ماهان شبکه ایرانیان

چطور میهمان خوبی برای هتل‌های داخلی و خارجی باشیم؟

فقط میزبان خوب بودن هنر نیست. میهمان خوب بودن هم برای خودش هنری ارزشمند است! در اینجا می‌خواهیم به شما سه روش بیاموزیم که میهمان بهتری برای هتل‌ها باشید.

چطور میهمان خوبی برای هتل‌های داخلی و خارجی باشیم؟

فقط میزبان خوب بودن هنر نیست. میهمان خوب بودن هم برای خودش هنری ارزشمند است! در اینجا می‌خواهیم به شما سه روش بیاموزیم که میهمان بهتری برای هتل‌ها باشید.

حتی اگر پولش را می‌دهید، اشکالی ندارد که مؤدب و مهربان باشید و رفتار خوبی داشته باشید. یادتان باشد با پولی که برای اقامت خود در هتل می‌پردازید، کل هتل را یک‌جا نمی‌خرید!

شاید میهمان خوبی برای هتل بودن برای برخی از افراد سخت باشد؛ مخصوصاً آنهایی که در تعطیلات هستند اما اگر می‌‌خواهید طوری رفتار کنید که پرسنل هتل از شما متنفر نشوند یا از رفتار شما خوششان نیاید و دوستتان نداشته باشند، بهتر است این سه نکته را عایت کنید:

 

فخرفروشی نکنید و متکبر نباشید

حتماً شما هم بسیاری از میهمانان هتل را دیده‌اید که در راهروها و محوطه هتل طوری قدم می‌زنند که انگار صاحب هتل هستند.

اینها همان‌هایی هستند که اغلب رفتار زشتی با پرسنل هتل دارند و برایشان مهم نیست که با چه کسی حرف می‌زنند. به شما اکیداً توصیه می‌کنیم که اگر می‌خواهید چند روزی را در هتلی اقامت کنید، مؤدب و مهربان بودن چیزی از ارزش‌های شما کم نخواهد کرد.

اگر پرسنل و خدمات هتل به شما خوب سرویس‌ نمی‌دهند، به جای اوقات تلخی کردن،جار و جنجال راه انداختن و گلاویز شدن با خدمه هتل، بهتر است مستقیم به مدیر هتل گلایه خود را منتقل کنید. علاوه بر این، لازم نیست در صدر اخبار روز هتل قرار گیرید و پرسنل هتل در طول روز و مخصوصاً زمان صرف ناهارشان مدام از رفتار زشت شما صحبت کنند و نقل محفل آنها شوید.

 

سعی کنید بی سر و صدا باشید و آرامش هتل را حفظ کنید

میهمانان هتل هر از گاهی خشن، بی‌ملاحظه و بدرفتار می‌شوند اما شما سعی کنید از این جور میهمان‌ها نباشید. با این که برخی از اتاق‌های هتل آفتاب‌گیر هستند، ممکن است برخی دیگر نباشند. شاید هم به طور اتفاقی در اتاقی به سر ببرید که به دلیلی سر و صدای میهمان‌ها در راهرو نتوانید پلک بر هم بگذارید. اگر می‌خواهید در اتاق خود به موسیقی گوش دهید، سعی کنید تا ساعت 9 شب به این مراسم خاتمه دهید و مزاحم استراحت دیگران نشوید.

 

تمیزکاری در آخرین روز را فراموش نکنید

همه ما فکر می‌کنیم که بعد از ترک هتل در آخرین روز اقامت و تسویه حساب، پرسنل خدمات به سراغ اتاق می‌آیند و همه جا را تمیز می‌کنند. با این که چنین چیزی حقیقت دارد اما نباید از این تصور چنین نتیجه‌ای گرفت که اتاق را مثل یک طویله یا زباله‌دان تحویل داد.

حتماً گاهی شنیده‌اید که برخی از میهمان‌ها حتی فلاش تانک سرویس بهداشتی را نمی‌کشند یا دستمال کاغذی و کیسه خوراکی‌های نیمه‌خورده خود را روی زمین رها می‌کنند و فکر می‌کنند که وظیفه خدمات هتل این است که گندکاری‌های آنان را تمیز کنند. کسی از شما نمی‌خواهد که ملافه، روتختی و حوله‌های هتل را بشویید اما بهتر است خودتان قبل از ترک اتاق همه چیز را مرتب کنید و به حالت اول باز گردانید.

 

 

 

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان