شکایت ۷ میلیون دلاری جرج میلر از کمپانی برادران وانر

جرج میلر، کارگردان فیلم «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road)، در دادگاهی استرالیایی از کمپانی برادران وانر شکایت کرده است. فیلم مذکور در سال ۲۰۱۵ اکران شده و بیش از ۳۷۵ میلیون دلار در سطج جهانی فروش داشت.

شکایت 7 میلیون دلاری جرج میلر از کمپانی برادران وانر

جرج میلر، کارگردان فیلم «مکس دیوانه: جاده‌ی خشم» (Mad Max: Fury Road)، در دادگاهی استرالیایی از کمپانی برادران وانر شکایت کرده است. فیلم مذکور در سال 2015 اکران شده و بیش از 375 میلیون دلار در سطج جهانی فروش داشت.

 

میلر ادعا می‌کند که طبق قرارداد معنقد شده بین دو طرف، اگر هزینه‌های ساخت فیلم از 157 میلیون دلار عبور نمی‌کرد، باید 7 میلیون دلار به وی داده می‌شد. اما محاسبه‌های کمپانی برادران وانر نشان می‌دهد هزینه‌ها از بودجه‌ی تعیین عبور کرده و در نتیجه 7 میلیون دلار اضافه نباید پرداخت شود. اما میلر می‌گوید تصمیم‌گیری‌های بد این کمپانی که باعث به وجود آمدن تغییرات فراوان و تاخیر خوردن فیلم شده این افزایش هزینه‌ها را در بر داشته است. او می‌گوید این هزینه‌ها نباید در انجام محاسبات بودجه در نظر گرفته شوند.

این شکایت باعث شد تا این کمپانی به سرعت وارد عمل شود و سعی کند پرونده‌ی قانونی را از استرالیا به کالیفرنیا بیاورد، اما در انجام این کار موفق نبود. یکی از سخن‌گویان برداران وانر در پاسخ به اتهامات میلر گفته است:«ما این ادعا‌ها را قبول نداریم، با قدرت تمام در مقابل آن‌ها ایستادگی خواهیم کرد.»

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان