هندوستان زن‌های کماندوی ضد تروریسم پرورش می‌دهد

دختران شمال شرقی هند در حال آموزش دوره‌های کماندو در مرکز آموزش پلیس دهلی نو هستند.

هندوستان زن‌های کماندوی ضد تروریسم پرورش می‌دهد

دختران شمال شرقی هند در حال آموزش دوره‌های کماندو در مرکز آموزش پلیس دهلی نو هستند.

 

برای اولین بار، پلیس دهلی در حال آموزش فنون کماندو به 40 نفر از زنان جوان هندی است. این بانوان کماندو برای این که تمامی فنون را به خوبی یاد بگیرند و در همه امور سرآمد نیروهای دیگر باشند از مربیان خود آموزش دیده‌اند که به زبان هندی صحبت کنند. این اولین گروه در شمال شرق هندوستان است که تحت پلیس دهلی دوره می‌بینند.

 

عموماً دختران هاریانا، راجستان و اوتار پرادش این دوره‌ها را پشت سر می‌گذراندند. اما از آنجا که فرهنگ آنها با یکدیگر متفاوت است، چنین چیزی در آموزش کماندوها تأثیرگذار نخواهد بود و اهمیتی ندارد.

 

همه این خانم‌های کماندوی جدید بین 18 تا 20 ال سن دارند و هم اکنون جزو نیروهای استخدام‌شده تازه‌کار اما دوره‌دیده نیروی پلیس دهلی هستند. کماندوهای پلیس زن دوره آموزشی پایه یک‌ماهه خود را به اتمام رسانیده‌اند و پس از آن نوبت به دوره پیشرفته خواهد رسید. آنها کاملاً خود را وقف یادگیری آموزش‌های کماندویی کرده‌اند و دختران خیلی مستعد و مشتاقی هستند.

 

روز کاری آنها از ساعت 6 صبح با تمرینات قدرتی مختلف آغاز می‌شود و با انجام فعالیت‌های دیگر در 6 عصر به پایان می‌رسد. وقتی دوره‌های کماندو به اتمام برسد، این خانم‌ها جزیی از ون‌های پاراکرام پلیس دهلی که یکی از فعالیت‌های امنیتی ضد تررویسم است خواهند شد.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان