ماهان شبکه ایرانیان

جانشین سرپرست دادسرای مشهد به میزان خبر داد

مهر و موم ١٠٤ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در مشهد

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم ۱۰۴ مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.

مهر و موم ١٠٤ مرکز تهیه و توزیع مواد مخدر در مشهدبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد از مهر و موم 104 مرکز تهیه و توزیع کننده مواد مخدر در منطقه شهید رجایی خبر داد.

قاضی مخدی خدابخشی در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان در این باره گفت:این طرح ضربتی همانند دیگر عملیات‌های پاکسازی با محوریت مقابله با عرضه مواد مخدر از ساعت 9 صبح روز گذشته در خیابان حر 31 منطقه شهید رجایی مشهد آغاز و تا ساعت 15:30 به طول انجامید که در آن تعداد 104 مرکز توزیع کننده مواد مخدر که از چند ماه پیش توسط ماموران پلیس مواد مخدر خراسان رضوی شناسایی شده بود و از چندی پیش اخطار قضایی پلمب دریافت کرده بود، تخلیه و سرانجام مخر و موم شد.

وی با اشاره حضور 400 ضابط قضایی در این عملیات عنوان کرد: بر اساس جلسات برگزار شده در دادسرا این مراکز که مالکانش محل را به دکان‌های فروش افیونی تبدیل کرده بودند بعد از تخلیه انشعابات آب، برق و گازشان به طور کانل قطع و پلمب شد.

جانشین سرپرست دادسرای انقلاب مشهد ضمن بازدید از چند مهد کودک فعال و زمین ورزشی منطقه تاکید کرد: امروز دادسرا در مقابل افرادی که با فروش مواد مخدر قصد ناامن سازی این شهر مقدس را داشته باشند ایستاده و با خاطیان برخورد جدی خواهد داشت.

خدابخشی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون بیش از 7600 کیلو انواع مواد مخدر در مشهد توسط عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی کشف شده است.

قیمت بک لینک و رپورتاژ
نظرات خوانندگان نظر شما در مورد این مطلب؟
اولین فردی باشید که در مورد این مطلب نظر می دهید
ارسال نظر
پیشخوان