معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید ؛ مهر ۹۶

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند

معرفی برترین بازی‌های ماه گذشته اندروید ؛ مهر 96

یک ماه دیگر گذشت و فروشگاه پلی استور شاهد بازی‌ها و اپلیکیشن‌های مختلفی بود که برای جلب توجه کاربران روانه فضای مجازی شدند و توانستند به موفقیت رسیده و تیم سازنده خود را سربلند کنند یا شکست خوردند و تبدیل به تجربه‌ای برای سازندگان آن شدند. با صرف نظر از اپلیکیشن‌های شکست خورده‌ای که نتوانستند محبوبیت خاصی نزد کاربران کسب کنند، امروز به سراغ محبوب‌ترین بازی‌های اندروید ماه گذشته می‌رویم که توانستند تجربه شاد و مفرحی را برای کاربران به ارمغان بیاورند. برای آشنایی با این بازی‌ها کافیست تا پایان مقاله همراه ما باشید.

Lost Phone: Laura’s Story

قسمت دیگری از سری بازی‌های Lost Phone ماه گذشته برای اندروید منتشر شد که Lost Phone: Laura’s Story نام داشت. داستان بازی از آنجایی شروع می‌شود که شخصیت اصلی یک تلفن گم شده را پیدا می‌کند و حال به دنبال پیدا کردن صاحب تلفن یعنی Laura می‌رود. روند پیدا کردن اطلاعات در خصوص صاحب تلفن درواقع گیم‌پلی بازی را تشکیل می‌دهد و شما با جستجو در اطلاعات تلفن و اپلیکیشن‌هایی مانند نوت برداری، گالری و SMS تلاش می‌کنید تا راه دسترسی به صاحب آن را پیدا کنید. بازی مکانیزم‌های پیچیده و سختی ندارد و از این رو به سادگی با ساز و کار پیشروی در آن آشنا می‌شوید. شما می‌توانید Lost Phone: Laura’s Story را با قیمت 3٫49 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Batman: The Enemy Within

استودیو Telltale Games را با عناوین اپیزودیک خود طی سال‌های گذشته شناخته‌ایم. این بازی‌ها اغلب داستان محور بوده و دارای گیم‌پلی خاصی نمی‌باشند، شاید به همین دلیل است که طرفداران خاص خود را در میان کاربران پیدا کرده‌اند. جدیدترین مجموعه بازی‌های این استودیو که حول شخصیت بتمن اتفاق می‌افتد اخیرا منتشر شدند که ماه گذشته شاهد عرضه Batman: The Enemy Within بودیم. در این قسمت با شخصیت بتمن همراه می‌شوید تا نبرد دیگری در مقابل The Riddler را تجربه کنید. بازی دارای بسیاری از مکانیزم‌ها و طراحی‌های خاص عناوین Telltale Games است که می‌توان از میان آن‌ها به گیم‌پلی اشاره – کلیک بازی را نام برد. داستان بازی نیز برگرفته از کتاب‌های کمیک منتشر شده برای بتمن است و طراحی بصری بازی همانند دیگر عناوین بازی برگرفته از همین کتاب‌های کمیک می‌باشد. مجموعه بازی‌های بتمن در قالب 5 اپیزود برای تمام پلتفورم‌ها از جمله اندروید منتشر می‌شود، اپیزور اول بازی بصورت رایگان قابل دسترس است و برای خرید دیگر اپیزودها مبلغ 4٫99 دلار یا بصورت کلی مبلغ 14٫99 دلار را پرداخت کنید.

Into The Dead 2

Into The Dead 2 یکی از بازی‌های جدیدتر اندروید با محوریت زامبی‌ها محسوب می‌شود. بازی دارای المان‌های رانر با مکانیزم‌های سروایول یا مقاومتی است. شما برای فرار از شر زامبی‌ها شروع به دویدن می‌کنید و باید تلاش کنید تا زنده بمانید. بازی به شما اجازه دفاع از خود و کشتن زامبی‌های مهاجم را می‌دهد، اما باید به خوبی فرار و مقاومت را با یکدیگر ترکیب کنید. علاوه بر حالت رانر و فرار از دست زامبی‌ها بازی چند حالت مختلف دیگر نیز دارد که شامل ماموریت‌های مختلف، چالش‌ها و حتی همراهان مختلف از حمله سگ‌ها در حین فرار می‌شود. گرافیک بازی نیز بسیار خوب است و از لحاظ ضعف فنی در آن دیده نمی‌شود. بازی سبکی کژوال دارد و صرفا برای یک سرگرمی چند ساعته پیشنهاد می‌شود. شما می‌توانید Into The Dead 2 را بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Middle-earth: Shadow Of War

آخرین قسمت از سری بازی‌های Lords of The Rings با نام Middle-earth: Shadow Of War ماه گذشته برای تمام پلتفورم‌ها منتشر شد و توانست موفقیت‌های بی‌شماری را نصیب تیم سازنده خود کند و رضایت طرفداران خود را بدست آورد. این بار نیز شاهد روایت جنگ میان شخصیت اصلی داستان به نام Talion با ارتش Sauron است. طبیعتا نسخه اندروید بازی هیچ شباهتی با نسخه اصلی آن برروی کامپیوترهای شخصی و کنسول‌ها ندارد و از این حیث بسیار محدودتر و کوچک‌تر است، اما همچنان برخی مکانیزم‌های نقش آفرینی در سیستم جنگ بازی، لوت‌ها یا جایزه‌های متنوع و مختلف برای پیدا کردن و شخصیت‌های اصلی فیلم برای آزادسازی در بازی وجود دارد. جلوه‌های صوتی و بصری بازی در حد بالایی هستند و در این دو مورد بازی با کمبودی مواجه نیست. Middle-earth: Shadow Of War هم‌اکنون برروی اندروید بصورت رایگان و با پرداخت‌های درون برنامه‌ای قابل دریافت است.

Night Run

Night Run یک بازی رانر نامحدود است که گرافیک مینیمال و مکانیزم‌های گیم‌پلی ساده و جذاب آن جزو عوامل موفقیت بازی محسوب می‌شود. در حین دویدن از جان شما کم می‌شود و برای زنده ماندن نیاز دارید تا قلب‌های بیشتری را جمع آوری کنید و از موانعی که پیش پای شما قرار می‌گیرند فرار کنید. این موانع در ابتدا کمی سخت دیده می‌شوند، اما پس از مدتی بازی کردن تشخیص آن‌ها برای شما ساده‌تر خواهد شد و به موقع می‌توانید از آن‌ها عبور کنید. Night Run یک بازی مناسب برای زمانی است که می‌خواهید دقایقی از اوقات فراغت خود را سپری کنید. شما می‌توانید این بازی را بصورت رایگان و با پرداخت درون برنامه‌ای 0٫99 دلاری از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

Pokemon Playhouse

پس از موفقیت‌های متعدد سری بازی‌های Pokemon طی چند سال گذشته، باز هم شاهد انتشار قسمتی جدید از این سری بازی‌ها با نام Pokemon Playhouse هستیم که شباهتی به بازی‌های قبلی نداشته و بیشتر مخصوص کودکان 3 تا 5 سال درنظر گرفته شده است. هیچ چالش یا فعالیت سختی در بازی وجود ندارد، حتی دیالوگی در بازی وجود ندارد که خوانده شود و روابط و داستان بازی را تشریح کند. تمام این خصوصیات موجب می‌شوند بازی مناسب کودکان باشد و بزرگسالان از تجربه آن لذت نبرند. مکانیزم‌های بازی بسیار ساده و قابل فهم است و جلوه‌های بصری و طراحی شخصیت‌های بازی مخصوص کودکان صورت گرفته است. Pokemon Playhouse بصورت رایگان و بدون هیچ‌گونه پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغات از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.‌

Stranger Things: The Game

از دیگر بازی‌های جدید سبک رترو نیز می‌توانیم Stranger Things: The Game را معرفی کنیم که براساس سریال منتشر شده در شبکه نت‌فلیکس ساخته شده است. به همین خاطر شخصیت‌های مختلفی در بازی وجود دارند که می‌توانید با آن‌ها بازی کنید و هریک نیز قدرت‌های مخصوص به خود را دارند. وظیفه شما این است که حین پیشروی در بازی با استفاده از همین قدرت‌ها پازل‌های مختلف را حل کنید و به مسیر خود ادامه دهید. گرافیک یا جلوه‌های بصری بازی از نمونه‌های پیشرفته سبک رترو محسوب می‌شود و کنترل آن نیز با فضای بازی در تناسب است. Stranger Things: The Game در مجموع یک بازی مناسب برای دوست داران این سریال و سبک رترو محسوب می‌شود که می‌تواند ساعت‌ها شما را سرگرم کند. Stranger Things: The Game بصورت رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای یا تبلیغات از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است.

Taps

Taps یک بازی پازل بسیار ساده اما در عین حال جذاب است. بازیکنان دو تخته بازی در اختیار دارند، ایده کلی بازی به این صورت است که بازیکنان با تکان دادن مهره‌های یک تخته آن را مانند تحته دوم بچینند. البته تکان دادن مهره‌ها به همین سادگی نیست و هربار تکان دادن مهره‌ها شرایط جدیدی را ایجاد می‌کند. به همین ترتیب هرچه بازی بیشتر طول بکشد سختی آن نیز سخت‌تر می‌شود چرا که رسیدن به ترکیب تخته دوم با شرایط جدید سخت‌تر از پیش خواهد بود. بازی دارای 400 مرحله است، پس از نظر مقدار زمانی که صرف آن خواهید کرد خیالتان راحت است. همچنین می‌توانید درجه سختی بازی را تغییر دهید تا برای شما چالش برانگیزتر شود. Taps بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است، نسخه رایگان بازی دارای تبلیغات بوده و با پرداخت 2٫49 دلار می‌توانید تبلیغات را از آن حذف کنید.

Thimbleweed Park

Thimbleweed Park یک بازی کمدی / ماجراجویانه است که با فضای سال‌های 1900 آمریکا ساخته شده است. شما در نقش پنج شخصیت رندوم بازی می‌کنید. این پنج شخصیت بصورت ناگهانی در یک شهر دور یکدیگر جمع می‌شوند و این وظیفه شماست که متوجه شوید چرا و چگونه. طراحی بصری بازی بصورت رترو است و شوخی‌های ساده و خنده‌داری در حین آن بیان می‌شود. درمواقع ضروری می‌توانید از کمک‌های بازی نیز استفاده کنید و درصورت علاقه درجه سختی بازی را تغییر دهید. درواقع مهم‌ترین نکته در بازی داستان آن است که شما را مجذوب خود می‌کند. شما می‌توانید Thimbleweed Park را با قیمت نسبتا زیاد 9٫99 دلار از فروشگاه پلی استور دریافت کنید، با خرید بازی دیگر شاهد پرداخت درون برنامه‌ای یا تبلیغات نخواهید بود.

Wrecker’s Revenge

درنهایت به Wrecker’s Revenge می‌رسیم، یک بازی پازل / پلتفورمر از توسعه دهنده مشهور یعنی Cartoon Network است. شما در نقش Gumball بازی می‌کنید و هدف بازی این است که بتوانید Gumbill را از یک سطح به سطح دیگر پرتاب کنید بدون اینکه کشته شود یا صدمه‌ای ببیند. از دیگر اهداف بازی می‌توان به نجات دادن دوستانتان، تمام کردن مراحل و بدست آوردن پول بیشتر جهت خرید آیتم‌ها و ارتقاء‌های درون بازی اشاره کرد. برخی از مکانیزم‌های بازی دارای مشکلاتی هستند که امیدواریم در بروزرسانی‌های آینده شاهد بهبود آن‌ها باشیم. از بازی نمی‌توان محتوای خاص و ویژه‌ای را انتظار داشت چرا که به عنوان یک سرگرمی چند ساعته محسوب می‌شود. شما می‌توانید Wrecker’s Revenge را بصورت رایگان و بدون پرداخت‌های درون برنامه‌ای از فروشگاه پلی استور دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر