لذت پوکمون گو در سفر

آنچه باید در مورد ورژن جدید بازی پوکمون گو یعنی Pokemon Go Travel بدانید.

لذت پوکمون گو در سفر

آنچه باید در مورد ورژن جدید بازی پوکمون گو یعنی Pokemon Go Travel بدانید.

 

سری جدید از ویدئوهای بازی پوکمون گو برای بازی در سفرهای خارجی به کشورهای دیگر طراحی شده است تا گردشگران بتوانند با این بازی سر خود را هنگام سفر حسابی گرم کنند.

وقتی نیانتیک، خالق این بازی، عرضه سری جدید Pokemon Go Travel را معرفی کرد، طرفداران این بازی در سر تا سر دنیا را هیجان‌زده کرد. یک شنبه همین هفته بود که بازی Pokemon Go Travel در وب سایت این شرکت برای اولین بار منتشر شد.

این پروژه زمانی اجرایی شد که خالقان این بازی ماجراها زیادی شنیدند که کاربران در فراسوی مرزهای کشورشان همچنان دست از این بازی برنمی‌دارند و با گردشگران دیگر نیز این بازی را اجرا می‌کنند. اصلاً تجربه این بازی در سفرهای خارجی با شخصیت‌های مجازی بامزه‌اش تجربه لذت‌بخشی است.

کاربران این بازی از اقصی نقاط دنیا شامل ایالات متحده امریکا، اتریش، هلند و برزیل این هفته به ژاپن سفر کردند تا برای اولین بار میزبان چالش جهانی این بازی باشند. این رخداد هفت روزه از 20 نوامبر، یعنی روز گذشته، شروع شده است.

خالقان این بازی با افزودن پسوند Travel یا سفر به انتهای عنوان پوکمون گو بازیکنان را بر آن داشتند تا به شهرها و کشورهای مختلف سفر کنند، با آدم‌های جدید آشنا شوند و به مکان‌های جدید سر بزنند و در کنار هم در این رخداد هفت روزه سعی کنند 3 میلیارد پوکمون پیدا کنند.

بازیکنانی که می‌خواهند این بازی را تجربه کنند باید همراه با مربیان ژاپنی شامل IHasCupquake، Coisa de Nerd و Rachel Quirico این بازی را انجام دهند. بازیکنان با انجام این بازی می‌توانند در مورد فرهنگ کشور ژاپن چیزهای زیادی یاد بگیرند و اماکن گردشگری و دیدنی ژاپن را کشف ‌کنند. آنها می‌توانند از طریق رسانه‌های اجتماعی این بازی را با دیگران به اشتراک بگذارند و از تجربیات آنها نیز آگاه شوند.

علاوه بر سفر، که قابلیت ویژه این نسخه از بازی است، بازیکنان می‌توانند جوایز زیادی کسب کنند که در سه دسته طبقه‌بندی می‌شوند و مهم‌ترین آنها جایزه برنز، نقره و طلا هستند.

جشن اختتامیه چالش جهانی Global Catch Challenge جشن خاصی با عنوان مراسم Pokémon GO Safari Zone در توتوری ژاپن است که در 26 نوامبر برگزار می‌شود. برای اطلاعات بیشتر، می‌توانید به این وب‌سایت سر بزنید.

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان