فیلم جدید تارانتینو در پنجاهمین سالگرد قتل‌های «مَنسون» اکران خواهد شد

داستان نهمین فیلم تارانتینو که نام آن هنوز مشخص نشده است، در سال ۱۹۶۹ شکل می‌گیرد و به قتل شارون تیت و منسون ارتباط مستقیمی دارد. هنوز هیچ بازیگری به صورت رسمی برای این پروژه انتخاب نشده است، ولی شایعاتی منتشر شده حاکی از آن هستند که تارانتینو بازیگران مطرحی چون برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی را در نظر دارد.

فیلم جدید تارانتینو در پنجاهمین سالگرد قتل‌های «مَنسون» اکران خواهد شد

بالاخره تاریخ اکران نهمین اثر کوئنتین تارانتینو مشخص شد: جمعه، 18 مرداد 1398٫ این تاریخ مصادف با پنجاهمین سالگرد به وقوع پیوستن 5 فقره قتلی است که به دستور چارلر منسون انجام گرفتند. در این تاریخ به بخصوص شارون تیت و دوستانش (که در بیست‌و‌ششم آبان‌ماه امسال در زندان درگذشت) با ضربات متعدد چاقو و… به قتل رسیدند.

 

داستان نهمین فیلم تارانتینو که نام آن هنوز مشخص نشده است، در سال 1969 شکل می‌گیرد و به قتل شارون تیت و منسون ارتباط مستقیمی دارد. هنوز هیچ بازیگری به صورت رسمی برای این پروژه انتخاب نشده است، ولی شایعاتی منتشر شده حاکی از آن هستند که تارانتینو بازیگران مطرحی چون برد پیت، لئوناردو دی‌کاپریو و مارگو رابی را در نظر دارد.

جالب است بدانید که تمام فیلم‌های قبلی تارانتینو با هاروی واینستین منفور در ارتباط بوده‌اند و این اولین باری است که این کارگردان 54 ساله برای ساخت فیلم جدیدش با وی همکاری نمی‌کند. انتشار اخبار رسوایی اخلاقی واینستین و لیست بلندبالای قربانیان وی مدتی است که تا حد زیادی هالیوود را تکان داده و باعث شده تا قربانیان دیگر نیز رسوایی‌های افراد شناخته شده‌ای چون کوین اسپیسی و لوئیس سی.کی را هم بر ملا کنند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر