ماهان شبکه ایرانیان

پیش نمایش جدید مزدا از خودرو‌های پیش رو این کمپانی!

شرکت مزدا در نمایشگاه خودرو توکیو امسال از آخرین تحول زبان طراحی بسیار مورد توجه قرار گرفته این کمپانی به نام کودو رونمایی کرد

پیش نمایش جدید مزدا از خودرو‌های پیش رو این کمپانی!

شرکت مزدا در نمایشگاه خودرو توکیو امسال از آخرین تحول زبان طراحی بسیار مورد توجه قرار گرفته این کمپانی به نام کودو رونمایی کرد. ظاهر این کانسپت طراحی که ویژن کوپه نام گذاری شده با افتخار زیبایی ژاپنی مینیمالیستی را با آنچه مزدا از آن تحت عنوان یک شکل “تک جنبشی” که حس سرعت را انتقال می‌دهد یاد می‌کند، به نمایش می‌گذارد. در یک کلام طراحی این خودرو فوق العاده است. این کانسپت همچنین دارای چهار در است پس در واقع یک کوپه چهار در به حساب می‌آید. اما سوالی که مطرح می‌شود این است که کانسپت ویژن کوپه پیش نمایش چه خودرویی در آینده خواهد بود؟

در پاسخ به این پرسش چندین احتمال وجود دارد از جمله این که این خودرو نسل بعدی مزدا 6 سدان یا حتی یک خودرو اسپورت با سیستم موتور چرخشی که می‌دانیم مزدا در خفا مشغول کار بر روی آن است، می‌باشد. محیط داخلی این خودرو نیز ترکیبی از “ گودی سه وجهی به همراه یک محور طولی قدرتمند به منظور تولید یک فضای آرامش بخش همزمان با حفظ حس حرکت” می‌باشد. بدون شک این خودرو دارای طراحی فوق العاده‌ای است و همچنین پیش نمایشی روشنی از ویژگی‌های طراحی داخلی خودرو‌های آینده به استثنا استفاده از مواد با کیفیت و حس برتری کلی، به ما می‌دهد. به ادعای مزدا نام گذاری این خودرو ادای احترامی به خودرو‌های کوپه‌ افسانه‌ای مانند R360 که اولین خودرو مسافربری این شرکت به شمار می‌رود و Luce Rotary یا همان R130 به شمار می‌رود.

گذشته مزدا نشان ‌می‌دهد که این شرکت دارای سابقه اثبات شده‌ در زمینه حفظ سبک یک کانسپت تا حد ممکن برای مدل‌های تولیدی نهایی می‌باشد، در نتیجه در صورتیکه این روال ادامه یابد کانسپت ویژن کوپه نشانه بسیار خوبی از پدیده‌های پیش رو خواهد بود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان