چگونه اتوی موی خود را تمیز کنیم؟

اگر قبل از استفاده از اتوی مو از اسپری و سایر محصولات مختص مو استفاده کنید، مقداری از این مواد روی دستگاه می‌چسبد و می‌سوزد. در ادامه نحوه تمیز کردن اتوی مو آموزش داده شده است.

چگونه اتوی موی خود را تمیز کنیم؟

اگر قبل از استفاده از اتوی مو از اسپری و سایر محصولات مختص مو استفاده کنید، مقداری از این مواد روی دستگاه می‌چسبد و می‌سوزد. در ادامه نحوه تمیز کردن اتوی مو آموزش داده شده است.

180117-footofan_com

اتوی موی روش رایجی برای حالت‌دهی به موها محسوب می‌شود. اگر قبل از استفاده از اتوی مو از اسپری و سایر محصولات مختص مو استفاده کنید، مقداری از این مواد روی اتوی موی می‌چسبد و می‌سوزد که باعث اختلال در کاربری و ایجاد بوی بد می‌شود. در ادامه نحوه تمیز کردن اتوی موی آموزش داده شده است.

روش 1:

  • قبل از شروع، اتوی مو را از برق بکشید و اجازه دهید که کاملاً خنک شود.
  • سپس کمی الکل روی یک حوله مرطوب بریزید و بعد آن را روی سطح اتوی بکشید. دهانه اتو را کاملاً باز کنید تا بتوانید همه جا را راحت‌‌ پاک کنید. اگر موادی که به اتو مو چسبیده‌اند، به راحتی پاک نمی‌شوند، می‌توانید از یک مسواک استفاده کنید. ابتدا مسواک را درون ظرف الکل فرو برده، سپس درزها و نقاط غیر قابل دسترسی را برس بزنید و به راحتی همه سطوح را تمیز کنید.
  • سپس یک حوله مرطوب دیگر برداشته و روی سطح اتوی مو بکشید تا لایه کثیف برداشته شود.
  • قبل از روشن کردن اتو صبر کنید تا کاملاً خشک شود.

روش 2:

  • یک چهارم فنجان آب گرم را با یک قاشق غذا خوری مایع نرم کننده لباس ترکیب کنید. سطح اتوی مو را با حوله آغشته به مایع مذکور پاک کنید. می‌توانید نقاط غیر قابل دسترسی را با گوش پاک کن، تمیز کنید.

اگر الکل ندارید، می‌توانید یکی از مواد زیر را استفاده کنید:

  • آمونیاک مختص مصارف خانگی
  • محلول پاک کننده لاک ناخن (محلول‌هایی که بر پایه استون هستند)
  • خمیر تهیه شده از جوش شیرین و‌ آب

اگر اتوی موی، سطح تفلونی دارد، می‌توانید ابتدا اتو را گرم کنید، سپس آن را خاموش کرده و با یک حوله مرطوب و کمی فشار کثیفی‌ها را پاک کنید.

نکته:

بعد از هر بار استفاده از اتوی مو، با یک حوله مرطوب سطح دستگاه را پاک کنید تا اتوی موی شما تمیز بماند. فراموش نکنید که قبل از تمیز کردن، ابتدا آن را از برق بکشید و منتظر بمانید تا اتو سرد شود.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر