۵ توصیه برای ادامه عادات خوب

این استدلال‌ها به راحتی و به سرعت ممکن است شما را دچار اشتباه کنند. به ۵ تفکر رایج که در ادامه آورده شده، توجه داشته باشید. این تفکرات باعث می‌شوند عادات خوب را کنار گذاشته و عادات بد را جایگزین آن‌ها کنید.

5 توصیه برای ادامه عادات خوب
زمانی که می‌خواهید عادات خود را تحت کنترل درآورید، حائز اهمیت است که از توجیه‌ها یا استدلال‌هایی که مانع ادامه یک عادت خوب هستند، مطلع باشید.

این استدلال‌ها به راحتی و به سرعت ممکن است شما را دچار اشتباه کنند. به 5 تفکر رایج که در ادامه آورده شده، توجه داشته باشید. این تفکرات باعث می‌شوند عادات خوب را کنار گذاشته و عادات بد را جایگزین آن‌ها کنید.

1. این‌گونه فکر نکنید؛ «خوب، حالا که دچار اشتباه شدم و عادت خوبی را انجام ندادم، پس باید این روند را ادامه دهم».
2. این‌گونه فکر نکنید؛ «اگر زمانی که عادت خوبی را انجام نمی‌دهم، خودم را گناهکار بدانم و عذاب وجدان داشته باشم، بهتر می‌توانم به عادت خوب ادامه دهم».
3. این‌گونه فکر نکنید؛ «مطمئناً در حال حاضر من نمی‌توانم این عادت خوب را که قرار است باعث افزایش موفقیت من شود، تکرار کنم؛ اما من واقعاً مشغله زیادی دارم».
4. این‌گونه فکر نکنید؛ «البته من همیشه عادات خوبم را تکرار می‌کنم؛ اما در این شرایط نمی‌توانم این کار را انجام دهم».
5. این‌گونه فکر نکنید؛ «من عادات خوب خود را دوست دارم و از تکرار این عادات بسیار خوشحال هستم؛ در نتیجه حالا می‌توانم این عادت را انجام ندهم و مشکلی پیش نمی‌آید».

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان