ماهان شبکه ایرانیان

صد برای یازده؛ جزییات برنامه‌های جشنواره «توان‌تک» اعلام شد

«توان تک» رویدادی است که در چهار روز از ۲۱ الی ۲۴ آذر ماه برگزار می‌شود و هدف اصلی آن متبلور کردن پتانسیل‌های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال و آشناسازی استارت‌آپ‌ها با بازار خدمات توان‌یابان و استعدادهای آنهاست.

صد برای یازده؛ جزییات برنامه‌های جشنواره «توان‌تک» اعلام شد

«توان تک» رویدادی است که در چهار روز از 21 الی 24 آذر ماه برگزار می‌شود و هدف اصلی آن متبلور کردن پتانسیل‌های افراد دارای معلولیت در حوزه اشتغال و آشناسازی استارت‌آپ‌ها با بازار خدمات توان‌یابان و استعدادهای آنهاست. 

توان‌تک فرصتی است تا توان‌یابان در کنار آشنایی با فضای تجارت الکترونیک و شناخت فرصت‌های اشتغال پایدار در این‌گونه شرکت‌ها، از راه‌های تازه‌ای برای عرضه کالا، خدمات و رونق کسب و کار خود استفاده کنند. همچنین مدیران شرکت‌های استارت‌آپی علاوه بر شناخت توانایی‌ها و مهارت‌های افراد دارای معلولیت، رو در رو با مشتریان و مخاطبان ارتباط برقرار نموده و به مسئولیت‌های اجتماعی در یک رویداد تخصصی عمل کنند.

مراسم افتتاحیه این رویداد با حضور نمایندگان مجلس و شورای شهر تهران و نمایندگان حامیان جشنواره در روز سه‌شنبه 21 آذر از ساعت 18:30 تا 21:00 برگزار می‌شود. در این مراسم، زهرا ساعی، نماینده مجلس شورای اسلامی و رییس فراکسیون معلولان مجلس سخنرانی خواهد کرد و پس از سخنرانی منصوره پناهی، مدیرعامل مجتمع آموزشی نیکوکاری رعد و نمایندگان حامیان اصلی رویداد، نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح خواهد شد.

از چهارشنبه 22 آذر تا جمعه 24 آذر از ساعت 10:00 تا 18:00 مشاوره‌های شغلی به توانیابان در منطقه ویژه «اشتغال و کارآموزی» ارائه خواهد شد و بازدید از نمایشگاه و غرفه‌ها برای عموم آزاد است و دیجیاتو نیز در این رویداد با یک غرفه حضور خواهد داشت.

جشنواره توان‌تک دارای کارگاه‌های آموزشی متنوعی برای توانیابان است. برنامه این کارگاه‌ها به شرح زیر است:

  • کارگاه آموزشی ساخت اپلیکیشن موبایل بدون برنامه‌نویسی توسط تیم پازلی از ساعت 10:00 تا 13:00 روز چهارشنبه، کارگاه آموزشی آشنایی با منتورینگ به عنوان شغل توسط استارت‌آپ مکتب‌خانه از ساعت 13:30 تا 14:30 روز چهارشنبه، کارگاه آموزشی فریلنسینگ برای توانیابان توسط الهام ریحانیان از ساعت 14:30 تا 17:30 روز چهارشنبه و کارگاه آموزشی خلق ایده‌ی کسب‌وکار توسط کتایون سپهری از ساعت 16:00 تا 18:00 برگزار می‌شود.
  • روز پنج‌شنبه 23 آذر، کارگاه آموزشی دسترس‌پذیری اپلیکیشن و وب‌سایت از ساعت 10:00 تا 13:00 توسط کافه‌بازار، کارگاه آموزشی نحوه ارائه توسط کیان شلیله از ساعت 10:00 تا 12:00 و کارگاه آموزشی موفقیت یعنی تلاش بدون توقف از ساعت 13:30 تا 15:30 توسط دیجیکالا ارائه خواهند شد.
  • روز جمعه 24 آذر از ساعت 10:30 تا 12:00، فیلم مسیر سپید با حضور عوامل سازنده به نمایش درآمده و از ساعت 12:00 تا 15:30 شاهد رقابت استارت‌آپ‌ها خواهیم بود. مراسم اختتامیه جشنواره توان تک هم از ساعت 16:00 تا 18:30 برگزار خواهد شد.

برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر در مورد کارگاه‌ها به این لینک مراجعه کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان