پله پله، مارکوپولو شوید

استارت برنامه‌ریزی برای سفر یا ماجراجویی بعدی خود را با فوت و فن بزنید.

پله پله، مارکوپولو شوید

استارت برنامه‌ریزی برای سفر یا ماجراجویی بعدی خود را با فوت و فن بزنید.

شاید از ته دل بخواهید سفر بروید و تصمیمتان هم جدی باشد. اما برای خیلی‌ها پیدا کردن نقطه آغاز به منزله پیدا کردن سر نخ یک معمای پیچیده است! احتمالاً برای اکثر سفر اولی‌هایی که در ذهنشان رویای یک سفر جذاب و به‌یادماندنی را دارند رسیدن به نقطه آغاز در حکم رسیدن به نقطه پایان خواهد بود و آن قدر این مسئله برایشان پر از حاشیه و انتخاب‌های سخت و گمراه‌کننده است که در کل قید سفر رفتن را می‌زنند؛ منظورمان از سفر اولی‌ها این نیست که برخی برای اولین بار در طول عمرشان به سفر می‌روند؛ منظورمان همان‌هایی است که برای اولین بار به جایی می‌روند که تا به حال ندیده‌اند.

خب حالا که تصمیم خود را گرفته‌اید، به حسن نیت شما در انتخاب مجله اینترنتی فوت و فن تبریک می‌گوییم. ما در فوت و فن آماده‌ایم تا شما را پله پله تا سفر بعدی‌تان راهنمایی کنیم و هر آنچه در توان داریم در طبق اخلاص به شما ارائه می‌دهیم تا اولین سفر شما بهترین و خاطره‌سازترین سفر در طول عمرتان باشد.

اما برخی افراد در آغاز سفر نمی‌دانند گام اول چیست؟ دوم؟ سوم؟ یا گام چهارم را چگونه بردارند؟ بالاخره سفر هم مثل هر کاری مراحل خاص خودش را دارد که باید قدم به قدم طی شوند تا نتیجه خوبی داشته باشند و حتی فرایند تمهیدات و تدارکات سفر را لذت‌بخش‌تر کنند. سفر مثل یک سوژه دلهره‌آور و بغرنج است که کلی اطلاعات در موردش می‌توان کسب کرد اما هر چه بیشتر پیش می‌رویم می‌بینیم چیزهای زیادی است که باید به آن فکر کنیم. حالا می‌خواهیم با هم برنامه سفر بعدی شما، سفر خانوادگی، سفر به دور دنیا یا یک سفر یا گردش کوتاه که خیلی راحت و ساده است را بریزیم.

با ما همراه باشید تا در کنار هم با مطالبی خواندنی و جذاب که شما برای سفر رویایی‌تان لازم دارید آشنا شویم. شاید مقالات زیادی در وب‌سایت‌های فارسی یا بیگانه پیدا کنید که سعی در راهنمایی شما داشته باشند. اما ما با الهام از همه آنها سعی در ارائه چیزی متفاوت‌ و منحصربه‌فرد را داریم که شما را از هر گونه اطلاعات دیگری بی‌نیاز کند؛ حال چه تصمیم داشته باشید سفر دو هفته‌ای به یکی از جذاب‌ترین مناطق ایران را تجربه کنید یا چمدان بسته‌اید و با کوله‌باری از امید می‌خواهید دور دنیا را بگردید! روی ما حساب کنید… ما سعی می‌کنیم اطلاعات را تقسیم‌بندی کنیم و در مطالبی کوتاه اما کاربردی و کامل از نکات مورد نیاز شما ارائه دهیم.

photo_2016-10-30_00-56-05

آیا دل من هوس سفر کرده؟

سفر یکی از آن چیزهایی است که باید به شما الهام شود یا به اصطلاح خودمانی و عامیانه باید هوس سفر کردن کنید. به قول آلمانی‌ها، “کسی که از درب منزل بیرون رفت، سخت‌ترین کار سفر را انجام داده است.” این گفته، شاید شما را به یاد جمله معروف “قورباغه را قورت بده!” بیندازد؛ یعنی سخت‌ترین کاری که باید انجام دهی را اول از همه انجام بده تا کارهایت روی غلتک بیفتد و به اصلاح شاخ غول را شکسته باشید. اگر با خودتان تصمم بگیرید که پایتان را از درب منزل بیرون بگذارید، در واقع، کار شاقی انجام داده‌اید زیرا نیاز به بیشترین تغییر را دارد. با آغاز سفر، بدانید که زندگی قدیمی خود را بدرود گفته و پا به دنیا و زندگی دیگری می‌گذارید. نترسید! حرف ما مرگ نیست… بلکه سفر سرآغاز تحول در زندگیست. برای سفر نترسید و دل به دریا بزنید. نگذارید ترس‌هایتان بر شما فائق آیند.

در آینده، بیشتر در مورد جزییات با شما صحبت خواهیم کرد. پس، با ما همراه باشید و نظرات و پیشنهادات خود را با ما درمیان بگذارید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر