"کدام رنگ رژ لب مناسب من است؟" یکی از سوالات رایج در مورد رژ لب است. توجه به رنگ پوست، اصلی‌ترین عامل انتخاب رنگ رژ لب است؛ چرا که هماهنگی رنگ پوست و رنگ رژ لب، تاثیر مهمی در شادابی و شفافی چهره شما خواهد داشت. در این مطلب ضمن بیان طیف‌های رنگی پوست، متناسب‌ترین رنگ را به شما پیشنهاد می‌دهیم.

بهترین رنگ رژ لب برای پوست گندمی

پوست گندمی یا متوسط، نه خیلی روشن است و نه خیلی تیره. بنابراین باید از رژ لبی استفاده کرد که چهره را کدر جلوه ندهد.

گروه رنگی قهوه ای

مناسب‌ترین رنگ برای پوست گندمی، طیف رنگی قهوه‌ای خصوصا قهوه‌ای تیره متمایل به جگری است. رژ لب قهوه‌ای یا جگری با پوست گندمی هماهنگی زیادی دارد و چهره شما را شفاف می‌کند. رژ لب قهوه‌ای ملایم نیز، چهره را شاداب و طبیعی جلوه می‌دهد.

رژ لب قهوه‌ای

بهترین رنگ رژ لب برای پوست تیره

اگر سبزه هستید یا برنزه کرده‌اید، باید سراغ رژ لب‌هایی بروید که چهره شما را کدر نکنند و همچنین زننده نباشند.

گروه رنگی زرشکی

زرشکی متمایل به سرخابی یکی از زیباترین رنگ‌های رژ لب برای پوست‌های تیره است. این رنگ چهره را روشن می‌کند و به پوست هاله رنگی جذاب می‌دهد.

رژ لب زرشکی

گروه رنگی بنفش پررنگ

بنفش پررنگ یا بادمجانی یکی دیگر از رنگ‌های متانسب با پوست تیره است و چهره را شاداب و با طراوت نشان می‌دهد؛ و مانع از کدر به نظر رسیدن چهره می‌شود.

رژ لب بادمجانی

بهترین رنگ رژ لب برای پوست روشن

اگر پوست صورت شما روشن یا خیلی روشن است؛ برای این که چهره شما بی‌حال و خسته به نظر نرسد، باید هنگام انتخاب رژ لب انتخابی هوشمندانه داشته باشید.

صورتی طبیعی

یکی از مناسب‌ترین رنگ‌ها برای پوست روشن و متمایل به سفیدی، رژ لب صورتی طبیعی( نه خیلی پررنگ و نه خیلی کم‌رنگ است.)

رژ لب صورتی

قرمز طبیعی

رژ لب قرمز نه خیلی پر رنگ و نه خیلی کم‌رنگ، چهره شما را جذاب و با انرژی جلوه می‌دهد و مناسب‌ترین رنگ برای افرادی با پوست روشن و سرد است.

رژ لب قرمز

نارنجی

اگر نمی‌خواهید رژ لبی پر رنگ بزنید، می‌توانید از رژ لب با طیف رنگی نارنجی استفاده کنید. اگر رنگ پوست شما هاله گرم دارد، نارنجی گزینه مناسبی برای شما است.

رژ لب نارنجی