مشخصات فنی سه عضو تازه وارد خانواده Mate ۱۰ هواوی: بهتر، قوی‌تر و سریعتر

هنگامی که هواوی Mate ۹ و Mate ۹ Pro در سال ۲۰۱۶ راهی بازار شدند، علاوه بر رکوردداری، توانستند برخی استانداردها را تغییر دهند. اکنون به نظر می رسد که قرار است هواوی با پرچمداران ۲۰۱۷ خود با نامهای Mate ۱۰ و Mate ۱۰ Pro و Porsche Design Mate ۱۰ قصد دارد این داستان را تکرار کند. اما این غولها چه تفاوتی با هم دارند؟

مشخصات فنی سه عضو تازه وارد خانواده Mate 10 هواوی: بهتر، قوی‌تر و سریعتر

هنگامی که هواوی Mate 9 و Mate 9 Pro در سال 2016 راهی بازار شدند، علاوه بر رکوردداری، توانستند برخی استانداردها را تغییر دهند. اکنون به نظر می رسد که قرار است هواوی با پرچمداران 2017 خود با نامهای Mate 10 و Mate 10 Pro و Porsche Design Mate 10 قصد دارد این داستان را تکرار کند. اما این غولها چه تفاوتی با هم دارند؟


بیشتر بدانیم:


 

میت 10 پرو و میت 10 پورشه دیزاین به طور کلی یک اسمارت‌فون هستند و تفاوت در بدنه و طراحی جذاب مدل پورشه دیزاین است. هر سه دستگاه از پردازنده تازه وارد Kirin 970  بهره می‌برند، دوربین پشتی آنها 12 و 20 مگاپیکسلی محصول Leica است و هر دو از باتری فوق‌العاده 4000 میلی‌آمپرساعتی نیرو می‌گیرند. در حالی که میت 10 پرو و پورشه دیزاین  هر دو به نمایشگر 6 اینچی فول اچ‌دی با تکنولوژی OLED و نسبت تصویر 18:9 مجهزند، مدل استاندارد میت 10 نمایشگر کوچکتر 5.9 اینچی با کیفیت QHD دارد که نسبت تصویر آن 16:9 است.

میت 10 استاندارد حافظه داخلی حداقل 64 گیگابایتی با 4 گیگابایت رم دارد. در حالی که دو مدل دیگر در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی با دو نوع رم 4 و 6 گیگابایتی عرضه خواهند شد. میت 10 استاندارد به درگاه حافظه جانبی میکرو اس‌دی و جک هدفون 3.5 میلیمتری مجهز است. در حالی که دو مدل دیگر فاقد این امکانات هستند.

در جدول زیر می‌توانید مقایسه دقیقی میان مشخصات فنی سه مدل تازه وارد هواوی داشته باشد.

انتخاب شما کدامیک از این مدلها است؟

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان