ماهان شبکه ایرانیان

ورود پورشه ۹۱۱ هیبرید به بازار در سال ۲۰۲۳!

کمپانی پورشه در سال ۲۰۱۹ نسل دوم مدل ۹۱۱ خود را عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو کمی بعد صورت خواهد گرفت

ورود پورشه 911 هیبرید به بازار در سال 2023!

کمپانی پورشه در سال 2019 نسل دوم مدل 911 خود را عرضه خواهد کرد و فروش این خودرو کمی بعد صورت خواهد گرفت. تصاویر غیر رسمی منتشر شده از نسل دوم 911 نشان می‌دهند که سبک ظاهری این خودرو تغییر چندانی نداشته و برنامه‌های پورشه مبنی بر برقی سازی آن با چشم غیر مسلح قابل مشاهده نیست. اخیرا Automotive News در مصاحبه‌ای با مدیر عامل کمپانی پورشه یعنی الیور بلوم دریافته است که در حال حاضر این شرکت مشغول کار بر روی ورژن هیبرید پلاگ این 911 می‌باشد.

با در نظر داشتن این موضوع که تا زمان عرضه مدل باز طراحی شده 911 تنها حدود یک سال باقی مانده، احتمالا ورژن هیبرید پلاگ این این خودرو به این زودی روانه بازار نخواهد شد. کمپانی پورشه نیز مطلع است که باید به این موضوع رسیدگی شود. در نتیجه مشکلی برای تغییر ظاهر مدل 911 بعدی وجود نخواهد داشت. در دنیای پورشه این تغییر ظاهر هر چهار سال یک بار رخ می‌دهد پس در نتیجه می‌توان انتظار حضور 911 هیبرید پلاگ این را در سال 2023 داشته باشیم. جالب است بدانید که به گفته الیور بلوم ورژن هیبرید پلاگ این 911 همچنان در انتظار تایید نهایی است. به عقیده ما دلیل آن این است که مدیریت این کمپانی در انتظار بررسی تکنولوژی نهایی ارائه شده توسط مهندسین می‌ٔباشد. در صورتیکه تکنولوژی ارائه شده با استاندارد‌های آن‌ها مطابقت داشته باشد که به احتمال زیاد همین گونه خواهد بود، چراغ سبز برای تولید این خودرو داده خواهد شد.

همچنین پلتفرم 911 جدید پیش از این به منظور آماده سازی سیستم باطری مورد نیاز برای یک سیستم هیبرید پلاگ این، طراحی شده است. به گفته بلوم این کمپانی محدوده رانندگی تا سقف 43 مایل از طرف موتور برقی را برای مدل 911 پلاگ این در نظر گرفته است، که این هدف به لطف نسل جدیدی از باطری‌ها در شرف محقق شدن می‌باشد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان