ماهان شبکه ایرانیان

معرفی برترین اپلیکیشن‌های غیررایگان ios در فروشگاه آیتونز

گرچه استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کند، اما این اپلکیشن‌ها معمولا با تبلیغات یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای مختلفی همراه هستند که لذت استفاده کاملا رایگان را از کاربران میگیرد.

معرفی برترین اپلیکیشن‌های غیررایگان ios در فروشگاه آیتونز

گرچه استفاده از اپلیکیشن‌های رایگان می‌تواند بسیاری از نیازهای کاربران را رفع کند، اما این اپلکیشن‌ها معمولا با تبلیغات یا پرداخت‌های درون برنامه‌ای مختلفی همراه هستند که لذت استفاده کاملا رایگان را از کاربران میگیرد.

از طرفی در مقایسه یک اپلیکیشن غیررایگان با یک اپلیکیشن رایگان، تفاوت‌های بسیاری مشاهده می‌شود که نشان می‌دهد هرچقدر توانایی‌ها و قابلیت‌های مختلف یک برنامه بالاتر باشد و به عبارتی آن را برای کابران کاربردی‌تر کند، قیمت آن نیز بالاتر می‌رود و شما با پرداخت هزینه‌ای بیشتر، متقابلا استفاده‌های بیشتری از اپلیکیشن مد نظر خود می‌کنید که در این مورد پرداخت هزینه عقلانی و به صرفه محسوب می‌شود. هدف از ارائه این مقاله معرفی برترین اپلیکیشن‌های (برنامه + بازی) سیستم عامل ios در فروشگاه آیتونز است تا درصورت نیاز و عدم رضایت کاربران از نسخه‌های مختلف و رایگان برنامه‌های مشابه، به سراغ استفاده از این برنامه‌ها آمده و با پرداخت هزینه یا حق استفاده‌ای اندک بتوانید از امکانات بیشتر و کاربردی‌تری استفاده کنید.

 

برای آشنایی با این برنامه‌ها کافیست تا پایان ما را همراهی کنید.


Plex

آیا شما هم یکی از افرادی هستید که حافظه داخلی تلفنتان این اجازه را به شما نمی‌دهد تا ویدیوها و فیلم‌های مورد نظر خودتان را نگه‌داری کرده و در زمان نیاز آن‌ها را مشاهده کنید؟ Plex یک راه حل حرفه‌ای برای شماست! درواقع این اپلیکیشن با ایجاد یک سرور برروی کامپیوترتان این اجازه را به شما می‌دهد تا فایل‌های خود را داخل آن سیو کرده و سپس با استفاده از استریم کردن آن‌ها را برروی تلفن خود مشاهده کنید. این برنامه می‌تواند ویدیوها و فایل‌های شما را در دسته‌بندی‌های مختلف قرار دهد تا دسترسی شما به آنان ساده‌تر باشد و از طرفی قابلیت‌های شخصی سازی مانند اضافه کردن کاور یا آرت ورک فیلم‌ها بصورت دلخواه باعث می‌شود مجموعه خود را طبق سلیقه خود در فضای دلخواهتان نگهداری کنید. همچنین می‌توانید درصورت ساختن چند اکانت مختلف (برای استفاده خانوادگی یا شخصی) به راحتی و با وارد کردن اطلاعات تمام اکانت‌ها در یک دستگاه در میان اکانت‌ها جابجا شوید و از محتوای آنان استفاده کنید.  درواقع می‌توان Plex  را اپلیکیشنی مخصوص استریم کردن و مختص افرادی دانست که از حمل حافظه‌های سخت افزاری برای دسترسی به ویدیوها و فیلم‌ها خسته شده‌اند و می‌خواهند به سادگی و با استفاده از اتصال اینترنت به مجموعه خود دسترسی پیدا کنند.  اپلیکیشن Plex بصورت رایگان از فروشگاه پلی استور قابل دریافت است اما برای استفاده از آن می‌بایست بصورت ماهیانه مبلغ 4٫99 دلار یا بصورت سالیانه 39٫99 دلار را پرداخت کنید. همچنین قابلیت استفاده مادام العمر از این برنامه با پرداخت 119٫99 دلار وجود دارد که درصورت رضایت از Plex می‌توانید آن را استفاده کنید.


1Password

1Password یکی دیگر از اپلیکیشن‌هایی است که بصورت رایگان می‌توانید آن را دریافت کنید، اما برای استفاده مداوم از آن نیز دارید تا مبلغی را بصورت ماهانه پرداخت کنید (البته در هنگام اولین استفاده از اپلیکیشن 30 روز استفاده رایگان هدیه می‌گیرید. اما هدف 1Password چیست؟ بوسیله این اپلیکیشن می‌توانید تمام رمز عبورهای خود را برای هر سایت یا حساب کاربری در فضایی ایمن ذخیره کنید تا درصورت نیاز و در مواقعی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اید، به سادگی به آن مراجعه کنید و بتوانید رمز خود را پیدا کنید. همچنین بوسیله این اپلیکیشن می‌توانید از پسوردهای رندوم متفاوتی که توسط هوش مصنوعی برنامه پیشنهادی می‌شود استفاده کنید یا پسوردهای سابق خود را طبق پیشنهادات آن قوی‌تر کنید. اما 1Password تنها برای ذخیره رمز عبورهای شما نیست، می‌توانید تقریبا هر اطلاعاتی نظیر شماره کارت‌ها، آدرس‌ها، برخی اسناد و متون مهم و… را در فضای اپلیکیشن ذخیره کنید و سپس به راحتی به آن‌ها دسترسی پیدا کنید، البته توجه داشته باشید که 1Password خود دارای رمز عبوری است که برای استفاده از اپلیکیشن باید آن را وارد کنید، پس بهتر است آن را فراموش نکنید! خبر خوش برای کاربرانی که تلفن هوشمندشان مجهز به سنسور اثر انگشت است این است که 1Password از رمز گذاری بوسیله سنسور اثر انگشت پشتیبانی می‌کند و می‌توانید در صورت نیاز قفل اصلی برنامه را از این طریق فعال کنید. همچنین اپلیکیشن مخصوص Apple Watch این برنامه به شما اجازه می‌دهد به اطلاعاتی که از قبل تعیین کرده‌اید به سادگی برروی ساعت خود دسترسی داشته باشید. 1Password بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است و هزینه استفاده ماهانه از آن 2٫99 دلار و برای استفاده چند نفره از یک اکانت 4٫99 دلار است.


Fantastical 2

برنامه‌های روز شمار و تقویم از حد و حدود شمارش خارج است، اما در این میان Fantastical 2 با دیگر رقبای خود تفاوت‌های زیادی دارد. در اولین نگاه، Fantastical 2 از لحاظ طراحی و زیبایی فوق العاده است، محیط کاربری زیبای آن حس خوبی در هنگام استفاده به شما منتقل می‌کند و استفاده از آن در هنگام خواندن یا تعامل با کلیدها بسیار ساده است. سرعت بالای Fantastical 2 برروی ios یکی از ویژگی‌های مثبت آن محسوب می‌شود، اجرای برنامه بسیار روان بوده و در حین استفاده از آن با مشکلات یا افت سرعت روبه‌رو نخواهید شد. از میان ویژگی‌های کاربردی Fantastical 2 می‌توان به Natural Language Parsing (که به شما اجازه می‌دهد ایونت‌ها یا یادآوری‌ها خود را با لحنی ساده و محاوره‌ای در تقویم خود قرار دهید)، یادآورنده برای هر نوع فعالیتی، کیبورد با قابلیت‌های اضافه در هنگام ایجاد اطلاعاتی جدید در تقویم و… اشاره کرد. اگر نمیخواهید زمان زیادی صرف برنامه ریزی و تنظیم فعالیت‌هایتان در تقویم صرف کنید، Fantastical 2 می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد که با سریع‌ترین سرعت ممکن برنامه‌ریزی‌های شما را کنترل کند. شما می‌توانید Fantastical 2 را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Enlight

Enlight تاکنون موفقیت‌های متعددی کسب کرده است، از این میان می‌توان به برگزیده شدن به عنون برترین اپلیکیشن سال در هشت کشور مختلف مانند کانادا و… اشاره کرد، با گذشت دو سال از عرضه این اپلیکیشن همچنان شاهد موفقیت و رضایت بسیار زیاد کاربران از آن هستیم. اما Enlight چیست؟ Enlight کلید تمام قفل‌ها در میان اپلیکیشن‌های ویرایش عکس محسوب می‌شود، چرا که خصوصیات و ویژگی‌های بسیاری از آنان را جمع کرده و در یک بسته‌بندی مخصوص در اختیار کاربران قرار می‌دهد. رابط کاربری مناسب و زیبای برنامه به شما این اجازه را می‌دهد تا هرگونه ویرایشی را مطابق سلیقه و هدفتان برروی عکس مورد نظرتان اعمال کنید و همچنین انواع و اقسام فیلترهای مختلف را برای عکس خود انتخاب کرده و آزمایش کنید. این افکت‌ها به شما اجازه می‌دهند تا تصاویر خود را به سادگی تغییر دهید و سبکی گرافیتی مانند یا نقاشی به سبک مداد رنگی به آن تزریق کنید. شما همچنین می‌توانید لایه‌های مختلفی در یک عکس ایجاد کنید و سپس به ویرایش هریک از لایه‌ها بپردازید. درواقع می‌توان Enlight را یک فتوشاپ تمام عیار برای تلفن‌های هوشمند مجهز به سیستم عامل ios دانست که با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


V for Wikipedia

درهرزمان و به هر بهانه‌ای، بهرحال نیاز پیدا می‌کنید تا به سراغ ویکیپدیا بروید و اطلاعات درون آن را استفاده یا مطالعه کنید. برای این کار روش‌های متنوع و مختلفی وجود دارد، اما چرا به سراغ یک اپلیکیشن قدرتمند با طراحی و محیط زیبا و آسان نمی‌روید؟ اگر قصد دریافت این اپلیکیشن را دارید باید به سراغ V for Wikipedia بروید. V for Wikipedia توانست خود را وارد لیست برترین اپلیکیشن‌های سال 2016 فروشگاه آیتونز کند، چرا که نه تنها به شما اجازه می‌دهد به اطلاعات فراوانی دسترسی داشته باشید، بلکه به شما کمک می‌کند فضای اطراف خود را بهتر از قبل بشناسید و به سادگی اطلاعاتی در مورد پیرامون خود کسب کنید. این قابلیت مخصوص که تنها در V for Wikipedia آن را پیدا می‌کنید اطلاعات متنوعی را از شهر یا محله‌ای که در آن زندگی می‌کنید در اختیارتان قرار می‌دهد و همچنین می‌توانید در خصوص دیگر نقاط جهان نیز به راحتی و با استفاده از نقشه موجود در برنامه به اطلاعات مشابه آن دست پیدا کنید. همچنین قسمتی در برنامه وجود دارد که مقالات با بیشترین مقدار مشاهده را در لیستی قرار می‌دهد، با استفاده از این لیست همواره می‌توانید محبوب‌ترین و پرمشاهده‌ترین موضوعات جهان را دیده و آن‌ها را مطالعه کنید. اما در حالیکه استفاده از وبسایت و اطلاعات ویکیپدیا کاملا رایگان است، چرا باید برای استفاده از اپلیکیشن آن هزینه پرداخت کنید؟ V for Wikipedia در فضایی خاص و ساده‌تر اطلاعات و محتوای ویکیپدیا را به همراه قابلیت‌ها و خصوصیات متنوع و ویژه‌ای در اختیار شما می‌گذارد که مشابه آن در وبسایت ویکیپدیا به هیچ عنوان اتفاق نخواهد افتاد. شما می‌توانید V for Wikipedia را با قیمت 5٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Sky Guide AR

Sky Guide AR یک اپلیکیشن واقعیت افزوده برای علاقه‌مندان به نجوم و ستارگان است که از طریق آن می‌توانند نقشه آسمان را مشاهده کرده و درخصوص هرچه می‌بینند و انتخاب می‌کنند اطلاعات زیادی در اختیارشان قرار می‌دهد. از طرفی می‌توان این اپلیکیشن را بسیار مناسب برای کاربرانی دانست که به تازگی Iphone X را خریداری کرده‌اند دانست، چرا که می‌توانید از ماکسیمم قدرت گرافیکی و قابلیت‌های متنوع واقعیت افزوده موجود در آن استفاده کنید. برای استفاده از اپلیکیشن کافیست تلفن را به سمتی که ماه یا خورشید حضور دارد قرار داده و سپس با انتخاب محل آن و چرخش دوربین تلفن به اطراف، انتخاب کنید که در مورد کدام ستاره یا سیاره از اطراف زمین به دنبال اطلاعات هستید. اگر به دنبال پیدا کردن اطلاعاتی درخصوص یک سیاره یا ستاره خاص هستید، می‌توانید آن را در برنامه جستجو کنید و درخصوص اتفاقات و حوادث نجومیی که طی روزهای آینده قرار است اتفاق بیفتند از طریق برنامه خبردار شوید. در این مورد اپلیکیشن Apple Watch برنامه به سرعت شما را در جریان قرار دهد. درنهایت Sky Guide AR را به کاربرانی توصیه می‌کنیم که درخصوص اطلاعات نجومی و سماوی بسیار کنجکاو هستند، شما می‌توانید این اپلیکیشن را با قیمت 2٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Alto’s Adventure

یکی از بازی‌های موفق سال 2016 که از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردار است Alto’s Adventure نام دارد. این بازی ساده داستان یک روستایی در بالای قله اورست را تعریف می‌کند که ناگهان لاماهای او فرار کرده و شروع به دویدن به سمت پایین تپه ‌می‌کنند. سپس شخصیت بازی چوب‌های اسکی خود را به پا کرده و در سراشیپی قله به دنبال لاماهای خود می‌رود. این پایانی نداشته و در اصطلاح Runner محسوب می‌شود، بدین معنا که شما با مقابله با موانع موجود و رد کردن آن‌ها باید تلاش کنید بیشترین امتیاز ممکن را به دست آورده و رکورد خود را ثبت کنید. Alto’s Adventure با قیمت 2٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Deliveries

اگر صاحب یک شرکت بیزینسی کوچک هستید یا بصورت معمول تعداد زیادی بسته می‌فرستید و دریافت می‌کنید، به اپلیکیشن Deliveries نیاز خواهید داشت! درصورت ثبت سفارش از مراجع بین المللی، این اپلیکیشن به شما کمک می‌کند تا اطلاعات بسته خود را بصورت دقیق و در هر لحظه بصورت گزارش دریافت کنید و حتی موقعیت دقیق آن را برروی نقشه مشاهده کنید. بوسیله Deliveries می‌توانید درمورد شرکت‌های مختلفی که در زمینه حمل و نقل بسته‌های پستی فعالیت می‌کنند تحقیق کنید و درنهایت بهترین آنان را برای کار خود انتخاب کنید. همچنین در حین کنترل موقعیت بسته خود می‌توانید از اپلیکیشن Apple Watch این برنامه نیز استفاده کنید که کار را برای شما بسیار ساده‌تر خواهد کرد. شما می‌توانید Deliveries را با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Carrot Weather

ممکن است اپلیکیشن آب و هوای پیش‌فرض برروی ios نتواند به خوبی نیازهای مد نظر شما را برطرف کند، اینجاست که می‌توان Carrot Weather را به عنوان یک برنامه نجات بخش معرفی کرد چرا که این اپلیکیشن یکی از برترین اپلیکیشن‌های مربوط به مشاهده وضعیت آب و هوا برروی سیستم عامل ios محسوب می‌شود. محیط کاربری برنامه بسیار مناسب و شاداب است و به خوبی اطلاعات مربوط به آب و هوای روزانه یا پیش بینی روزهای آینده را در اختیار شما قرار می‌دهد. درصورت علاقه می‌توانید از تنظیمات برنامه گزینه Overkill را فعال کنید تا هوش مصنوعی برنامه کمی محاوره‌ای‌تر اطلاعات خود را در اختیار شما قرار دهد و در این بین با شوخی‌ها و الفاظ بامزه خود فضای اپلیکیشن را از محیطی جدی به یک محیط پر از شوخی و شاداب تغییر دهد. همچنین با حضور ios 11 و کیت‌های واقعیت افزوده می‌توانید استفاده متفاوتی از این اپلیکیشن کنید. Carrot Weather با قیمت 4٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Minecraft

ماینکرفت قطعا یکی از محبوب‌ترین بازی‌های چند سال اخیر جهان است که توانسته است با ظاهر ساده و مکانیزم‌های جالب خود به موفقیت‌های متعددی دست پیدا کند. ورژن تلفن‌های هوشمند آن که با نام Minecraft: Pocket Edition  شناخته می‌شود  گرچه به پای نسخه کامپیوتر یا کنسولی آن نمی‌رسد اما به مرور و با منتشر شدن آپدیت‌های مختلف در حال کامل‌تر و بهترتر شدن است. اگر بخواهیم برای کسانی که تجربه بازی کردن ماینکرفت را نداشته‌اند آن را توضیح دهیم، می‌توانیم بگوییم شما با قرارگیری در یک دنیای منحصر به فرد شروع به دست و پا کردن یک زندگی ساده برای خود می‌کنید و در این مسیر از چوب درختان، سنگ، شن و… اقدام به ساخت مصالح یا ابزار مورد نیاز خود کرده و از خودتان در مقابل خطرات مختلف دفاع می‌کنید. Minecraft: Pocket Edition با قیمت 6٫99 دلار در فروشگاه آیتونز قابل دریافت است و اخیرا قابلیت پشتیبانی از گیم‌پد نیز به آن اضافه شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان