ماهان شبکه ایرانیان

سردار عبداللهی در نشست خبری:

با همت قرارگاه خاتم الانبیاء در تولید نفت و گاز خودکفا هستیم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء گفت: این قرارگاه برای جلوگیری از صادرات موادخام نفت و گاز وارد حوزه ساخت پروژه های پالایشگاهی بزرگ شد و امروز در تولید نفت و گاز خودکفا هستیم.

با همت قرارگاه خاتم الانبیاء در تولید نفت و گاز خودکفا هستیم

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در نشست خبری که صبح امروز چهارشنبه 22 آذر به مناسبت بیست و هشتمین سالگرد تاسیس این قرارگاه  برگزار شد، نقش رسانه ها را در اطلاع رسانی فعالیت ها و توانمندی های کشور بسیار مهم دانست و گفت: مجموع قرارگاه سازندگی بعد از جنگ تحمیلی برای استفاده از تجهیزات و البته نیازی که احساس شد با تدبیر و فرمان رهبری تاسیس شد.

وی ادامه داد: دوره حیات قرارگاه را می توان به چهار دوره تقسیم کرد مرحله اول باز سازی آسیب های جنگ، مرحله دوم تجربه اندوزی، مرحله سوم انحصار شکنی و مرحله چهارم الگو آفرینی و اجرای پروژه های بزرگ بود.

سردار عبدالهی با اشاره به دستاورد های این قرارگاه در عرصه سازندگی کشور، گفت: قرارگاه سازندگی خاتم الانبیاء در دل حوزه عظیم فعالیت های خود، اقدامات اساسی داشته است که بعنوان مثال برای جلوگیری از صادرات موادخام ، نفت و گاز وارد حوزه ساخت پروژه های پالایشگاهی بزرگ شد و می توان گفت که امروز در تولید نفت و گاز خودکفا هستیم.

ادامه دارد...

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان