رونمایی از کامیونت تمام برقی تسلا در هفته آینده!

هفته آینده می‌تواند نقطه عطف مهمی برای کمپانی آمریکایی تسلا باشد چرا که این خودرو ساز از کامیونت برقی پیش بینی شده خود در مرکز طراحی این برند در Hawthorne ایالت کالیفرنیا پرده برداری خواهد نمود

رونمایی از کامیونت تمام برقی تسلا در هفته آینده!

هفته آینده می‌تواند نقطه عطف مهمی برای کمپانی آمریکایی تسلا باشد چرا که این خودرو ساز از کامیونت برقی پیش بینی شده خود در مرکز طراحی این برند در Hawthorne ایالت کالیفرنیا پرده برداری خواهد نمود. پیش از این رونمایی شرکت تسلا بار دیگر تصاویر تیزر این کامیونت را به عنوان دعوت نامه‌ای برای مراسم رونمایی که توسط مدیر عامل این شرکت یعنی الون ماسک میزبانی خواهد شد و از ساعت 7 بعد از ظهر به وقت Pacific Time آغاز خواهد شد منتشر ساخته است که نشان دهنده این موضوع است که این کمپانی همچنان به دنبال رونمایی جهانی از اولین کامیونت تمام برقی خود بعد از چندین روز تاخیر و در روز شانزدهم ماه نوامبر می‌باشد.

در ابتدا این شرکت تاریخ رونمایی از این کامیونت را بیست و ششم ماه اکتبر برنامه ریزی کرده بود اما به دلیل بروز مشکلات تولید مدل 3 تسلا، این رونمایی به سه هفته بعد یعنی تاریخ شانزدهم ماه نوامبر موکول شد. چرا که هنگامیکه اولین خودرو برقی تولید انبوه شما با مشکلات اساسی تولید مواجه شده است رونمایی از نمونه اولیه کامیونت آینده در اولیت اقدامات تسلا قرار نخواهد گرفت. درست همانند تیزر اولیه، تصاویر نشان دهنده برخی از ویژگی‌های طراحی این کامیونت از زاویه سه چهارم جلویی، شامل چراغ‌های جلوی LED و شیشه جلویی عریض که پایین‌تر از ردیف چراغ‌های باریک قرار گرفته است، می‌باشد. جزئیات دیگر این کامیونت در هاله‌ای از ابهام باقی می‌ماند اما به لطف تصاویر غیر رسمی، ایده خوبی از ظاهر کامیونت برقی تسلا خواهیم داشت.

در واقع تصاویر تیزر بیشتر به نمونه اولیه که اخیرا در هنگام مورد آزمایش قرار گرفتن در ایالت کالیفرنیا دیده شده شباهت دارد. اولین کامیونت تمام برقی این شرکت که اکنون تحت عنوان تسلا تراک شناخته شده، به عنوان کامیونتی با محدوده کم تا متوسط با محدوده تخمینی 200 تا 300 مایل رده بندی می‌شود. اگرچه مدیر عامل تسلا یعنی الون ماسک اشاره کرد که مشخصات نهایی این کامیونت بهتر از آن چه گزارشات اعلام کرده‌اند خواهد بود. هفته آینده و در زمانیکه بالاخره نمونه اولیه کامیونت برقی تسلا در معرض دید عموم قرار گرفت از صحت ادعاهای الون ماسک اطمینان حاصل خواهیم کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان