شهر شهرفرنگه؛ از گالاپاگوس گرفته تا ایگوآنای دریایی

آیا تصمیم دارید به همراه خانواده خود به نقطه‌ای سفر کنید که همه جا و هر لحظه‌اش برایتان جدید، خاطره‌انگیز، تکرارنشدنی و هیجان‌آور باشد؟ سال ۲۰۱۸، سالی که پیش روست، بهترین زمان برای سفری به یاد ماندنی خواهد بود.

شهر شهرفرنگه؛ از گالاپاگوس گرفته تا ایگوآنای دریایی

آیا تصمیم دارید به همراه خانواده خود به نقطه‌ای سفر کنید که همه جا و هر لحظه‌اش برایتان جدید، خاطره‌انگیز، تکرارنشدنی و هیجان‌آور باشد؟ سال 2018، سالی که پیش روست، بهترین زمان برای سفری به یاد ماندنی خواهد بود.

از ظواهر این طور پیداست که خانواده‌ها دوست دارند به سفرهایی بروند که فرزندان بزرگ و کوچکشان هم از آن لذت ببرند. به همین علت سفرهای خانوادگی اغلب سفرهایی خواهد بود که پدر و مادرها تمایل دارند دنیای از تجربیات جدید برای خود و فرزاندشان به همراه داشته باشد.

 

 

یکی از بهترین مکان‌ها برای این که به بچه‌ها امکان کشف روی دیگری از دنیا را بدهیم گالاپاگوس است. اوقات خود را با کیفیت بالا به همراه خانواده صرف کنید. خود را در یک ماجراجویی ملایم و غواصی در آکواریومی با امواج خنک که می‌توان در آن شنا کرد غرق کنید تا ماهی‌های جورواجور را در رنگ‌های زیبا و حیرت‌انگیزی ببینید که شاید تا به حال ندیده باشید. ممکن است شما آن قدر خوش شانس باشید که ایگوآنای دریایی را هم ببینید؛ یعنی تنها خزنده شناگر دنیا.

 

 

دوست دارید از تعطیلات خود در کنار ساحل و دریا لذت ببرید؟ کشتی‌های تفریحی کروز پیشنهاد شگفت‌انگیز ما به شماست. در کشتی تفریحی هر نوع سرگرمی و تفریحی را که بخواهید می‌توانید پیدا کنید. مضاف بر اینکه هر روز صبح که از خواب برمی‌خیزید در یک مقصد گردشگری جذاب و هیجان‌انگیز لنگر انداخته‌اید.

 

 

وقتی در مدیترانه غربی در حال دریانوردی و سفرهای دریایی روح‌بخشتان هستید، می‌توانید در پی تجربیاتی منحصر به فرد در کولوسئوم روم و گلادیاتورهای باستان باشید، از کلیساها و قلعه‌های ناپل بازدید کنید، در خیابان‌های سنگ‌فرش شده پالما دماجورکا قدم بزنید و به مناره‌های سربه‌فلک کشیده ساگرادا فامیلیا خیره شوید. تفریحات هیجان‌انگیز شما با پینگ‌پنگ، شافل‌بورد، شطرنج غول‌پیکر، بازی‌های بسکتبال، صخره‌نوردی، پارک آبی و گلف مینی در آب (اسپلش گلف) ادامه پیدا خواهد کرد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان