ماهان شبکه ایرانیان

آیا سوپر اسپورت بعدی لامبورگینی هیبرید خواهد بود؟

تنها هفته پیش بود که گزارشی حاکی از آن که لامبورگینی در حال برنامه ریزی برای هیبرید ساختن جانشین مدل هوراکان تا سال ۲۰۲۲ می‌باشد را منتشر کردیم

آیا سوپر اسپورت بعدی لامبورگینی هیبرید خواهد بود؟

تنها هفته پیش بود که گزارشی حاکی از آن که لامبورگینی در حال برنامه ریزی برای هیبرید ساختن جانشین مدل هوراکان تا سال 2022 می‌باشد را منتشر کردیم. البته این خودرو تماماً برقی نخواهد بود و موتور V10 این خودرو در کنار سیستم هیبرید به راه خود ادامه خواهد داد. بنا به شایعات موتور V12 بدون تغییر خواهد بود اما این موضوع حقیقت دارد؟ خوشبختانه روز دوشنبه این هفته در انجمن تکنولوژی ایالت ماساچوست آمریکا شاهد رونمایی از نسل بعدی لامبورگینی خواهیم بود.

کمپانی لامبورگینی به تازگی در صفحه اینستاگرام خود، تصاویری از خودرو کانسپتی که احتمالا به تکنولوژی هیبرید مجهز است را منتشر ساخته است. این احتمال وجود دارد که این کانسپت نه تنها پیش نمایشی از تکنولوژی جدید باشد بلکه مسیر طراحی کلی نسل بعدی سوپر اسپورت‌های این شرکت را تحت رهبری رئیس طراحی این کمپانی یعنی میتجا بورکرت را نشان می‌دهد. اما سوالی که در این جا مطرح می‌شود این است که چرا انجمن تکنولوژی ماساچوست برای این رویداد انتخاب شده است؟ به این دلیل که به ادعای لامبورگینی این شرکت برای به اجرا در آوردن این تکنولوژی با این انجمن همکاری داشته است. هنوز جزئیات دیگری در دست نیست که به احتمال زیاد در تیزر‌های بعدی این خودرو شاهد این جزئیات خواهیم بود. در تیزر منتشر شده در صفحه اینستاگرام این شرکت، در کنار سایه‌های تاریک در نمای جلویی این خودرو سبک طراحی لامبورگینی به چشم می‌خورد و چراغ‌های LED به کار رفته در این خودرو که تا سپر و در کنار چراغ‌های جلو می‌آیند ظاهر تهاجمی به این خودرو بخشیده است.

اما نکته‌ای که ذهن را درگیر می‌کند این سوال است که شاید این تیزر پیش نمایش نسل بعدی هوراکان نبوده و در عوض نشان دهنده جایگزین مدل اونتادور است. چرا که قرار است جانشین اونتادور تا سال 2020 یعنی دو سال کمتر از مدل هوراکان به بازار عرضه شود. آیا مدل 2020 V12 این خودرو ‌آماده تغییر به تکنولوژی هیبرید خواهد بود؟ آیا سبک طراحی به روز شده‌ کمپانی لامبورگینی به طراحی دیوانه وار خود ادامه خواهد داد؟ ما نیز برای یافتن پاسخ این سوالات بی صبرانه منتظریم پس با ما همراه باشید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان