ماهان شبکه ایرانیان

جزئیات پروژه‌ی بعدی هایائو میازاکی مشخص شد

هایائو میازاکیِ ۷۶ ساله به تازگی از بازنشستگی خارج شده تا روی انیمه‌ی جدیدش کار کند؛ عنوان این پویانمایی بلند مدت «شما چطور زندگی می‌کنید؟» (Kimitachi wa Do Ikiru ka) است و بر اساس کتابی به همین عنوان که در سال ۱۹۳۷ توسط گنزا ‌بورو یوشینو منتشر شده بود، ساخته خواهد شد.

جزئیات پروژه‌ی بعدی هایائو میازاکی مشخص شد

هایائو میازاکیِ 76 ساله به تازگی از بازنشستگی خارج شده تا روی انیمه‌ی جدیدش کار کند؛ عنوان این پویانمایی بلند مدت «شما چطور زندگی می‌کنید؟» (Kimitachi wa Do Ikiru ka) است و بر اساس کتابی به همین عنوان که در سال 1937 توسط گنزا ‌بورو یوشینو منتشر شده بود، ساخته خواهد شد.

 

میازاکی در مورد اثر جدیدش این سخنان را گفته است:

«این فیلم در مورد نقش مهمی است که یک کتاب بخصوص در زندگی شخصیت اصلی بازی می‌کند. ساخت این انیمه سه تا چهار سال به طول خواهد انجامید.»

 

یوشینو ویراستار و نویسنده‌ی کتاب‌های کودکان بود و علاوه بر خبرنگاری، دبیری یک مجله‌ی تاثیرگذار و آینده نگر را نیز به عهده داشت. مجله‌ی یوشینو در دوران پس از جنگ منتشر می‌شد.

میازاکی در اوایل سال میلادی جاری اعلام کرد که انیمه‌ی جدیدی در ساخت دارد؛ این در حالیست که وی در سال 2012 و پس از پایان ساخت انیمه‌ی «باد بر می‌خیزد» (The Wind Rises) نیز بازنشستگی خود را اعلام کرده بود. این انیماتور خبره که تاکنون از آکادمی اسکار جوایز قابل توجهی دریافت نموده، قبلا هم از دنیای انیمه خداحافظی کرده بود، ولی هر دفعه با انیمه‌ی جدیدی به نزد طرفدارانش باز می‌‌گشت.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان