لباس‌های همسرتان را می‌شویید، اتو می‌کنید و غذایش را آماده می‌کنید. همواره وجود خودتان را برای انجام این‌گونه امور مربوط به همسرتان ضروری می‌دانید و نمی‌توانید تصور کنید که همسرتان بدون وجود شما چه می‌کند اما کم‌کم درمی‌یابید که با مردی رابطه دارید که اصلاً با شما خوب رفتار نمی‌کند و می‌خواهید بدانید چگونه یک عاشق خوب باشید و چطور به او بهتر و بیشتر عشق بورزید که شاید این مشکل برطرف شود.

مشکل اینجاست که تمام این‌گونه کارهایی که برای همسرتان انجام می‌دهید او را عاشق شما نمی‌سازد. واقعیت این است که مردان تمایل دارند که بیشتر از آنها خواسته شود نه اینکه زیاده از حد برای نیازهای آنها وقت و انرژی گذاشته شود. یک اشکال کوچک در رفتارهای دلسوزانه شما وجود دارد؛ شما همانند مادر همسرتان عمل می‌کنید. این‌گونه عمل کردن را متوقف کنید چراکه عادت درستی نیست و لازم است همین‌الان رویه خودتان را تغییر دهید.

نظافت خانه

زمانی که شما هر کاری برای همسرتان انجام می‌دهید  چون تحمل دیدن عدم راحتی او را ندارید، درواقع شما به خودتان صدمه می‌زنید. اگر می‌خواهید همسرتان عاشقانه شما را دوست داشته باشد، نقش مادری را رها کنید.

زمانی که یک مرد عاشق یک زن است، عشق ورزیدن به آن زن برایش لذت‌بخش است. او علاقه دارد به شما یاری دهد، شما را حمایت کند، به چگونگی احساسات‌تان اهمیت بدهد و درواقع او نقش حامی و پشتیبان شما را داشته باشد.

عشق یک مادر به پسرش یک عشق بدون شرط است که این‌گونه عشق ورزیدن، دستورالعمل مناسبی برای عشق ورزیدن به یک مرد نیست. مردان واقعی دنبال مادر نمی‌گردند؛ آنها در جستجوی یک عاشق هستند. آیا لازم است همسرتان بداند که عاشقش هستید؟ قطعاً. تفاوت اینجاست که مردان تمایل دارند که این عشق را به دست آورند نه اینکه به‌راحتی به‌پای آنها ریخته شود!

زمانی که شما بیش‌ازاندازه به یک مرد بها می‌دهید و برای انجام همه امور ریز و درشت مربوط به او زیاد از حد وقت و انرژی می‌گذارید، او شبیه یک کودک شده و قدرنشناس می‌شود. اگر شما مادر او بودید این‌گونه رفتار کردن شما درست و خیال‌تان هم از جهت امنیت و راحتی او آسوده بود ولی وقتی شما همسر و عاشق او هستید روش شما و این‌گونه عشق ورزیدن به یک معضل در زندگی مشترک شما تبدیل می‌شود.

عشق یکطرفه

اگر شما هم جزء این دسته از زن‌ها با این‌گونه رفتارها هستید بهتر است هر چه سریع‌تر رویه‌تان را تغییر داده و از نقش مادر او خارج و تنها همسرش باشید. بگذارید او به شما زنگ بزند یا به شما پیغام دهد و همواره در نظر داشته باشید که مردان مرام و اصول متفاوتی از شما دارند.

مردان واقعی می‌دانند زنان و بچه‌ها تنها برای آنها و لذت و خشنودی آنها خلق نشده‌اند. آنها کسانی هستند که می‌دانند اگر خواهان عشق هستند باید آن را به دست بیاورند. آنها می‌خواهند بدانند شما عاشق آنها هستید ولی نه بیشتر از آنچه خودتان را دوست دارید.