ماهان شبکه ایرانیان

بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی

مجتمع السعدیات با تحول زیاد و تنوع بالایی از برنامه‌های جدید قرار است در ماه نوامبر دوباره بازگشایی شود.

بازگشایی مجدد مجتمع فرهنگی و هنری السعدیات در ابوظبی

مجتمع السعدیات با تحول زیاد و تنوع بالایی از برنامه‌های جدید قرار است در ماه نوامبر دوباره بازگشایی شود.

مرکز فرهنگی مناره السعدیات در ابوظبی واقع شده و قرار است با مجموعه‌ای متنوع و سرگرم‌کننده از برنامه‌ها با تمرکز بر هنر، طراحی، موسیقی، فیلم، ابتکار و سبک زندگی از ماه نوامبر فعالیت خود را آغاز کند.

در این مرکز فرهنگی استودیوهای هنری و عکاسی جدیدی وجود دارد. استودیو هنری با محیطی صمیمی که اعضای آن دوستانه گرد هم می‌آیند و به حضار هنرهای گوناگون را آموزش می‌دهند جهت رفاه حال بازدیدکنندگان حضو دارند.

برنامه توسعه هنرهای آموزشی نیز از دیگر اقداماتی است که قرار است برگزار شود. در این برنامه، به دانشجویان دانشگاه‌ها و هنرمندان نوظهور فرصت‌های کارآموزی و کاورزی داده می‌شود. همچنین، فضایی وجود خواهد داشت که اجرای مراسم کوچک‌تر و آزمایشات جانبی بتواند در آنجا برگزار شود.

استودیوی عکاسی در دل خود یک گالری، فضای استودیو و تسهیلات رفاهی دیگری مانند تاریکخانه، کتابخانه و تجهیزاتی مانند دوربین، لوازم صوتی، نورپردازی و چاپ عکس دارد.

فضای بیرونی نیز بسیار شگفت‌انگیز، شیک و مدرن طراحی شده و از گزینه‌های بی‌نظیری برای صرف ناهار، شام یا میان‌وعده‌ برای سپری کردن بهترین اوقات با همکاران، دوستان یا اعضای خانواده برخوردار است. کافه‌ها و رستوران‌های موجود در فضای این مرکز فرهنگی منوی کاملی از غذاها، میان‌وعده‌ها و نوشیدنی‌های اروپایی و ایتالیایی را دارند که شما می‌توانید از تجربه تک‌تک آنها لذت کافی را ببرید.

   

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان