معرفی ده بازی برتر اندرویدی با محوریت زامبی‌ها

زامبی‌ها را که می‌شناسید؟ همان موجودات زشت و کریهی که از گور بلند می‌شوند و برای کشتن دیگر موجودات زنده به راه می‌افتند

معرفی ده بازی برتر اندرویدی با محوریت زامبی‌ها

زامبی‌ها را که می‌شناسید؟ همان موجودات زشت و کریهی که از گور بلند می‌شوند و برای کشتن دیگر موجودات زنده به راه می‌افتند. از سال‌ها پیش تا کنون زامبی‌ها یکی از محبوب‌ترین و مشهورترین شخصیت‌های منفی فیلم‌ها و سریال‌ها بوده‌اند و با رونق گرفتن صنعت بازی‌سازی این موجودات جایگاه ثابتی برای خود در میان بازی‌های ویدیویی پیدا کردند و همواره شاهد عرضه بازی‌های متفاوت با محوریت حمله زامبی‌ها و داستان‌سرایی‌های متفاوت در این خصوص هستیم. این بازی‌ها تنها مختص کنسول‌های بازی یا کامپیوترهای شخصی نیستند و می‌توانید جذاب‌ترین و مهیج‌ترین بازی‌های اکشن با محوریت زامبی‌ها را برروی تلفن‌های هوشمند اندرویدی خود نیز تجربه کنید. اگر شما هم از علاقه‌مندان به کشت و کشتار زامبی‌ها هستید در ادامه همراه ما باشید تا به معرفی ده بازی برتر اندرویدی با محوریت زامبی‌ها بپردازیم.

 

 

Dead Effect 2

Dead Effect 2 یک بازی شوتر تخیلی – ترسناک است که به شما اجازه می‌دهد از بین سه کارکتر موجود یکی را به دلخواه انتخاب کرده و وارد بخش داستانی شوید. در این بازی می‌بایست به دنبال پیدا کردن اسلحه‌های جدید، بالا بردن لول و از بین بردن دشمنانتان باشید. فضای تاریک بازی به همراه دشمنان بیگانه و هجوم آ‌ن‌ها دلایلی از ترسناک بودن سبک آن است. تمام کردن بخش داستانی بازی 20 ساعت طول می‌کشد و در این حین می‌توانید از طراحی بصری زیبای آن نیز لذت ببرید. اگر دارای تبلت Nvidia Shield Device هستید گرافیک و پرفورمنس بهتری را تجربه خواهید کرد. Dead Effect 2 بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.


Dead Trigger 2

یکی از قدیمی‌ترین بازی‌های اکشن اندرویدی با محوریت زامبی‌ها Dead Trigger 2 است که بروز رسانی‌های مداوم تیم سازنده آن موجب شده این بازی امروزه نیز یکی از برترین بازی‌های اندرویدی در این سبک محسوب شود و قدیمی بودن آن محسوس نباشد. بازی دارای ماموریت‌های بسیاری است که مکانیزم‌های شوتر اول شخص مناسب آن به همراه جلوه‌های بصری بسیار خوب موجب شده‌اند طی کردن آنان با لذت زیادی همراه باشد. علاوه بر ماموریت‌های اصلی بازی بصورت هفتگی برخی ماموریت‌های متنوع نیز به شما داده می‌شود که گذراندن آنان نیز می‌تواند سرگرم کننده باشد. علاوه بر بازی کردن بوسیله صفحه لمسی بازی می‌توانید از کنترلرهای اندرویدی نیز برای تجربه آن استفاده کنید. همانطور که گفته شد بازی دارای محتوای  زیاد و متنوعی است و در حین پیشروی در آن می‌توانید به جمع‌آوری آیتم‌های متنوع و مختلفی از جمله اسلحه‌ها مشغول شوید.


Into The Dead 2

Into The Dead 2 یکی از بازی‌های جدیدتر اندروید با محوریت زامبی‌ها محسوب می‌شود. بازی دارای المان‌های رانر با مکانیزم‌های سروایول یا مقاومتی است. شما برای فرار از شر زامبی‌ها شروع به دویدن می‌کنید و باید تلاش کنید تا زنده بمانید. بازی به شما اجازه دفاع از خود و کشتن زامبی‌های مهاجم را می‌دهد، اما باید به خوبی فرار و مقاومت را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر حالت رانر و فرار از دست زامبی‌ها بازی چند حالت مختلف دیگر نیز دارد که شامل ماموریت‌های مختلف، چالش‌ها و حتی همراهان مختلف از حمله سگ‌ها در حین فرار می‌شود. گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و از لحاظ ضعف فنی در آن دیده نمی‌شود. بازی سبکی کژوال دارد و صرفا برای یک سرگرمی چند ساعته پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید Into The Dead 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Plants vs Zombies 2

و درنهایت به سراغ یکی از مشهورترین عناوین تاریخ اندروید یعنی Plants vs Zombies 2 می‌رویم. Plants vs Zombies 2 نیز با دریافت بروز رسانی‌های مکرر توانسته همچنان تازگی و شادابی خود را حفظ کند و پس از گذشت چند سال از عرضه آن همچنان یکی از بازی‌هایی محسوب می‌شود که برای علاقه مندان به این سبک مناسب است. وظیفه شما در بازی این است که در هر مسیر گیاهانی مدافع را قرار دهید تا مقابل حمله زامبی‌ها از خانه‌تان دفاع کنند. سپاه گیاهی شما به مقابله در برابر زامبی‌ها می‌پردازد تا زمانیکه تمام آن‌ها را از بین ببرد. بازی ساعت‌ها می‌تواند شما را سرگرم کند چرا که مراحل متنوع و مختلف زیادی در 11 جهان مختلف در آن قرار داده شده است. شما می‌توانید Plants vs Zombies 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


عناوین استودیو Telltale Games

استودیو Telltale Games طی سال‌های اخیر توانسته بازی‌های محبوب زیادی را راهی بازار بازی‌های ویدیویی برروی تمام پلتفورم‌ها کند. بازی‌های این استودیو با محوریت زامبی‌ها The Walking Dead فصل اول و دوم به همراه The Walking Dead: Michonne and the Latest و The Walking Dead: A New Frontier می‌شود. تمام این بازی‌ها همانطور که مطلع هستید مرتبط با سریال مشهور تلویزیون یعنی The Walking Dead است که از قضا بازی‌های آن نیز به اندازه سریال توانسته‌اند به موفقیت برسند. این بازی‌ها در سبک Point and Click یا کلیک و اشاره هستند، بدین معنی که برای تجربه آن‌ها کافیست تنها برروی نقاط مختلف صفحه کلیک کنید و نیاز به انجام کار دیگری نیست. جلوه‌های بصری بازی نیز متفاوت و به شکل کتاب‌های کمیک آمریکایی می‌باشد. شما می‌توانید بازی‌های نام برده را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


The Walking Dead No Man’s Land

The Walking Dead No Man’s Land از محبوبیت بسیار بالایی در میان کاربران برخوردار است. بازی در سبک نقش آفرینی و با مکانیزم‌های جمع‌آوری شخصیت‌ها عرضه شده است. کارها و ماموریت‌های مختلفی در بازی در نظر گرفته شده است که می‌توانید به مرور به سراغ تک تک آن‌ها بروید. شخصیت‌های محبوب سریال Walking Dead و همچنین کتاب‌های کامیک آن در بازی حضور دارند که می‌توانید با پیشروی در بازی اقدام به آزاد سازی آن‌ها کنید. The Walking Dead No Man’s Land بسیار سرگرم کننده است و درصورت علاقه می‌توانید آن را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای دریافت کنید.


Unkilled

باز هم هجوم زامبی‌ها! اما این بار نه برای فرار بلکه برای کشتن تک تک آن‌ها. Unkilled نام یک بازی اکشن، شوتر اول شخص است که توسط استودیو Madfire Games که سازنده سری بازی‌های Dead Triger است. Unkilled دارای 150 مرحله داستانی، دو ماد مختلف برای بخش چند نفره آنلاین و تعداد بسیار زیادی اسلحه و آیتم‌های گوناگون برای جمع آوری است. همچنین مسابقات و رخداد‌های گوناگون، قابلیت‌های مختلف برای ارتقاء اسلحه‌ها و… نیز اشاره کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های این بازی گرافیک خارق‌العاده آن است که اگر دستگاه شما دارای یک پردازنده تگرا X1 باشد حتی بهتر نیز می‌شود! شما می‌توانید Unkilled را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Zombie Gunship Survival

Zombie Gunship Survival  در ادامه یکی از موفق‌ترین عناوین زامبی شوتر تلفن‌های هوشمند منتشر شده است. در این قسمت شاهد حضور بسیاری از همان مکانیزم‌های بازی قبلی هستیم و شما بیشتر وقت خود را صرف سوار بودن بر جنگنده خود و کشتن زامبی‌ها می‌کنید. هدف بازی محافظت از بیس و سربازان‌تان در مقابل موج‌های مختلف حمله زامبی‌ها است. همچنین شما می‌توانید بیس خود را ارتقاء داده و با خدمت گرفتن سربازهای بیشتر روند پیشروی در بازی را برای خود آسان‌تر کنید. شما می‌توانید Zombie Gunship Survival  را بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Zombie Highway 2

Zombie Highway یکی از عناوین قدیمی این سبک محسوب می‌شود. در این بازی سوار ماشین خود می‌شوید و شروع به زیر کردن زامبی‌های موجود در جاده‌ای که بی‌نهایت ادامه دارد می‌کنید. قسمت دوم بازی یعنی Zombie Highway 2 همانند قسمت اول خود است با برخی تغییرات و ارتقاء‌ها در مکانیزم‌ها و گیم‌پلی خود. به بازی شش وسیله نقلیه جدید، چالش‌های متنوع بیشتر، چالش‌های روزانه، اسلحه‌های قابل ارتقاء و… اضافه شده است که می‌تواند برای دوست داران این بازی خبر خوشی محسوب شود. شما می‌توانید Zombie Highway 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.


Zombie Smasher

درنهایت به معرفی یک بازی سرگرم‌ کننده آرکید با محوریت زامبی‌ها به نام Zombie Smasher می‌پردازیم. در مراحل بازی وظیفه دارید زامبی‌هایی که به داخل صفحه می‌آیند را له کنید و این کار را با هر موج مختلفی از زامبی‌ها به سمت شما حمله می‌کنند انجام دهید. بازی برای سخت‌تر شدن قابلیت‌هایی برای ارتقاء دادن و موانع مختلف برای سخت‌تر شدن کار را قرار داده است. برای مثال به شما توصیه می‌کنیم تا بچه‌ای که با اسکیت بورد به وسط صفحه می‌آید را له نکنید! بخش داستانی بازی 60 مرحله و دو حالت مختلف بازی دارد که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. Zombie Smasher سریع، سرگرم کننده و ساده است که می‌توانید آن را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر