کوچک‌ترین هتل‌های دنیا

همیشه از لوکس‌ترین‌، مدرن‌ترین‌ و بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا شنیده‌اید. این بار وقتش رسیده است که با کوچک‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید.

کوچک‌ترین هتل‌های دنیا

همیشه از لوکس‌ترین‌، مدرن‌ترین‌ و بزرگ‌ترین هتل‌های دنیا شنیده‌اید. این بار وقتش رسیده است که با کوچک‌ترین هتل‌های دنیا آشنا شوید.

 

ما به شما چند تا از کوچک‌ترین هتل‌های دنیا را معرفی می‌کنیم؛ از هتل‌هایی که در کوچه‌های باریک ساخته شده‌اند تا آنهایی که فقط یک اتاق دوتخته دارند.

 

هتل سانترال و کافه  در کپنهاگ دانمارک

هتل Hotel Central and Cafe فقط یک اتاق دارد که در طبقه فوقانی یک کافه کوچک واقع شده است. هتل سانترال که در مجاورت وِستِربرو قرار گرفته است یک اتاق دوتخته با فضای داخلی منحصربه‌فردی دارد که همه جزییات آن دست‌ساز هستند تا شما این هتل فسقلی را درست مثل خانه خودتان فرض کنید.  این اتاق سرویس بهداشتی و دوش، بار کوچک، تلویزیون فلت، سیستم صوتی استریو و وای-فای رایگان دارد. دو دستگاه دوچرخه هم برای مسافران مقیم در نظر گرفته شده است. این اتاق برای خانواده‌های بزرگ و بچه‌دار مناسب نیست زیرا فضای اتاق خیلی کوچک است.

 

گراند هتل کرام راک در اینروم هلند

یکی دیگر از هتل‌های تک‌اتاقه گراند هتل کرام راک (Grand Hotel de Kromme Raake) است که در شهر اینروم واقع شده و به میهمانش امکان تجربه جادوی این شهر را می‌دهد. همان طور که انتظارش را دارید، این هتل فقط یک اتاق دارد. شما می‌توانید به محل پذیرش بروید و کیف و چمدان‌هایتان را قفل کنید. اتاق نشیمن این هتل سیستم گرمایشی و بار دارد. در این اتاق یک درب دوبل وجود دارد که وقتی آن را باز می‌کنید با یک تختخواب بزرگ برای استراحت کردن مواجه می‌شوید. اتاق این هتل یک تلویزیون توکار دارد و رنگ دیوارهای این هتل نیز همان طور که توصیف شده به رنگ قرمز عشاق است. سرویس بهداشتی و حمام پشت تختخواب است و حمام برای دو نفر فضای کافی دارد.

 

هتل پونتا گراند در اِل هیِرو اسپانیا

هتل پونتا گراند (Punta Grande) که در اِل هیرو اسپانیا واقع شده بر روی قطعه زمین صخره‌ای از جنس فوران‌های آتشفشانی در جزایر قناری بنا شده که کمی تا دل دریا پیش رفته است. این هتل سابقاً دفتر گمرک بوده اما اکنون یکی از جدیدترین مکان‌های دنیا برای اقامت است. فضای داخلی هتل با چوب و قطعاتی از کشتی‌های غرق‌شده و شکسته تزیین شده که دوست‌دار محیط زیست است اما به نظر برخی از مسافران ظاهری عجیب و ترسناک دارد. هتل کوچک پونتا 4 اتاق خواب، یک اتاق غذاخوری و فضایی برای نشستن میهمان‌ها دارد. یکی از اتاق‌ها نیز با بالکنی به سوی اقیانوس اطلس منظره‌ای چشم‌نواز دارد. از آنجا که این هتل تلویزیون ندارد و مسافت زیادی با تنها شهر این جزیره فاصله دارد، اقامت در این هتل برای آنهایی ایده‌آل است که به دنبال فرار از زندگی روزمره هستند و می‌خواهند زمان خود را به استراحت محض و البته ماهیگیری بپردازند.

 

 

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر