سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می‌گیرند!

بازی تاج و تخت الهام‌بخش طرفداران خود در سفر به سرزمین‌های مختلفی مانند ایرلند است.

سفرهایی که از بازی تاج و تخت الهام می‌گیرند!

بازی تاج و تخت الهام‌بخش طرفداران خود در سفر به سرزمین‌های مختلفی مانند ایرلند است.

 

این سریال پرمخاطب و داغ طرفدارانش را برآن داشته تا به مکان‌هایی که این سریال فیلم‌برداری شده است سفر کنند.

 

فصل هفتم از این سریال بین‌المللی به تازگی با شکستن رکورد تعداد بینندگان روبه‌رو شده است و طبعاً انتظار می‌رود تعداد مسافران نیز سر به فلک بکشد.

 

بر طبق گزارشات پلت‌فرم سفر و تحقیق جهانی، Cheapflights، در زمان عرضه فصل ششم از سریال بازی تاج و تخت 55 هزار جست‌وجو در مورد پرواز به مکان‌های مختلفی که این سریال فیلمبرداری‌ شده است مانند ریکجاویک، دابرونیک و بیلبائو صورت گرفته و انتظار می‌رود فصل هفتم از این سریال نیز چنین تأثیری را داشته باشد.

 

با این که فیلم‌برداری این سریال برای ایجاد صحنه‌های زمستانی طبیعی با تأخیر مواجه شد اما مسافران در فصل تابستان هم دلشان می‌خواهد به همان مکان‌هایی سفر کنند که سانسا استارک و جان اسنو در آنجا قدم زده‌اند.

 

گزارش مرکز 2017 Cheapflights Compass Report نشان می‌دهد که ماه نوامبر یکی از ارزان‌ترین ماه‌های سال برای سفر است زیرا در زمان اوج سفر نیست. مکان‌هایی که در ادامه از آنها یاد می‌کنیم کشورهایی هستند که سریال بازی تاج و تخت در آنجا فیلم‌برداری شده است.

 

ایرلند شمالی

ایرلند شمالی با قلعه‌های زیبا، دره‌های یخبندان و کوهستان‌ها، بناهای سلتیک و مسیحی و سواحل چمنی مشهور است. ایرلند شمالی بین بریتانیا و ایرلند واقع شده و شدیداً تحت تأثیر فرهنگ‌های این دو اقلیم قرار گرفته است.

طرفداران این سریال حتماً شیفته یافتنTitanic Studios در بلفاست می‌شوند که بسیاری از صحنه‌های داخلی در آنجا فیلم‌برداری شده است. با یک ساعت رانندگی نیز می‌توانید به استرانکوم در کانتی آنتریم برسید که این لوکیشن برای فصل دوم از این سریال استفاده شده بود.

 

ایسلند

ایسلند خانه شمالی‌ترین پایتخت دنیا، ریکجاویک، است. این مکان برای مشاهده شفق شمالی بسیار شهرت دارد. ریکجاویک با قدمت 250 ساله و تاریخی به عمق فرهنگ وایکینگ‌ها مکانی عالی برای بازسازی صحنه‌های بازی تاج و تخت است.

اما فقط این نیست؛ خیلی چیزهای دیگری هم وجود دارد که دیدن آنها لذت تماشای این سریال را صدچندان می‌کند. از شبگردی‌های مشهور گرفته تا موزه‌ ملی و موزه ساگا، چشمه‌ها و تالاب‌های آب گرم مانند بلو لاگون و آتشفشان‌هایی مانند هکلا، آسکجا و کاتلا.

 

کرواسی

کرواسی بیشتر از هر جای دیگر دنیا جو ویرانه‌هایی رومانیایی را دارد. کاخ دیوکلسیان در اسپلیت که در سریال بازی تاج و تخت به عنوان میرین نمایش داده شده بود نیز در این کشور واقع شده است. به سمت ساحل که می‌رویم دوبرونیک را می‌بینیم که یکی از مکان‌های ثبت شده توسط سازمان میراث جهانی یونسکو است و دیوار شگفت‌انگیز قرن شانزدهمی هنوز به خوبی دور آن کشیده شده.

 

 

خیابان سنت دومینیک این شهر و کوچه‌های باریکش در بسیاری از صحنه‌های بازار در قلمروی پادشاهی سریال بازی تاج و تخت به چشم می‌خورد.

 

اسپانیا

از ایوان رویال داکیارد بازدید کنید که قرار است یکی از لوکیشن‌های سریال در فصل هفتم باشد زیرا به قصر قدیمی راه پیدا خواهند کرد. یا می‌توانید به مکان‌های دیگری مانند سواحل نزدیک باریکا بروید؛ جزیره کوچک سن ژوآن دو گازتلوگاتس و بندر برمئو که همگی در نزدیکی بیلبائو هستند.

 

در قسمت چهارم از فصل هفتم، های‌گاردن نیز به طرفداران معرفی می‌شود که خانه باستانی House Tyrell است؛ قصر آلمادوار دل ریو در استان آندالوسیان کوردوبا.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر