌های بصری بازی نیز در بهترین حالت ممکن قرار دارند و از نگاه کردن به مدل‌ سازی‌های انیمه‌ای و رنگ‌های روشن و براق محیط بازی لذت خواهید برد. شما می‌توانید Fire Emblem Heroes را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Ticket to Earth

Ticket to Earth جزو بازی‌هایی است که دانلود و تجربه آن را به تمام گیمرها و دوست‌ داران بازی‌های ویدیویی توصیه می‌کنیم و تضمین می‌کنیم از تجربه آن پشیمان نخواهید شد! یکی از بزرگ‌ترین نقاط قوت بازی داستان پرعمق و اتفاقات و سورپرایزهای شگفت انگیز آن است که درخصوص شخصیت‌هایی که به خوبی هرچه تمام‌تر به آن‌ها پرداخته شده است بازگو شده و بخشی از زندگی مردمان یک سیاره دیگر را بازگو می‌کند. طراحی بصری نیز به همین اندازه خوب است و رنگ بندی مناسب محیط در کنار جزئیات بالای طراحی تکسچرها باعث پدید آمدن جلوه بصری فوق العاده‌ای شده است که چشم شما را از دیدن آن خسته نخواهد کرد. اما در کنار داستان سرایی و جلوه‌های بصری، گیم‌پلی بازی و سیستم مبارزات جدید آن روحی تازه در بطن بازی‌های استراتژی نوبتی دمیده است که مانند آن را تجربه نکرده‌اید و جزء به جزء آن شما را مجذوب می‌کند. Ticket to Earth شما را وادار می‌کند که درمورد کوچک‌ترین تصمیمات خود با دقت فکر کنید چرا که یک اشتباه کوچک ممکن است شما را کشتن دهد یا باعث شود یک مرحله را چندین بار تکرار کنید تا سرانجام بتوانید راه مناسب را انتخاب کنید. تمامی المان‌های یک بازی نقش آفرینی از جمله ارتقاء شخصیت‌ها و قدرت‌ها، دست‌یابی به قدرت‌های جدید و قوی‌تر و… در بازی وجود دارد و از این حیث طرفداران این سبک هیچ کمبودی احساس نخواهند کرد. شما می‌توانید Ticket to Earth را با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Star Knight

Star Knight محیط و جلوه‌های بصری بسیار زیبایی دارد که با صداگذاری حساب شده برروی هر مرحله می‌تواند شما را به دنیای اسرار آمیز خود ببرد. بازی دارای مراحل بسیار زیادی است و طبق گفته سازندگان آن حتی مراحل بیشتری هم در راه هستند. با وجود اینکه گیم‌پلی بازی ساده و به راحتی قابل درک است، سختی بازی جای خود را دارد و برخی قسمت‌ها مانند رد شدن از موانع یا درگیری با برخی دشمنان که خصوصیات خاص فیزیکی دارند از جمله لحظات چالش برانگیز Star Knight محسوب می‌شوند. شما می‌توانید این بازی را با قیمت 0٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Mikey Shorts

از جمله بازی‌های سرگرم‌ کننده با طراحی و استایل بازی‌های قدیمی پلتفورمر Mikey Shorts است که مخصوص تلفن‌های هوشمند ساخته و پرداخته شده است. وظایف شما در بازی شامل پریدن از روی موانع، رد کردن دشمنان، جمع آوری سکه‌های موجود در محیط بازی و پیدا کردن شلوارک‌ها طلایی که در گوشه کنار بازی مخفی شده‌اند می‌باشد. در حالت Casual بازی تنها برروی پیدا کردن بهترین و سریع‌ترین راه جهت رسیدن به پایان مسیر تمرکز می‌کنید تا بسته به عملکردتان در نهایت ستاره‌های طلایی جایزه بگیرید. شما می‌توانید مجموعه این بازی‌ها که شامل Mikey Shorts و Mikey Boots می‌باشد را با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Clash Of Clans

هدف در Clash Of Clans چیست؟ ساختن قوی‌ترین قبیله ممکن در میان تمام قبایل دیگر! البته این بازی هیچ نیازی به معرفی ندارد و بسیاری از کاربران از سال‌ها پیش با آن آشنا هستند یا همچنان به بازی کردن آن مشغول هستند. با بروز رسانی‌های اخیر سوپرسل این بازی تغییرات بزرگی را به خود دیده است و بازی در جزیره‌ای دور افتاده با نیروها و ساختمان‌های جدید قابل ادامه است. پس از گذشت سال‌ها از عرضه Clash Of Clans این بازی همچنان یکی از برترین بازی‌های تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود که موجب شد شاهد انتشار عناوین دیگری با همین شکل و مکانیزم باشیم که روز به روز به تعداد آن‌ها افزوده می‌شود، اما نکته اینجاست که هیچ یک نمی‌توانند با Clash Of Clans رقابت کنند. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Reigns

در Reigns شما تبدیل به امپراطور می‌شوید و حال وظیفه دارید تا در مورد شرایط و اتفاقاتی که در سرزمینتان رخ می‌دهد تصمیم گیری کنید. برای اینکار کافیست تا انگشتان خود را برروی صفحه به چپ و راست بکشید تا تصمیم مورد نظرتان اتخاذ شود. در بیشتر مواقع تصمیم‌های شما منتهی به مرگتان می‌شود، اما هربار نحوه رخ دادن آن متفاوت است، برای مثال ممکن است تا آخر عمر نفرین شوید و بقیه عمرتان را برای پیدا کردن راهی جهت از بین بردن نفرین سپری کنید. شما باید با تصمیم گیری درست اعتدال را درمیان مردم سرزمینتان و کشیشان کلیساها و ارتش برقرار کنید و نگذارید حرص و طمع شما را به دردسر بیاندازد. شاید بار اولی که بازی را به پایان می‌رسانید سرنوشت جالب در انتظارتان نباشد، اما با تکرار دوباره بازی و با تصمیم‌های متفاوت می‌توانید دوباره آن را شروع کنید. Reigns با قیمت 2٫99 دلار از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


The Witness

اگر به دنبال یک بازی چالش برانگیز در دنیایی بی‌محدودیت و زیبا هستید، The Witness می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. بازی به این گونه شروع می‌شود که شما بصورت ناگهانی در یک جزیره دور افتاده بیدار می‌شوید و هیچ ایده‌ای درخصوص گذشته خود و نحوه رسیدن به این جزیره ندارید. به همین خاطر باید شروع به گشتن جزیره کنید تا با پیدا کردن اطلاعات بتوانید متوجه شوید چگونه سر از اینجا درآورده‌اید. در بازی بیش از 500 پازی یا معمای مختلف برای حل کردن وجود دارد به علاوه جزیره‌ای بسیار بزرگ برای گشت و گذار که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. The Witness با قیمت 9٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Red’s Kingdom

درک شرایط و ویژگی‌های Red’s Kingdom کمی سخت است و به همین خاطر نمی‌توان آن را به تمام سلیقه‌ها پیشنهاد داد. شاید تجربه یک بازی پازل در محیطی باز یا به عبارتی Open World کمی عجیب باشد، اما پس از چند دقیقه بازی کردن Red’s Kingdom متوجه می‌شوید که این سبک جدید می‌تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. شما در نقش Red، یک سنجاب کوچک وارد بازی می‌شوید و وظیفه دارید تا بادام طلایی خود را از چنگال پادشاه دیوانه Mac خارج کنید. علاوه بر این بادام باارزش، پدر Red توسط Mac زندانی شده است و برای رهایی او باید پازل‌های موجود در هر اتاق را حل کنید تا بتوانید در طول بازی پیشروی کنید. در دنیای Red’s Kingdom با شخصیت‌های مختلف و جالبی روبه‌رو می‌شوید که هریک توانایی‌های ویژه خود را دارند. برای گشت و گذار در 17 محیط مختلف و کم به Red برای به اتمام رساندن ماموریت خود کافیست Red’s Kingdom را با قیمت 2٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Sueprbrothers: Sword & Sworcey

 Sueprbrothers: Sword & Sworcey عنوانی ماجراجویانه با محیطی تاریک و داستانی منحصر به فرد است که به همراه موسیقی و صداگذاری حساب شده خود توانسته به موفقیت‌های زیادی دست پیدا کند. یکی از ویژگی‌های جالب بازی این است که می‌توانید به همراه دوستانتان شروع به بازی کنید و آن‌ها را در ماجراجویی خود شریک کنید. طراحی پیکسلی بازی نیز بسیار زیباست و دوست داران این سبک و طراحی قطعا از آن لذت خواهند برد. شما می‌توانید Sueprbrothers: Sword & Sworcey را با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


FTL: Faster Than Light

اگر همیشه دوست داشتید کنترل یک فضانورد را بدست بگیرید، FTL: Faster Than Light می‌تواند شما را به خواسته‌تان برساند. این بازی که فضاهای آن بصورت اتوماتیک و متفاوت جنریت یا تولید می‌شوند به شما اجازه می‌دهد کنترل یکی از 10 فضانورد موجود در بازی را بدست گرفته و در محیط گسترده کهکشان به گشت و گذار بپردازید و اطلاعات مهمی که مقابل توطئه گران را میگیرد جابجا کنید، به خاطر داشته باشید مقاومت برای زنده ماندن درمیان این رفت و آمدها خود مهم‌ترین بخش بازی محسوب می‌شود. FTL: Faster Than Light دارای لحظات بسیاری است که شما را به چالش میکشد و باعث می‌شود رد کردن دقایقی از آن سخت‌تر از بقیه قسمت‌های بازی باشد. شاید تمام کردن این بازی حداکثر دو ساعت طول بکشد، اما هربار تجربه آن شما را با اتفاقات و چالش‌های مختلف روبه‌رو می‌کند. شما می‌توانید FTL: Faster Than Light را با قیمت 9٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Ultra Flow 2

سادگی را می‌توان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین فاکتور در موفقیت Ultra Flow 2 دانست. موسیقی متن مناسب و تاثیرگذار بازی پیشروی شما را آسان‌تر کرده و به شما کمک می‌کند. درواقع Ultra Flow 2 یک بازی پازل است که بیشتر از تمرکز برروی کار کشیدن از مغز کاربران برای حل پازل‌ها به سراغ هماهنگی دست و چشمان آن‌ها رفته است. بازی سخت و چالش برانگیز است و پشت سر گذاشتن آن نیازمند تمرکز بسیار بالایی است. شما می‌توانید Ultra Flow 2 را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Mini Metro

تابحال شده هنگامیکه به نقشه متروی شهر نگاه می‌کنید، تصور کنید آیا شما هم می‌توانید خطوط مترو را طراحی کنید یا نه؟ Mini Metro عنوانی است که به شما اجازه می‌دهد سیستم حمل و نقل عمومی خود را طراحی کنید. با وجود طراحی مینیمالیست و ساده بازی، بسیار چالش برانگیز و سخت است و ساعت‌ها شما را سرگرم خواهد کرد. شما می‌توانید Mini Metro را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر