ماهان شبکه ایرانیان

خوش‌منظره‌ترین مکان‌های دنیا برای سیاحت و گردش

اگر به این شهرها سفر نکنید، نصف عمرتان بر فناست!

خوش‌منظره‌ترین مکان‌های دنیا برای سیاحت و گردش

اگر به این شهرها سفر نکنید، نصف عمرتان بر فناست!

از زمانی که سفر متولد شد، رکن اصلی آن لذت بردن از مناظر طبیعی و چشم‌اندازهای پیرامون در سراسر دنیا بوده است که واقعاً ارزش دیدن را دارند. از اماکن اسطوره‌ای مانند برج ایفل، آبشار نیاگارا و اهرام بزرگ مصر گرفته تا عجایب طبیعی و تاریخی که شاید کمتر اسم آنها را شنیده باشد، راه دیگری به جز سفر برای نزدیک شدن به دل و جان یک مقصد گردشگری وجود ندارد. مثلاً آیا تا به حال شنیده بودید که یک اثر تاریخی مرموز و وحشتناک در سیبری وجود دارد که از استخوان‌های نهنگ ساخته شده است؟

به لندن خوش آمدید

سوار بر هواپیما، قطار یا خودرو شوید و خود را به روستاهای کنار رودخانه ریچموند برسانید. در بوته‌های درهم فرو رفته پارک ریچموند قدم بزنید. در نزدیکی آنجا، باغ گیاهی سلطنتی و باشکوه Kew وجود دارد که در گالری Marianne North گیاهان شگفت‌انگیز و زیبایی را در دل خود جای داده است. سپس، در رستوران‌هایی خوش‌منظره‌ای که در اطراف آنجاست برای صرف نوشیدنی توقف کنید و به ملکه الیزابت دوم فکر کنید که در یک کافه کنار رودخانه نشسته است.

به یورک خوش آمدید

آنهایی که از یورک دانگیونز بازدید می‌کنند می‌توانند به دل شیرین‌ترین و وحشتناک‌ترین رخدادهای این شهر زیبا بروند. برای شنیدن و دیدن اتفاقات ترسناک آماده نیستید؟ یورک مینیستر بزرگترین کلیسای جامع کوتیک در اروپای شمالی است و بهترین مکان برای مأوا گزیدن از باران همیشگی بریتانیا.

به روم خوش آمدید

روم مهد گنجینه‌هایی از آثار باستانی، فوراه‌های زیبا و خرابه‌های امپراتوری باستان است اما زندگی شهری زنده و پویایی دارد و پر از جنب و جوش است. پرتقال‌های خونی آبدار میدان کامپو دی فیوری را بچشید، از برندهای گران‌قیمت در Via del Corso خرید کنید تا جیب‌هایتان خالی شود یا هیبت‌زده کنار مجسمه‌های زنده برنینی در گالری بورگیزه بایستید.

به کیوتو خوش آمدید

ردپای ژاپن قدیم را در سر تا سر کیوتو می‌توانید پیدا کنید. گیشاهای زیبا و حیرت‌انگیز در چایخانه‌های منطقه گیون این طرف و آن طرف می‌روند و زیارتگاه‌ها و معابد انگار از باغ‌های معصوم و پاک در جای جای شهر سرچشمه می‌گیرند. در درخشش و تلألوی باغ معبد کینکاکو-جی پرسه بزنید و بین دروازه‌های زیارتگاه‌های بی‌پایان در فوشیمی غرق در شگفتی شوید.

به هنگ‌کنگ خوش آمدید

یکی از شلوغ‌ترین و البته محبوب‌ترین شهرها هنگ‌کنگ است که مشاهده خط افق خیره‌کننده از 1200 آسمانخراش آن بسیار مشهور است. این شهر فرهنگ آمیخته شرقی و غربی را در خود نهفته است. معماری و طراحی داخلی در این شهر از فنگ‌شویی و فناوری مدرن بهره می‌برد. هنگ‌کنگ با این ویژگی‌ها یک شهر منحصربه‌فرد و تک است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان