ماهان شبکه ایرانیان

بهترین خودرو‌های هیبرید سال ۲۰۱۷!

با وجود چندین خودرو هیبرید در بازار خودرو، انتخاب مورد مناسب برای شما کار دشواری خواهد بود. اگر علاقه‌تان به سرعت به اندازه میزان بودجه شماست، سوپر اسپورت لوکس NSX شرکت آکورا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یا در صورتیکه ویژگی‌هایی همچون قیمت، ایمنی و قابلیت اطمینان در اولویت خرید شما قرار دارند تویوتا پریوس خودرو مورد نظر شماست.

بهترین خودرو‌های هیبرید سال 2017!

با وجود چندین خودرو هیبرید در بازار خودرو، انتخاب مورد مناسب برای شما کار دشواری خواهد بود. اگر علاقه‌تان به سرعت به اندازه میزان بودجه شماست، سوپر اسپورت لوکس NSX شرکت آکورا می‌تواند گزینه مناسبی باشد. یا در صورتیکه ویژگی‌هایی همچون قیمت، ایمنی و قابلیت اطمینان در اولویت خرید شما قرار دارند تویوتا پریوس خودرو مورد نظر شماست.

اما در صورتیکه در بازار خودرو در جست و جوی خودرو خانوادگی، اسپورت یا لوکس هستید می‌توانیم شما را در گشت و گذار در میان مدل‌های برتر یاری دهیم. در لیست زیر پر امتیاز‌ترین مدل‌ها در رتبه‌بندی خودرو‌های برقی و هیبرید و خودرو‌های برقی و هیبرید لوکس ما مورد بررسی قرار گرفته‌اند. به یاد داشته باشید که این امتیازات مرتب به روز رسانی خواهند شد در نتیجه این رتبه بندی ممکن است طی مدتی تغییر کنند. با ما در پیدا کردن خودرو هیبرید مناسب خود همراه باشید :

 

لکسوس GS هیبرید 2017

قیمت : 63.635 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.9

قابلیت اطمینان : 5 / 5

مدل GS هیبرید از کمپانی لکسوس در رتبه‌بندی خودرو‌های برقی و هیبرید لوکس و همچنین خودرو‌های سایز متوسط لوکس ما در رتبه دوم قرار دارد. این خودرو در کنار مصرف سوخت بسیار بهینه خود، نیروی پیشران قدرت‌مندی را نیز ارائه می‌کند. این مدل مجهز به یک موتور V6 و دو موتور برقی است که به صورت ترکیبی قدرتی معادل 338 اسب بخار را تولید می‌کند. این میزان قدرت در هر دو شرایط رانندگی شهری و در بزرگراه قدرت بسیار زیادی می‌باشد. مدل GS هیبرید همچنین از آن جا که موفق به دریافت امتیازات کامل در زمینه قابلیت اطمینان و ایمنی در سال 2017 شده و دارای مصرف سوختی برابر با 29 مایل بر گالن در شهر و 34 مایل بر گالن در بزرگراه می‌باشد انتخاب کاربردی نیز به شمار می‌رود.

تویوتا آوالون هیبرید 2017

قیمت : 37.300 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.8

قابلیت اطمینان : 5 / 4.5

مدل آوالون هیبرید کمپانی تویوتا در میان خودرو‌های بزرگ مقرون به صرفه رتبه بندی شده است اما فضا داخلی آن توانایی رقابت با رده خودرو‌های بزرگ لوکس را دارد. این خودرو که دارای فضا داخلی لوکس می‌باشد مجهز به مقادیر افراطی از امکانات استانداردی مانند سیستم هشدار دهنده برخورد از جلو، سیستم تشخیص عابرین پیاده، لوازم پوشیده شده از چرم، صندلی‌های جلوی مجهز به سیستم گرمایشی، و سیستم سرگرمی این شرکت به نام Entune می‌باشد. اگرچه این خودرو دارای مصرف سوخت مناسبی برای یک خودرو سایز بزرگ می‌باشد اما میزان مصرف سوخت در همتایان هیبرید این خودرو بسیار کمتر است. مصرف سوخت تویوتا آوالون در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 40 و 39 مایل بر گالن اندازه گیری شده است.

تویوتا کمری هیبرید 2017

قیمت : 26.790 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.7

قابلیت اطمینان : 5 / 5

هر دو مدل تویوتا کمری بنزینی و تویوتا کمری هیبرید به طور کامل برای سال 2018 باز طراحی شده‌اند. اگر چه مدل 2017 این خودرو همچنان دارای فضای داخلی جادار، امتیاز قابلیت اطمینان کامل، امتیاز ایمنی خوب، و تکنولوژی حسی می‌باشد. اما تنها نقطه ضعف مدل 2017 تویوتا کمری هیبرید نسبت به رقبای هیبرید خود، مصرف سوخت است. مصرف سوخت در مدل‌ّ پایه این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب برابر با 42 و 38 مایل بر گالن می‌باشد و این ارقام در تریم‌های بالاتر حتی بدتر نیز می‌باشند.

آکورا NSX 2017

قیمت : 156.000 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.6

قابلیت اطمینان : 5 / 3.5

اگر مدل NSX کمپانی آکورا را در یک پیست رانندگی امتحان کنید هرگز نمی‌توانید حدس بزنید که یک خودرو هیبرید است. این مدل کاملا جدید یک خودرو اسپورت لوکس می‌باشد که به همراه یک موتور 3.5 لیتری توربو دو قلو V6 و سه موتور برقی که به صورت ترکیبی قدرتی معادل 573 اسب بخار را تولید می‌کنند به بازار عرضه می‌شود. نیروی پیشران این خودرو می‌تواند NSX شما را در کمتر از سه ثانیه به سرعت صد کیلومتر در ساعت رسانده و هندلینگ دقیق این خودرو امکان گذر آسان از پیچ‌ها را برای شما فراهم می‌سازد. با این حال انتظار مصرف سوختی بهینه از این خودرو نداشته باشید. این خودرو در شهر و بزرگراه به ترتیب تنها 21 و 22 مایل بر گالن را خواهد پیمود.

شورولت مالیبو هیبرید 2017

قیمت : 27.875 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.6

قابلیت اطمینان : 5 / 4

شورولت مالیبو هیبرید در سال 2017 جایزه بهترین خودرو هیبرید خانوادگی ما را از آن خود کرد. این خودرو از آن جا که دارای فضای داخلی بسیار زیاد، امتیازات قابلیت اطمینان و ایمنی خوب، و تکنولوژی کاربردی می‌باشد خودرو سدان خانوادگی بسیار مناسبی است. مدل مالیبو هیبرید دارای مصرف سوختی برابر 49 مایل بر گالن در شهر و 43 مایل بر گالن در بزرگراه می‌باشد که این اعداد برای این سطح فوق العاده می‌باشند. این خودرو نه تنها عملکرد خوبی در زمینه مصرف سوخت دارد بلکه همچنین دارای امکانات مبتکرانه فراوانی نیز می‌باشد.

تویوتا پریوس 2017

قیمت : 24.685 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.6

قابلیت اطمینان : 5 / 3.5

تشکیل لیست بهترین خودرو‌های هیبرید بدون اضافه کردن یکی از خودرو‌های هیبرید اصیل و با سابقه ممکن نبود. مدل تویوتا پریوس با ارائه ایمنی و قابلیت اطمینان مناسب و داشتن ویژگی‌هایی از جمله امکانات استاندارد، سواری نرم، و یکی از بهینه‌ترین مصرف سوخت‌های موجود در این سطح موفق به دریافت جایزه با ارزش‌ترین خودرو هیبرید 2017 ما شد. مدل پریوس با داشتن مصرف سوخت 54 مایل بر گالن در شهر و 50 مایل بر گالن در بزرگراه در بالای لیست بهینه‌ترین خودرو‌های هیبرید قرار می‌گیرد.

لکسوس ES هیبرید 2017

قیمت : 41.820 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.5

قابلیت اطمینان : 5 / 5

مدل لکسوس ES هیبرید دارای رتبه مناسبی در میان خودرو‌های برقی و هیبرید لوکس می‌باشد اما در پایین رتبه بندی خودرو‌های سایز متوسط لوکس قرار می‌گیرد. اتاق جادار این خودرو در نقطه مناسبی طراحی شده و دارای سواری راحتی نیز می‌باشد. با این حال سیستم سرگرمی این خودرو کمی پیچیده است، صندوق عقب آن کوچک بوده و دینامیک سواری ارائه شده توسط دیگر رقبا عملکرد بهتری نسبت به این خودرو دارند. اما در صورتیکه به دنبال یک خودرو هیبرید لوکس هستید مدل ES ارزش هزینه کردن را دارد. این خودرو امتیازات قابلیت اطمینان و ایمنی خوبی دریافت کرده و مصرف سوخت آن با ثبت ارقام 40 مایل بر گالن در شهر و 39 مایل بر گالن در بزرگراه یکی از بهترین‌ها در سطح خودرو‌های سایز متوسط لوکس می‌باشد.

هیوندا آیونیک 2017

قیمت : 22.200 دلار

امتیاز U.S. News : 10 / 8.5

قابلیت اطمینان : 5 / 3

مدل آیونیک 2017 خودرویی کاملا جدید است که به عنوان مدل هیبرید و برقی (و به زودی به عنوان مدل هیبرید پلاگ این) در دسترس می‌باشد. این خودرو که در دسته خودرو‌های کامپکت جای گرفته سواری سر زنده و هندلینگ واکنشی را در عین راحتی زیاد ارائه می‌کند. مدل آیونیک با ثبت مصرف سوخت 55 مایل بر گالن در شهر و 54 مایل بر گالن در بزرگراه دارای بهترین مصرف سوخت در سطح خود می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان