فوت‌وفن سفر با کشتی‌های تفریحی کروز

اگر تا به حال با کشتی تفریحی سفر نکرده‌اید و برای اولین بار است که می‌خواهید به نقطه‌ای از دنیا، داخل یا خارج از کشور، با کشتی‌های کروز سفر کنید، حتماً لازم است نکاتی را بدانید. پس، با فوت‌وفن همراه باشید.

فوت‌وفن سفر با کشتی‌های تفریحی کروز

اگر تا به حال با کشتی تفریحی سفر نکرده‌اید و برای اولین بار است که می‌خواهید به نقطه‌ای از دنیا، داخل یا خارج از کشور، با کشتی‌های کروز سفر کنید، حتماً لازم است نکاتی را بدانید. پس، با فوت‌وفن همراه باشید.

 

سفر با کشتی شیوه‌ای هیجان‌انگیز برای دیدن گوشه و کنار دنیاست. وقتی با کشتی تفریحی سفر می‌کنید باید یاد بگیرید راحت باشید و تا می‌توانید عشق و حال کنید. آنچه در ادامه می‌‌خوانید نتیجه گفت‌وگو با کارشناسی است که بیش از 20 سال در کسب و کار سفر با کشتی‌های تفریحی تخصص دارد. قبل از این که تصمیم قطعی خود را برای سفر با کشتی تفریحی بگیرید، حتماً این مطلب را مطالعه کنید.

کشتی‌های کروز مدل‌های مختلفی دارند

وقتی با مشاور باتجربه و خبره سفر با کشتی تفریحی در حال صحبت هستید، حتماً به شما خواهند گفت که کشتی‌های کروز مدل‌های مختلفی دارند. این مدل‌ها مخصوص سلایق خاص و متفاوتی هستند. آیا می‌خواهید کشتی شما در برخی از مقاصد گردشگری دنیا توقف کند و شما به خرید بروید؟ آیا می‌خواهید به قطب جنوب سفر کنید؟ یا می‌خواهید کشتی کروز شما برنامه‌های فرهنگی و هنری مطابق با کشور خودتان داشته باشد؟ انتخاب‌های زیادی وجود دارد. اندازه کشتی‌ها نیز با هم فرق دارد. از کشتی‌های کوچک تا کشتی‌های غول‌پیکر خیلی بزرگ.

سفر با کشتی گران است! حساب بودجه خودتان را بکنید.

قیمت کشتی‌های تفریحی بر حسب مکانی که شما قصد سفر به آنجا را دارید تعریف می‌شود و به عوامل زیادی بستگی دارد. اگر در کشور خارجی با کشتی تفریحی سفر می‌کنید باید بیشتر پول خرج کنید. به دلیل بالا بودن نرخ ارز، حتماً باید با آژانس هواپیمایی و تورهای گردشگری مفصل مشورت کنید و کشتی کروزی که مقرون به صرفه‌تر است را پیدا کنید. لازم نیست خودتان را بُکشید و جیبتان را خالی کنید. گاهی هم ممکن است گزینه‌هایی با قیمت پایین‌تر پیدا کنید.

گاهی اوقات سفر با کشتی کروز مناسب همه نیست!

این مورد از آن مواردی است که شاید خیلی‌ها به شما گوشزد نکنند اما خب حقیقت است و باید گفته شود. سفر با کشتی برای آنهایی که ترس از آب دارند یا دچار دریازدگی می‌شوند مناسب نیست. اما گاهی اوقات برای آنهایی که از آب هراسی ندارند نیز ممکن است مناسب نباشد. شاید در چنین مواقعی، تنها چیزی که لازم دارید این باشد که به جای 14 روز سفر با کشتی تفریحی، به چند روز بسنده کنید. حواستان باشد آنهایی که مدت زمان زیادی را با کشتی سفر می‌کنند و مدام خدمات کلاس بالایی به آنها ارائه می‌شود حتماً پولدار هستند؛ در حالی که اگر شما بخواهید چنین کاری را انجام دهید، باید حقوق یک عمر کار کردن خود را برای سفر با چنین کشتی‌های تفریحی و کروزی کنار بگذارید.

کشتی‌های تفریحی بین‌المللی با سفرهای هوایی

برخی از کشورها مانند آفریقای جنوبی کشتی‌هایی دارند که از بندر مسافر می‌گیرند و آنها را به دیگر قسمت‌های دنیا می‌رسانند. اما تجربه نشان می‌دهد که برقراری ارتباط از کشوری به کشور دیگر قبل از سوار شدن به کشتی‌های تفریحی نیاز به یک مسافرت دیگر هم دارد. سفر به برخی از کشورها در اقصی نقاط دنیا بدین گونه است که باید برای رسیدن به کشتی تفریحی خود و سفر با آن از هواپیما کمک بگیرند.

افق‌های دید خود را وسعت ببخشید

وقت آن رسیده است که به کشتی تفریحی فراتر از آن چیزی که می‌نگریستید فکر کنید. گاهی اوقات مردم به سوی مقاصد گردشگری خاص تمایل دارند زیرا تنها جایی است که خیلی خوب در موردش می‌دانند و از دیگران به دفعات بسیار شنیده‌اند. ما بر این باوریم که باید جسور و شجاع باشید. تنها نکته این است که چیز جدیدی را امتحان کنید؛ چیزی که تا قبل از این در هیچ یک از مراحل زندگی‌تان تجربه نکردید. خب پس، فرصت را از دست ندهید. این بار یک جای متفاوت بروید و کشف کنید. نمی‌شود گفت که چه ماجراجویی‌ها و وقایعی خارج از هتل و روی آب‌های آبی انتظار شما را می‌کشد.

گاهی اوقات، وقتی قصد سفر با کشتی تفریحی در تعطیلات خود را دارید، بهتر است به این نکته خوب فکر کنید: «سفر با کشتی خودش یک تعطیلات است. از این طرف به آن طرف کشتی می‌روید  و تفریحات و سرگرمی‌های زیادی را تجربه می‌کند.»

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر