معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماشین حساب ios

نیاز به ماشین حساب یک امر طبیعیست، مهم نیست همچنان محصل هستید یا اینکه  شاغل شده‌اید و در فضایی دور از هرگونه حساب و کتاب به سر می‌برید، یک ماشین حساب خوب و کارآمد همیشه می‌تواند به شما کمک کند!

معرفی برترین اپلیکیشن‌های ماشین حساب ios

نیاز به ماشین حساب یک امر طبیعیست، مهم نیست همچنان محصل هستید یا اینکه  شاغل شده‌اید و در فضایی دور از هرگونه حساب و کتاب به سر می‌برید، یک ماشین حساب خوب و کارآمد همیشه می‌تواند به شما کمک کند!

استفاده کاربران نیز با یکدیگر بسیار متفاوت است، برخی مانند دانش آموزان یا کاربران عادی ماشین حساب را برای حل مسائل ساده و روزمره استفاده کرده و دانشجویان یا مهندسان از ماشین حساب‌های مهندسی برای مسائل پیچیده‌ و تخصصی‌تر استفاده می‌کنند. به همراه داشتن یک ماشین حساب تخصصی یا مهندسی برای این افراد لازم و حیاتی است، اما درصورت نبود آن می‌توانید از اپلیکیشن‌های مختلفی که شبیه ساز این ماشین‌ حساب‌های تخصصی هستند استفاده کنید. عمده کاربران از ماشین حساب پیش فرض تلفن هوشمند خود استفاده می‌کنند که می‌تواند در مسائل ساده کاربردی باشد، اما برخی به دنبال اپلیکیشن‌هایی تخصصی‌تر هستند.

 

در این مقاله قصد داریم به بررسی و معرفی تخصصی‌ترین و کاربردی‌ترین اپلیکیشن‌های ماشین حساب ios بپردازیم، پس تا پایان همراه ما باشید.

 

 

PCalc

در فروشگاه آیتونز PCalc را با تگ برترین ماشین حساب موجود مشاهده می‌کنید که اگر آن را استفاده کرده باشید متوجه می‌شوید بی‌راه نیز نیست. PCalc یکی از کامل‌ترین اپلیکیشن‌های ماشین حساب ios است که تمام ویژگی‌های مورد نیاز کاربران را در خود جای داده است. شما می‌توانید از این اپلیکیشن برروی بیشتر محصولات اپل مانند آیفون، آیپد، اپل واچ و مک بوک استفاده کنید. خصوصیات متعدد PCalc موجب می‌شود تا آن را یک ماشین حساب همه فن حریف برای دانشمندان و مهندسان درنظر بگیریم. در PCalc برای هر نوع محاسبه یک دکمه مختلف در نظر گرفته شده که شما می‌توانید بر اساس نیاز خود ترتیب و ترکیب آنان را تغییر دهید. همچنین می‌توانید با استفاده از قسمت تاریخچه تمام محاسبات خود را تحت نظر داشته باشید. اگر برای انجام محاسبات ریاضی سخت و بسیار پیچیده به دنبال پیدا کردن یک اپلیکیشن مناسب هستید، PCalc می‌تواند یک انتخاب مناسب برای شما باشد.


MyScript Handwriting Calculator

MyScript اپلیکیشنی مناسب برای افرادیست که به دنبال رسیدن به نتیجه مورد نظر با سرعت زیاد هستند. در فضای MyScript می‌توانید با استفاده از انگشت صورت مسئله مورد نظر خود را بکشید تا خود برنامه آن را تبدیل به متن کرده و سپس جواب آن را بدست آورد. هنگامی که با یک معادله طولانی و پر از خطوط کسری و علائم مختلف هستید MyScript می‌تواند به کمک شما بیاید و سریع‌تر از تایپ کردن معادله بصورت دستی شما را به جواب مورد نظرتان برساند. MyScript می‌تواند بسیاری از مسائل و روابط ریاضی را تشخیص دهد و به شما کمک کند. می‌توانید این اپلیکیشن را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Free Graphing Calculator

Free Graphing ماشین حسابی علمی است که به شما اجازه می‌دهد با استفاده از خصوصیات مخصوص آن برای حل مسائل مرتبط با مسائل علمی استفاده کنید. بهترین ویژگی این اپلیکیشن قابلیت رسم گراف آن است که به شما اجازه می‌دهد برای هر معادله یک گراف مخصوص رسم کنید و بدین طریق نمودار تغییران آن را بصورت دقیق مشاهده کنید. دیگر قابلیت مرتبط Free Graphing مقایسه این گراف‌ها با یکدیگر است که به شما اجازه می‌دهد بصورت همزمان برای چهار معادله مختلف گراف رسم کنید و در یک صفحه به بررسی آنان بپردازید. شما می‌توانید برای مشاهده و بررسی دقیق‌تر برروی گراف‌هایتان زوم کنید یا از آن‌ها فاصله بگیرید و به سادگی آنان را در فضای تصویر منتقل کنید. Free Graphing بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


CALC Smart

CALC Smart اپلیکیشنی با ظاهر زیبا و منظم است که به شما اجازه می‌دهد محاسباتتان را برحسب اطلاعات آن‌ها دسته بندی کنید و سپس به سادگی به آن‌ها دسترسی داشته باشید. جواب معادلات و صورت مسئله‌های تایپی شما بصورت لحظه‌ای محاسبه و نشان داده می‌شود، بدین طریق می‌توانید بدون خورد کردن و تقسیم کردن محاسباتتان بصورت آنی جواب آن را مشاهده کنید. شما می‌توانید محاسبات خود را به سادگی و از طریق به اشتراک گذاشتن لینک مربوط به آن برای دیگران بفرستید. استفاده از CALC Smart بسیار ساده است و محیط زیبای آن برای علاقه‌مندان به داشتن اپلیکیشن‌هایی منظم با طراحی مناسب بسیار مناسب خواهد بود. شما می‌توانید CALC Smart را با قیمت 3٫99 دلار از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.


Tydlig

اگر محاسبه معادلات و مسائل ریاضی برای شما بسیار سخت است و به دنبال پیدا کردن اپلیکیشنی هستید که روند رسیدن به جواب نهایی را به شکلی ساده و قابل فهم به شما نشان دهد، Tydlig می‌تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. به کمک Tydlig می‌توانید تمام محاسبات روزمره روزمره و مورد نیاز خود را انجام دهید و حتی به سراغ تاریخچه محاسبات خود که در فضایی بی‌نهایت ذخیره می‌شود بروید و آن‌ها را نیز ویرایش کنید. از لحاظ ظاهری نیز Tydlig را می‌توان به عنوان زیباترین ماشین حساب موجود برای ios معرفی کرد، گرچه یک ظاهر زیبا چندان در حل مسائل ریاضی کاربری نخواهد داشت. شما می‌توانید محاسبات خود را بصورت آنی با یک گراف نشان دهید و بدین طریق با ایجاد هرگونه تغییر در محاسبات شما تاثیر آن برروی گراف مورد نظر مشهود خواهد بود. همچنین قابلیت پرینت کردن یا تبدیل تاریخچه محاسبات به فایل pdf قابلیتی بسیار جالب است که می‌تواند کاربردی نیز باشد. Tydlig با قیمت 1٫99 دلار از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Calcbot

Calcbot یک ماشین حساب ساده و پرسرعت است که به شما اجازه می‌دهد به سادگی و در حین انجام محاسبات تغییر واحد آنان را نیز اعمال کنید و بدین طریق سرعت عمل شما بالاتر رود. اپلیکیشن اپل واچ Calcbot نیز بسیار کاربردی است و در بسیاری از مواقع می‌تواند به کمک شما بیاید. این اپلیکیشن ساده دارای قابلیت‌های پر استفاده‌ای است که می‌تواند برای کاربرانی با سطح انتظارات پایین مناسب باشد. Calcbot بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز قابل دریافت است.


Numerical2

اگر علاقه‌ای به پرداخت هزینه جهت خرید Tydling ندارید، می‌توانید Numerical2 را با همان خصوصیات ظاهری منحصر به فرد و طراحی زیبا بصورت رایگان دریافت کنید. Numerical2 یک ماشین حساب رنگارنگ است که همه چیز در آن به سرعت وابسته است. در Numerical2 گزینه مساوی وجود ندارد و به محض اتمام تایپ معادله جواب آن نمایش داده خواهد شد. Numerical2 دارای یک صفحه کلید مخصوص برای محاسبات علمی است و شما می‌توانید از اعدادی مانند عدد پی یا e در هرجای معادله استفاده کنید تا جوابی دقیق‌تر برایتان محاسبه شود. قسمت تاریخچه اپلیکیشن نیز به شما آخرین محاسباتتان را نشان می‌دهد که ممکن است در بسیاری از مواقع کاربردی باشد. شما می‌توانید Numerical2 را بصورت رایگان از فروشگاه آیتونز دریافت کنید.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر