هر آنچه لازم است درباره خانواده Huawei Mate ۱۰ بدانیم: قیمت، زمان عرضه و

امشب هواوی از نسل تازه اسمارت‌فونهای خود رونمایی کرد و ما با محصولاتی روبرو هستیم که برخی کارشناسان آن را آغاز عصرجدید تلفنهای هوشمند می‌دانند. اکنون با خانواده میت ۱۰ به خوبی آشنا هستید. اما اجازه دهید یک جمع‌بندی خلاصه از جزئیات داستان داشته باشیم.

هر آنچه لازم است درباره خانواده Huawei Mate 10 بدانیم: قیمت، زمان عرضه و…

امشب هواوی از نسل تازه اسمارت‌فونهای خود رونمایی کرد و ما با محصولاتی روبرو هستیم که برخی کارشناسان آن را آغاز عصرجدید تلفنهای هوشمند می‌دانند. اکنون با خانواده میت 10 به خوبی آشنا هستید. اما اجازه دهید یک جمع‌بندی خلاصه از جزئیات داستان داشته باشیم.

 

خانواده هواوی اکنون صاحب سه عضو جدید سری میت با نامهای هواوی میت 10، هواوی میت 10 پرو و هواوی میت 10 پورشه دیزاین شده است.

 

به نظر می‌رسد هواوی با قدرت‌نمایی امشب قصد دارد کاربران را متحیر کرده و پنجه در پنجه رقبایی چون گلکسی اس8 سامسونگ، نوت 8 سامسونگ، آیفون 8 و پیکسل 2 گوگل بیندازد.

 

این محصولات قرار است در دو مرحله وارد بازار شده و با قیمتهای 699 تا 1395 یورو در اختیار کاربران قرار گیرد.

 

 

هر سه اسمارت‌‌فون به آخرین نسخه سیستم‌عامل موبایل گوگل با نام اندروید اوریو  مجهز هستند و یکی از بزرگترین تفاوت‌های آنها در اندازه صفحه نمایش‌شان است.

 

هواوی میت 10 با نمایشگر 5.9 اینچی  2560 در 1440 پیکسل عرضه خواهد شد. در حالی که مدل پرو و پورشه دیزاین با اندکی اندازه بزرگتر و اندکی وضوح کمتر عرضه می‌شوند. هر دو اسمارت‌فون به نمایشگر 6 اینچ با رزولوشن 2160 در 1080 پیکسل مجهز هستند. و البته مانند بسیاری از پرچمداران امسال، حاشیه نمایشگر در این اسمارت‌فونها به حداقل رسیده است.

 

مدل کوچکتر البته از میزان رم و حافظه داخلی کمتری بهره می‌برد: 4 گیگابایت رم با حافظه داخلی 64 گیگابایتی. البته این مدل کمبودش را با حفظ اسلات کارت حافظه جانبی microSD حفظ کرده است. مدل پرو با رم 4 و 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 64 و 128 گیگابایت عرضه خواهد شد. پورشه دیزاین هم تنها با 6 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی ارائه می‌شود. علاوه بر این مدلهای پرو و پورشه دیزاین از استاندارد استحکام IP67 برخوردارند و در برابر گردوخاک و آب مقاومت خوبی دارند.

 

پردازنده هر سه اسمارت‌فون Kirin 970 محصول اختصاصی هواوی است که با پردازنده هوش مصنوعی همراه شده است. به گفته شرکت، این چیپ کمکی قرار است در وظایف مربوط به هوش‌مصنوعی و هوشمندی سرعت کار تلفن را بالاتر ببرد.

 

قرار است پردازش شبکه عصبی این چیپ کمکی در کارهایی مانند شناخت سوژه‌های جلوی دوربین (انسان، حیوان، غذا، ماشین و…) به کمک میت بیاید و علاوه بر این عادات کاربری مشتریان را هم یاد بگیرد.

 

یکی دیگر از قابلیتهای مهم خانواده میت 10 بهره‌گیری از دوربینهای دوگانه لایکا است. در این دوربین از دو لنز 20 مگاپیکسلی مونوکروم (تک رنگ) و 12 مگاپیکسلی آرجی‌بی (رنگی) استفاده شده‌است.

 

سیستم دوربین و نرم افزار آن به گونه‌ای طراحی شده که به آسانی اجازه بازی با افکتها و تعیین شدت افکت بوکه (bokeh) تصاویر را به شما می‌دهد.

 

البته مدتی است که هواوی چنین قابلیتهایی را به اپلیکیشن اسمارت‌فونهایش افزوده و شرکتهایی چون اپل و گوگل هم به تازگی آن را به موبایلهای هوشمندشان آورده‌اند.

 

دوربین جلو هر سه مدل هم با کیفیت 8 مگاپیکسل تصاویر سلفی شما را ثبت می‌کند.

 

هر سه مدل به باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی قدرتمندی مجهزند که حداقل روی کاغذ بسیار جذاب به نظر می‌رسد. آنها از تکنولوژی شارژ سریع هواوی و پورت USB-C بهره می‌گیرند. هرچند که این باتری غیرقابل تعویض است.

 

در زمینه طراحی ظاهری هم به نظر می‌رسد که هواوی می‌خواهد همه سلیقه‌ها را راضی نگه دارد. به لطف نوار انعکاسی پشت میت 10 که برای جلب توجه به دوربین‌ها طراحی شده، بخش پشتی این محصول ظاهری جذاب و غیرعادی پیدا کرده است.

 

درست است که این امری جذاب و چشمگیر است، اما همه داستان زیبایی‌شناسانه هواوی را بازگو نمی‌کند. بدنه هر سه اسمارت‌فون شیشه‌ای است و با تنوع رنگی چشمگیری عرضه خواهند شد.

 

و پایان داستان اینکه میت 10 از اواخر اکتبر (اوایل آبان) با قیمت 699 یورو  در رنگهای قهوه‌ای موکا، مشکی، طلای شامپاینی و طلایی صورتی (رزگلد) وارد بازار خواهد شد.

 

میت 10 پرو هم با حداقل قیمت 799 یورو و رنگهای آبی نیمه‌شب، خاکستری تیتانیومی، قهوه‌ای موکا و طلایی صورتی از میانه ماه نوامبر (اواخر آبان) راهی بازار می‌شود.

 

میت 10 پورشه دیزاین هم قرار است با حداقل قیمت 1395 یورو از اواخر ماه نوامبر به بازارهای دنیا راه یابد. این محصول تنها با رنگ خاص سیاه الماسی عرضه خواهد شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان