بالی بی بالی!

اگر قصد سفر به بالی را داشتید، آن را به تعویق بیندازید زیرا فوران آتشفشان همه را از این منطقه توریستی فراری داده است.

بالی بی بالی!

اگر قصد سفر به بالی را داشتید، آن را به تعویق بیندازید زیرا فوران آتشفشان همه را از این منطقه توریستی فراری داده است.

 

مقامات اندونزی هشدار فوران آتشفشان بالی تا بیشترین حد خود را در روز دوشنبه گذشته اعلام کردند و فرودگاه بین‌المللی را بر روی هزاران گردشگر و مسافر بالی بستند.

ابرهای سیاه و خاکستر آتشفشان سرتاسر کوهستان آگونگ را پوشانده‌اند؛ به طوری که از فاصله 7 کیلومتری فوران آتشفشان آگونگ قابل مشاهده است.

این آتشفشان 3 بار در طول همین هفته فوران کرده است و به منظرو حفظ امنیت گردشگران فرودگاه‌هایی بین‌المللی بسته شده‌ و روستاهای اطراف کوهستان برای نجات جان روستاییان تخلیه شده‌اند.

دود حاصل از فوران این آتشفشان تا ارتفاع 1500 متری در هوا پراکنده شده و خاکستر در تمامی مناطق اطراف نزدیک کوهستان پخش شده است.

آژانس ملی تحقیقات و امنیت ملی روستاییان را سوار کامیون کرده و به دلیل احتمال بالای فوران آتشفشان از آن منطقه دور کرده است.

به دلیل پراکنده شدن دود و غبار خاکستری رنگ از این آتشفشان پروازهای بین‌المللی کنسل و هزاران گردشگر حیران و سرگردان ماندند.

خطوط هواپیمایی جت استار و کوآنتاس تمامی پروازهای خود به سمت بالی و از بالی به شهرها و کشورهای دیگر را به دلیل فوران آتشفشان کنسل کردند و فرودگاه نگورارای اندونزی در بالی نیز بسته شد.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر