ماهان شبکه ایرانیان

[باکس آفیس] برتری انیمیشن «کوکو» برای دومین هفته‌ی متوالی

انیمیشن جدید «کوکو» (Coco) که دو کمپانی پیکسار و دیزنی پشت سر آن قرار دارند، در دومین هفته‌ی اکرانش ۲۶٫۱ میلیون دلار فروش داشت و بنابراین مجموع درآمد کلی این اثر طی ۱۰ روز اکران در سینماهای آمریکای شمالی به ۱۰۸٫۷ میلیون دلار رسیده است

[باکس آفیس] برتری انیمیشن «کوکو» برای دومین هفته‌ی متوالی

انیمیشن جدید «کوکو» (Coco) که دو کمپانی پیکسار و دیزنی پشت سر آن قرار دارند، در دومین هفته‌ی اکرانش 26٫1 میلیون دلار فروش داشت و بنابراین مجموع درآمد کلی این اثر طی 10 روز اکران در سینماهای آمریکای شمالی به 108٫7 میلیون دلار رسیده است. «کوکو» در بازارهای خارجی نیز فروش مناسبی را تجربه کرد و 69 میلیون دلار این هفته مجموعه فروش خارجی آن را به 171٫3 میلیون و مجموع فروش جهانی‌اش را 280 میلیون دلار رساند. علاوه بر این انیمیشن، دیزنی این هفته به یک پیروزی جدید هم دست یافته است؛ میزان فروش «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnorak) از مرز 800 میلیون دلار عبور کرده که موفقیت بزرگی برای این کمپانی محسوب می‌شود.

 

جایگاه دوم: فیلم «لیگ عدالت» (Justice League) این هفته 16٫6 میلیون دلار فروش داشت و بنابراین میزان فروش کلی این اثر در آمریکای شمالی به 197٫3 میلیون دلار رسیده است. این فیلم که تعداد ابرقهرمانان آن بیشتر از «ثور: رگناروک» است، از نظر میزان فروش با آن فاصله زیادی دارد؛ «لیگ عدالت» تاکنون 567٫4 میلیون دلار در سطح جهانی فروش داشته که در مقابل «ثور» عملکردی ضعیف محسوب می‌شود.

جایگاه سوم: فیلم «شگفتی» (Wonder) در سومین هفته‌ی اکرانش 12٫5 میلیون دلار فروش داشت و میزان فروش کلی آن را به 88 میلیون دلار رسید؛ با توجه به بودجه‌ی 20 میلیون دلاری فیلم باید گفت که این میزان فروش شگفتی‌آور است.

قسمت دوم «خونه‌ی بابا» (Daddy’s Home 2) و «ثور: رگناروک» هم به ترتیب با کسب 9٫7 و 7٫5 میلیون دلار در جایگاه‌های چهارم و پنجم باکس آفیس این هفته قرار دارند.

این هفته فیلم جدید گیرمو دل تورو که «شکلِ آب» (Shape of Water) نام دارد، با نمایش در 2 سالن نیویورک 166٫800 دلار فروش داشت که نشان می‌دهد به هنگام اکران این اثر در سالن‌های بیشتر فروش آن مایوس کننده نخواهد بود. در این فیلم سالی هاکینز نقش یک نظافتچی لال را بازی می‌کند که در سازمان هوا و فضای آمریکا با یک موجود فضایی دوزیست خو گرفته است. علاوه بر هاکینز، در این اثر افرادی چون ریچارد جنکینز، داگ جونز، مایکل شَنون، اکتیویا اسپنسر و مایکل استولبارگ نیز به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

فیلم جدید وودی آلن که «چرخ فلک» (Wonder Wheel) نام دارد نیز این هفته در 5 سالن اکران شد، ولی میزان فروش آن فقط 140٫555 دلار بود که نوید فروش چندان چشمگیری را نمی‌دهد. در این فیلم بازیگرانی چون کیت وینسلت، جاستین تیمبرلیک و تونی سیریکو (از سریال سوپرانوز) حضور دارند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان