ماهان شبکه ایرانیان

بهترین مکان‌ها برای تعطیلات خواهرانه

حالا که شما و خواهرتان بزرگ شده‌اید بهتر است موقعیت مناسبی را پیدا کرده تا در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید؛ آن هم زمانی که ازدواج کرده‌اید، همسر و بچه دارید یا سر کار می‌روید و خیلی پرمشغله هستید

بهترین مکان‌ها برای تعطیلات خواهرانه

حالا که شما و خواهرتان بزرگ شده‌اید بهتر است موقعیت مناسبی را پیدا کرده تا در کنار هم اوقات خوشی را سپری کنید؛ آن هم زمانی که ازدواج کرده‌اید، همسر و بچه دارید یا سر کار می‌روید و خیلی پرمشغله هستید. تصمیم‌گیری برای رفتن به مسافرت و خستگی در کردن از فشار کار و زندگی برای شما و خواهرتان بهترین راه برای تحکیم روابط خویشاوندی و پیوند خونی شماست؛ از این هم نمی‌توانیم بگذریم که هر چه باشد شما نیاز به آرامش در زندگی خود دارید.

سفر با کشتی تفریحی

برای خود و خواهرتان در یک کشتی تفریحی برای سپری کردن یک هفته تعطیلات در باهاما یا هر مکان دیگری در نزدیکتان جا رزرو کنید؛ جایی که هم ساحل شنی داشته باشد و هم طلوع زیبا و مناظر مدهوش‌کننده. یک سوییت بزرگ رزرو کنید که همه شما خواهرانتان بتوانید کنار هم باشید و برای خود جشن‌های کوچک ترتیب دهید تا بتوانید از خدمات بیشترین استفاده را ببرید؛ مثلاً می‌توانید در کنار هم فیلم‌های مورد علاقه‌تان در کودکی را تماشا کنید یا فیلم‌های خانوادگی خود در دوران نوجوانی را ببینید و لذت ببرید. سعی کنید وقتی کشتی نزدیک ساحل‌های گوناگون لنگر انداخت، در رستوران‌های شیک مشغول صرف غذا بودید یا حتی در حال خرید سوغاتی و بدلیجات تا می‌توانید عکس بگیرید تا آن را به آلبوم عکس‌های خود اضافه کنید و لحظات شادی خواهرانه برایتان به یادگار بماند.

اسپا (آب گرم معدنی، خدمات آرایشی و ماساژ)

هیچ چیز مثل سپری کردن یک تعطیلات آخر هفته آرام‌بخش و انجام کارهای بهداشتی و آرایشی، ماساژ و پدیکور لذت‌بخش نیست. می‌توانید با خواهران خود به یک مکان تفریحی بروید و در هتل مشهوری جا رزرو کنید. حتی اگر توانستید، تمام آخر هفته خود را برای ریلکس کردن در هتل بمانید. بسته‌های اسپا را شامل فعالیت‌های بهداشتی و سلامت برای شما و خواهرتان است بخرید. یوگا و طب سوزنی را فراموش نکنید و برای ماساژ هم برنامه‌ریزی کنید. از تمام این تسهیلات شیک و آرام‌بخش عکس بگیرید و از خود و خواهرانتان عکس قبل و بعد از آرایش با مدل موی جدید، مانیکور یا پدیکور بگیرید. حتی می‌توانید مانیکور و پدیکور یک رنگ بزنید و حسابی به همدیگر پز بدهید و بخندید.

پیک‌نیک و چادر زدن

شجاع باشید و برای محکم کردن رابطه خواهرانه خود به بیرون از شهر برای پیک‌نیک بروید و با جسارت تمام از طبیعت لذت ببرید. یک یا دو چادر و کیسه خواب بخرید تا به همراه خواهران خود بتوانید راحت بخوابید. ظرف فلزی برای طبخ غذا همراه داشته باشید و به خواهرانتان بگویید که چکمه کوهنوردی با خود بیاورند تا بتوانید کمی ورزش کنید و در عین حال از مشاهده قامت درختان سربه‌فلک کشیده، گل‌های رنگارنگ و پرواز پرندگان زیبا لذت ببرید؛ چیزهایی که در شهر به ندرت می‌توانید مشاهده کنید. آتش درست کنید و گرداگرد آن بنشینید و برای هم داستان تعریف کنید. خوراکی و تنقلات هم تا می‌توانید همراه داشته باشید تا دور هم با خوردن شکلات‌های دوران کودکی حسابی کیف کنید.

میهمانی و خاله‌بازی

اگر هر کدام از شما در شهرهای متفاوتی زندگی می‌کنید، هر سال به خانه هم بروید و چند روزی کنار هم خوش باشید. کاری کنید که فرزندانتان نیز به مسافرت‌های کوتاه خود بروند و از بودن کنار همسن و سالان خود لذت ببرند و شما هم از لحظات خواهرانگی خود لذت ببرید. از والدین خود، همسر، بردارشوهر یا خواهرشوهرتان بخواهید که از بچه‌ها در تعطیلات آخر هفته مراقبت کند. تمامی جاذبه‌های گردشگری شهر مثل موزه، اسکی روی یخ، باغ‌های گیاه‌شناسی یا بازی‌های ورزشی را تجربه کنید. سپس، یک شب کنار هم و در منزل همدیگر آشپزی کنید. این کار یعنی داشتن یک تعطیلات مقرون به صرفه، کم‌خرج و راحتی که هم شما و هم خواهرتان از آن استقبال خواهید کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان