[باکس آفیس] انیمیشن جدید پیکسار صدر جدول را ازان خود کرد

«کوکو» (Coco) نام انیمیشن جدید پیکسار است که طی اکران پنج روزه‌اش در ۳۹۸۷ سالن، فروشی معادل با ۷۱٫۲ میلیون دلار داشت. این انیمیشن در مورد یکی از تعطیلات مشهور مکزیک به نام «روز مردگان» (Dia de Los Muertos) است و تماشاگران در سینما اسکوور به آن نمره‌ی A+ داده‌اند.

[باکس آفیس] انیمیشن جدید پیکسار صدر جدول را ازان خود کرد

«کوکو» (Coco) نام انیمیشن جدید پیکسار است که طی اکران پنج روزه‌اش در 3987 سالن، فروشی معادل با 71٫2 میلیون دلار داشت. این انیمیشن در مورد یکی از تعطیلات مشهور مکزیک به نام «روز مردگان» (Dia de Los Muertos) است و تماشاگران در سینما اسکوور به آن نمره‌ی A+ داده‌اند.

 

«کوکو» اکنون به عنوان پرفروش‌ترین فیلم اکران شده در مکزیک (53٫4 میلیون دلار تا به امروز) شناخته می‌شود و علاوه بر این، 30٫7 میلیون دلار نیز از اکران این اثر در 22 بازار خارجی به دست آمده است. با این حساب فروش خارجی این انیمیشن 82٫2 میلیون دلار و فروش جهانی آن 153٫4 میلیون دلار بوده است.

رتبه‌ی دوم: «لیگ عدالت» (Justice League) این هفته با در اختیار داشتن 4051 سالن چیزی نزدیک به 59٫7 میلیون دلار فروش داشت که نسبت به هفته‌ی پیش یک افت 57 درصدی محسوب می‌شود. اما فروش خارجی این اثر کاملا بهتر بود و 72٫2 میلیون دلاری که طی این هفته از 66 بازار خارجی به دست آمد، میزان فروش جهانی آن را به 481٫3 میلیون دلار رساند. (309٫8 میلیون از بازارهای خارجی و 171٫5 میلیون از آمریکای شمالی)

رتبه‌ی سوم: فیلم «شگفتی» (Wonder) در هفته‌‌ی دوم اکرانش هم یک فروش قوی [نسبت به بودجه‌اش] داشت. این اثر با نمایش در 3172 سالن فروشی معادل با 32 میلیون دلار را تجربه نمود تا فروش کلی آن طی 10 روز اکران به 69٫4 میلیون دلار برسد. در این فیلم 20 میلیون دلاری بازیگرانی چون جولیا رابرتز، جیکوب ترمبلی و اوون ویلسون به نقش آفرینی پرداخته‌اند.

رتبه‌ی چهارم: «ثور: رگناروک» (Thor: Ragnarok) هم‌چنان جزو پنج فیلم برتر باکس آفیس است. این فیلم ابرقهرمانی که توسط تایکا وایتیتی کارگردانی شده است، این هفته 16٫8 میلیون دلار از نمایش در 3281 سالن به دست آورد تا میزان فروش داخلی خود را به 277٫5 میلیون دلار برساند.

رتبه‌ی پنجم: کمدی «خونه‌ی بابا 2» (Daddy’s Home 2) در سومین هفته‌ی اکران در 3518 سالن به نمایش درآمد و با کسب 13٫3 میلیون دلار میزان فروش کلی‌اش را به 72٫7 میلیون دلار رساند. در این اثر بازیگرانی چون ویل فرل، مارک والبرگ، لیندا کاردلیانی، جان لیسگو و مل گیبسون به ایفای نقش پرداخته‌اند.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان