شرایط نامناسب HTC همچنان ادامه دارد

براساس اطلاعات به دست آمده از گزارش مالی شرکت اچ‌تی‌سی تا ماه نوامبر سال ۲۰۱۷ این شرکت ۵٫۶۶۳ میلیون دلار درآمد داشته که ۶٫۶۱ درصد کمتر از ماه اکتبر بوده است

براساس اطلاعات به دست آمده از گزارش مالی شرکت اچ‌تی‌سی تا ماه نوامبر سال 2017 این شرکت 5٫663 میلیون دلار درآمد داشته که 6٫61 درصد کمتر از ماه اکتبر بوده است. همچنین این درآمد 26٫16 درصد از ماه نوامبر سال 2016 کمتر است. فروش کلی این شرکت از ماه ژانویه تا نوامبر 58٫1 میلیارد دلار بوده که باز هم 19٫03 درصد در مقایسه با همین بازه زمانی نسبت به سال گذشته کمتر است.
 
شرایط نامناسب HTC همچنان ادامه دارد 

اگر در طول چند سال گذشته خبرهای حوزه تکنولوژی را دنبال کرده باشید، حتما می‌دانید که شرکت اچ‌تی‌سی شرایط مالی مناسبی را پشت‌سر نمی‌گذارد. در واقع از سال 2011 که سامسونگ توانست جایگاه اچ‌تی‌سی را به دست بیاورد این شرکت شرایط بدی را تجربه می کند.
 
اچ‌تی‌سی در طول سال‌های مختلف محصولات خوبی را راهی بازار کرده بود. مثلا این شرکت در سال 2013 گوشی HTC One M7 را معرفی کرد که اولین تلفن همراه هوشمند دنیا با بدنه یکپارچه فلزی بود. همچنین گوشی HTC One M8 هم اولین گوشی دنیا با دوربین دوتایی به حساب می‌آمد که می‌توانست عکس‌های بوکه ثبت کند.
قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان